Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
SerpentineHawk22
03-03-2023 om 19:42
Lollypopje schreef op 03-03-2023 om 18:19:
Wat naar MariaC. Heelveel sterkte.
En inderdaad heel erg fijn dat je familie zo voor je klaar staat.
Dank je wel!
stokstaart
03-03-2023 om 20:05
Mijn nieuwe liefde wat nog steeds zo onwijs goed loopt!!!!!!!! 😍 We hebben echt zo'n lekkere avond gister gehad, ze heeft me mee genomen naar een theater ding, en de dag vandaag was ook zo fijn!
LostJellyfish83
03-03-2023 om 20:23
Cookielover schreef op 03-03-2023 om 10:40:
[..]
Waren jullie in Carré?
Grappig hoe je op zo’n manier toch nog steden in ‘eigen land’ ontdekt!
Ja, in Carré. Mooi theater is dat.
Inderdaad grappig hoe dat gaat. Ik was al weleens in de Ziggo Dome en bij Nemo geweest, maar nooit door Amsterdam gedwaald. Ik ga nog eens terug als ik wat meer tijd heb.
Fidodido
04-03-2023 om 01:09
Van mijn lieve vriendin, waar ik vanavond weer eens heerlijk mee heb zitten te kletsen.
Ik heb haar de laatste paar jaar wat minder gezien dan voorheen, maar het is altijd goed en gezellig als we elkaar zien.
watertoren
04-03-2023 om 01:37
MariaC schreef op 03-03-2023 om 19:42:
[..]
Dank je wel!
Ik snap je helemaal hoor en voel met je mee. Ik heb 1 keer een kat gehad en zij is een jaar of 15 geworden. Ze had een gezwel aan haar neus en heb haar toen in moeten laten slapen. De kat was er eerder dan mijn zoon en hij is ermee opgegroeid. Wij waren alledrie verdrietig toen onze kat overleden was maar het beestje maakte deel uit van ons gezin. Wij zijn door sommige mensen ook uit gelachen hoor door ons verdriet maar dan weet je wel gelijk hoe sommige mensen zijn. Ik heb er mee geleerd dat mensen die zich niet kunnen indenken dat je intens verdrietig kunt zijn bij het overlijden van een huisdier dat zijn geen leuke mensen. Bij alle dieren die ik heb gehad was het niet van het is maar.... Nee alle dieren waren een deel van het gezin.
SerpentineHawk22
04-03-2023 om 06:11
watertoren schreef op 04-03-2023 om 01:37:
[..]
Ik snap je helemaal hoor en voel met je mee. Ik heb 1 keer een kat gehad en zij is een jaar of 15 geworden. Ze had een gezwel aan haar neus en heb haar toen in moeten laten slapen. De kat was er eerder dan mijn zoon en hij is ermee opgegroeid. Wij waren alledrie verdrietig toen onze kat overleden was maar het beestje maakte deel uit van ons gezin. Wij zijn door sommige mensen ook uit gelachen hoor door ons verdriet maar dan weet je wel gelijk hoe sommige mensen zijn. Ik heb er mee geleerd dat mensen die zich niet kunnen indenken dat je intens verdrietig kunt zijn bij het overlijden van een huisdier dat zijn geen leuke mensen. Bij alle dieren die ik heb gehad was het niet van het is maar.... Nee alle dieren waren een deel van het gezin.
Dank je wel, ik krijg gelukkig van mijn omgeving dezelfde reacties van mensen die ook veel huisdieren hebben gehad en dat doet me erg goed merk ik. Ze zijn ook idd een onderdeel van het gezin en het is nu even erg stil. Ik had haar 14 jaar, vanaf dat ze 6 weken was en we hebben een enorme band opgebouwd. Daar ben ik erg blij mee, en het is het beste zo, ze was erg ziek maar het is enorm wennen... Het is overigens wel heel erg fijn om nog een kat te hebben, dat troost mij. En nog iets waar ik blij van word, ontopic dus: vriend had gister bedacht om er dit weekend even tussenuit te gaan. Ik ben niet zo van last minute trips maar ik heb het nu wel even nodig, ff hoofd leeg maken..
Bakblik
04-03-2023 om 10:41
Dat we weer stroom hebben. Donderdag af en toe korte onderbrekingen in de stroom en gisteren een stroomstoring van meer dan 8 uur. Alle busjes zijn uit de straat, nadat ze tot gisteravond laat zijn bezig geweest. De verwarming doet het weer, de koelkast is weer koud en de computer van en de WiFi voor de puber en student doen het weer.
Ik ga weer een dagje thee boven brengen en helpen waar ik kan, zodat de deadlines gehaald kunnen worden. Verslagen nalezen met de spellingcontrole, zodat dochter aan het tweede verslag kan beginnen. 🙂
Altijd leerzaam, even mijn kennis over chromatografie opfrissen.
Auwereel
04-03-2023 om 11:16
Dan merk je weer goed hoe afhankelijk we zijn van electriciteit!
Succes met de verslagen!
Bakblik
04-03-2023 om 12:16
Auwereel schreef op 04-03-2023 om 11:16:
Dan merk je weer goed hoe afhankelijk we zijn van electriciteit!
Succes met de verslagen!
Jazeker, heel afhankelijk. Diverse buren die hier onlangs (zeg de afgelopen 4 jaar) zijn komen wonen zijn al qua keuken van het gas af. Die verwarmen alleen nog met gas. Hoewel dat het dus ook niet doet als de elektrische aansturing het niet doet.
Ik heb nog een antiek fornuis met gas, heb dus diverse thermoskannen moeten vullen met gekookt water. Voor de alleenstaande buurvrouw voor warme thee en voor het gezin met een pasgeboren baby voor de voedingen.
Ik sta nu de ontzettend gekreukte was van gisteren te strijken. Toen de stroom uitviel was de wasmachine met klaar met centrifugeren en ging de deur niet open. Eerst nog even gewacht in de hoop dat het net als donderdag maar een paar minuten zou duren. Eerst in de keuken even wat dingen geregeld om de dingen voor mijn hobbymiddag, die al op het aanrecht lagen, niet te laten bederven. Daarna gaan zoeken naar de noodontgrendeling van de deur. Toen had de was al een klein uur gestaan en was flink verkreukeld.
Die verslagen gaan wel lukken. Doorlezen op correcte spelling en vervoegingen van werkwoorden doe ik vaker.
Netherfield
05-03-2023 om 12:08
Rondje gewandeld, 5 kilometer. Volgens strava ging ik 5,7 kilometer per uur! Ik ging echt hard.
Auwereel
05-03-2023 om 13:52
Netherfield schreef op 05-03-2023 om 12:08:
Rondje gewandeld, 5 kilometer. Volgens strava ging ik 5,7 kilometer per uur! Ik ging echt hard.
5,7 km/u gemiddeld of maximaal? Bij 6 km/u moet ik al rennen, ik heb korte benen, dus dan is 5,7 km/u lekker snel!
Lollypopje
05-03-2023 om 15:07
Ik had dus gisteren van een vriendin, nog voor mijn verjaardag, een vvv-bon gehad. Echter heb ik niks nodigs, niks leuks op mijn wensen lijstje staan en wil ik het ook niet uitgeven aan wat nuttigs dat ik toch moeten kopen.
Maar aangezien mijn bonbons bijna op zijn leek een doos nieuwe mij een goede besteding. Na de halve vvvsite te hebben doorgespit vond ik uiteindelijk een koffie en thee webshop dat ook bonbons verkoopt. En nadat ik de website van de chocolatier opzocht liep het water mij al meteen in de mond.
Als ik dan een bon heb van 15 euro, dan koop ik natuurlijk niet de doos van 14, maar 20. Ook als ik er toch ook nog lekkere thee bij wil kopen en nog wat lekkers voor een jarige vriend. Want lekkere thee gun ik mijzelf vaker en bonbons koop ik vrijwel nooit voor mijzelf, dus alleen dat is echt een cadeau.
en nu geduld hebben en hopen dat alles heel aan komt. Gelukkig heb ik nog twee bonbons om het wachten een beetje dragelijk te maken 😁
Lollypopje
05-03-2023 om 15:15
Friezinnetje schreef op 05-03-2023 om 15:08:
oeh lekker Lollypop. Goed om jezelf te verwennen!
Echt wel. Vooral fijn als een ander ervoor betaald 😁
en moet je kijken. Zijn het geen plaatjes 😍 Ik kan daar dus echt zo blij van worden, als ze er ook nog eens prachtig uit zien
https://www.visserchocolade.nl/