Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

MariaC schreef op 20-02-2023 om 22:28:

Nog iets sufs om blij van te worden; in een vers verschoond bedje kruipen..! 😊 (geen idee eigenlijk waarom dat lekker ligt, een verschoond bed..)

Oh dat is zo lekker! Waarom is dat eigenlijk inderdaad? De dekens voelen luchtiger ofzo? 

Saga schreef op 20-02-2023 om 22:32:

[..]

Oh dat is zo lekker! Waarom is dat eigenlijk inderdaad? De dekens voelen luchtiger ofzo?

En alles ruikt fris

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

21-02-2023 om 07:15

Mama-Inge schreef op 21-02-2023 om 06:53:

[..]

En alles ruikt fris

En het is lekker zacht. Geen idee verder maar ik word er gewoon blij van 
En ik ben net wakker en heb koffie; daar word ik altijd blij van 

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2023 om 07:24 Topicstarter

Ik ben volgens mij de enige persoon die er juist een hekel aan heeft 😂

Alles voelt stijver, alsof mijn hele bed zich weer opnieuw naar mijn lichaam moet vormen. Terwijl als ik hem weer goed heb ingelegen, alles meteen lekker ligt. Alsof ik in een fijn coconnetje kruip.

Na een paar weken van stress voor mij en de kinderen (veilig thuis enzo) net een goed bericht van de gezinsvoogd. Zo opgelucht!

De gezellige sfeer met leuke collega's op kantoor. Vorige week heb ik de hele week uit voorzorg thuisgewerkt vanwege corona bij mijn partner. Dan is het toch wel heel fijn om daarna weer op kantoor te mogen zijn!

Dat het zo'n gezellige Carnaval is. Jammer genoeg alweer de laatste dag.

mijn date die vanochtend pas is vertrokken toen we beiden naar werk moesten. Ze moest eerst 15 min naar huis lopen om haar laptop te pakken om vervolgens langs mijn huis te komen op weg naar werk. Waarop ze zei dat ze dat voortaan anders moest organiseren 

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2023 om 12:09 Topicstarter

stokstaart schreef op 21-02-2023 om 12:06:

mijn date die vanochtend pas is vertrokken toen we beiden naar werk moesten. Ze moest eerst 15 min naar huis lopen om haar laptop te pakken om vervolgens langs mijn huis te komen op weg naar werk. Waarop ze zei dat ze dat voortaan anders moest organiseren

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-02-2023 om 15:13

ik kom net een gedicht tegen van Roald Dahl, Little Red Riding Hood and the Wolf. Ik kende het niet en moest er keihard om lachen 😂

Briljante schrijver was hij. 

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2023 om 15:20 Topicstarter

Mug schreef op 21-02-2023 om 15:13:

ik kom net een gedicht tegen van Roald Dahl, Little Red Riding Hood and the Wolf. Ik kende het niet en moest er keihard om lachen 😂

Briljante schrijver was hij.

Dan moet je de rest ook opzoeken. Hij heeft een boek met meerdere van die sprookjes. Ik vond Cinderella vroeger geweldig 😁

Ik heb de Engelse versie niet online kunnen vinden om te lezen, maar hier staat hij in het Nederlands

https://books.google.nl/books/about/Gruwelijke_rijmen.html?id=UD-UCwAAQBAJ&printsec=frontcover&source=kp_read_button&hl=nl&redir_esc=y

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2023 om 15:21 Topicstarter

Ik werd vandaag blij van lekker borduurgaren sorteren en allemaal mooie kleurtjes door mijn handen laten gaan 😊

de bonbon was pure chocola met koffie, dus dat is altijd goed 🤤

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-02-2023 om 15:32

Lollypopje schreef op 21-02-2023 om 15:20:

[..]

Dan moet je de rest ook opzoeken. Hij heeft een boek met meerdere van die sprookjes. Ik vond Cinderella vroeger geweldig 😁

Ik heb de Engelse versie niet online kunnen vinden om te lezen, maar hier staat hij in het Nederlands

https://books.google.nl/books/about/Gruwelijke_rijmen.html?id=UD-UCwAAQBAJ&printsec=frontcover&source=kp_read_button&hl=nl&redir_esc=y

Ik ga zeker de rest opzoeken, eens hier bij de bieb neuzen 

Mezelf weer weten te motiveren  tot  een  wandeling.  En de geur van stoofpeertjes in huis die we zo gaan eten

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2023 om 20:04 Topicstarter

Lieve woorden van mijn (oud)collega, dat ik nog steeds aanwezig ben daar.
Echt ik ga zo janken bij mijn afscheid 😭

Bijna twee jaar weg en vrij weinig contact en dan nog steeds gemist worden. Dat voelt zo bizar en bijzonder 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.