Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

06-03-2023 om 17:48

Ik ben blij omdat ik ineens een briljante oplossing heb gevonden voor mijn winkel-haat. Zal het even uitleggen; ik heb een hekel aan winkelen maar ik vind kleding wel leuk en zie er ook graag leuk uit. (Via internet wil ik niet alles kopen aangezien je het daar niet ziet en bovendien dan moet het bezorgd worden en dat vind ik ook irritant..) En ook shophaters hebben natuurlijk wel eens iets nodig. Mijn favoriete winkels zijn helaas failliet of weg en zoals ik vanmiddag weer merkte, de bekendere winkels zijn dan wel niet zo duur, de meeste kleding  vind ik ook wat minder. Kreeg ik ineens het idee om naar het straatje met wat duurdere, exclusievere winkels die er nog wel zijn te gaan. Ok dan betaal je wel wat meer maar ik houd toch niet van winkelen dus zo vaak ga ik niet. En in wat duurdere winkels zijn leukere merken en je word veel beter geholpen.
Ik ben daar vanmiddag geslaagd, ik wilde een colbertje, zo ontzettend duur was het niet en ik ben blij. 

Netherfield schreef op 06-03-2023 om 09:19:

Dochterlief is zojuist vertrokken naar haar stage die 1 week duurt. Ze vertrok vrolijk en blij, ben benieuwd hoe het is!

Oh wat fijn dat ze vrolijk vertrok! Hoe was haar 1ste dag gegaan?

HAHA!wait..what schreef op 06-03-2023 om 20:55:

[..]

Oh wat fijn dat ze vrolijk vertrok! Hoe was haar 1ste dag gegaan?

Ze vond het heel erg leuk! Ze heeft ook echt nuttige dingen gedaan (alle klachten van vorig jaar gesorteerd en in mappen gedaan enzo).  Ze moet een aantal uur per dag dus dat doen ze dan ook, op 1 dag begint ze later omdat ze weten dat het die hele middag druk is. Dus het bedrijf heeft er ook nog wat aan. 

We gaan op vakantie waar kennissen met hun kinderen al een keer zijn geweest. Gisteren allemaal linkjes naar leuke activiteiten gekregen, hoef ik het zelf niet uit te zoeken. Blij!

Ik ben blijkbaar nogal kort van memorie want ik kwam hier om iets blij’s te melden maar weet het niet meer na een paar blz lezen 😂😂😂

Oh ja, weet het weer: 
Een oud-studiegenoot van mij heeft de ontdekking van zijn leven (tot nu toe) gemaakt. Staat zelfs in het landelijke nieuws 😁. Zo blij voor hem! 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

07-03-2023 om 09:58

SuzyQFive schreef op 07-03-2023 om 09:09:

Ik ben blijkbaar nogal kort van memorie want ik kwam hier om iets blij’s te melden maar weet het niet meer na een paar blz lezen 😂😂😂

Hier word ik dan weer blij van want ik vind het grappig...

Lollypopje

Lollypopje

07-03-2023 om 15:25 Topicstarter

Ik had geen track &trace gehad, dus het was een grote verrassing toen de bonbons opeens werden bezorgd. In een prachtig rood vierkant doosje met een zilveren strik. Dus al een feestje om uit te pakken 😊

en de inhoud ziet er ook echt prachtig uit 😍 En één zag er exact hetzelfde uit als de bonbons die ik voor mijn verjaardag had gehad. Google leerde mij dat zij inderdaad bonbons van Vissers verkopen. Dus nu weet ik helemaal dat ik ga genieten 😁

Alvast smakelijk ♡

Lollypopje

Lollypopje

07-03-2023 om 18:00 Topicstarter

Een onverwacht telefoontje van een vriendin die ik al veel te lang niet had gesproken 😊

Mijn dochter die weet wat ze wil om haar middelbare schoolcarrière goed te laten slagen. Ik heb er vertrouwen in! 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

07-03-2023 om 20:13

een too good to go pakket van de plaatselijke bakker, heel veel en lekker!

Van mijn 2 meter lange, 20 jaar jongere, erg leuke keukenhulp die zo’n lieve en behoorlijk flirterige opmerking tegen me maakte dat ik me 10 seconden lang weer 16 voelde

Moosey schreef op 07-03-2023 om 20:50:

Van mijn 2 meter lange, 20 jaar jongere, erg leuke keukenhulp die zo’n lieve en behoorlijk flirterige opmerking tegen me maakte dat ik me 10 seconden lang weer 16 voelde

Hahaha oh heerlijk toch 

Ik werd ook blij op/van mijn werk Ik werk er nu een maand en ik merk dat het me steeds iets beter af gaat en ik steeds meer snap/weet wat ik moet doen..
Arbeidsdeskundige van het UWV belde me en was helemaal blij om dat te horen 😊 Ze is erg betrokken en denkt goed mee ook.. (ook iets om blij van te worden)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.