Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik ben ER aan het kijken. Net als vroeger. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

21-02-2023 om 20:46

Muts-blij deel 2; hell of a job maar wasmachine en droger van vriend staan boven, zijn aangesloten en doen het! 
M.a.w hij kan weer wassen, lekker! (Kleine moeite hoor om voor hem te wassen maar is toch gedoe met dat heen en weer gesleep)

ik had weinig zin om naar buiten te gaan maar heb het toch gedaan.  Uiteindelijk 10 km gelopen,  voor het grootste deel door bos en wat weiland.  Het groen van speenkruid en groen van de bosanemonen staat er al. Tot mijn grote verbazing stond er ook al veel daslook,  in mijn beleving erg vroeg.  En de vogels,  die kwetterden dat het een lieve lust was.  Voor mij geldt, nu een jaar of drie,  dat hoe weinig zin ik soms ook heb om naar buiten te gaan,  ik kom altijd beter terug dan dat ik vertrek. 

Law and Order bingen 

Netherfield schreef op 21-02-2023 om 20:25:

Ik ben ER aan het kijken. Net als vroeger.

Ik ook ♡ Ik ben bij supernatural in het laatste seizoen, gisteren alvast ER opgestart om de overstap wat makkelijker te maken 

Ik was even bang dat ik morgen alleen naar de huishoudbeurs zou moeten maar ik heb toch iemand gevonden die mee gaat (ik zou met een vriendin gaan maar die heeft de griep te pakken).

Lollypopje

Lollypopje

22-02-2023 om 14:42 Topicstarter

De bonbon van vandaag zag er erg mooi uit, maar viel helaas qua smaak tegen. Iets van room met jam en ik hou niet van jam
Waar ik wel blij van werd 😊
- een flow book for paper lovers dat ik mijzelf cadeau heb gedaan omdat collages maken en mutsen met papier me minder energie kost dan borduren (al wil ik ook borduren op papier gaan leren). Gisteren en vandaag heerlijk bezig geweest met alles bekijken en uitzoeken wat er in zit.
- lieve vriendin die aan gaat sluiten bij mijn gesprek met de verzekeringsarts en die heeft beloofd als een pitbull over mijn gezondheid te waken 😁

Vanmorgen had ik helemaal niets, dus heerlijk gedoucht, zonder aan te hoeven staan voor de kinderen. En Wednesday gekeken, een serie om blij van te worden.
En uiteindelijk na lange spanning, nu definitief goed nieuws 🥳🥳🥳
Omgang met vader wordt uitgesteld, heel fijn voor de kinderen. Zin in de voorjaarsvakantie dus 

Evaluna schreef op 22-02-2023 om 15:12:

Vanmorgen had ik helemaal niets, dus heerlijk gedoucht, zonder aan te hoeven staan voor de kinderen. En Wednesday gekeken, een serie om blij van te worden.
En uiteindelijk na lange spanning, nu definitief goed nieuws 🥳🥳🥳
Omgang met vader wordt uitgesteld, heel fijn voor de kinderen. Zin in de voorjaarsvakantie dus

Fijne vakantie

wat fijn voor jullie!!!

Wat fijn Evaluna! Wat zal dat een rust geven voorlopig. Het is jullie gegund. 

Moosey schreef op 22-02-2023 om 19:20:

Wat fijn Evaluna! Wat zal dat een rust geven voorlopig. Het is jullie gegund.

Het geeft absoluut rust! En van vader verwachten ze dat hij in behandeling gaat voor zijn agressie probleem. Tegen de kinderen, maar ook tegen de hulpverlening e.d. Dat zal hij niet leuk vinden en ik moet nog zien dat hij dat oppakt. Ik ben blij dat ze het probleem zien en hoog inzetten, het heeft wat gekost, maar het gaat ook absoluut wat opleveren zoals het er nu uit ziet!

Oh wat fijn voor jullie Evaluna!

Ik ben zwanger!

Lisabette schreef op 23-02-2023 om 21:49:

Ik ben zwanger!

Gefeliciteerd, fijne zwangerschap 🥳

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.