Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Saga
20-02-2023 om 09:52
Dat ik gisteren na elke 2 biertjes een cola/ Fanta/ spa rood heb gedronken.
Heerlijk wakker worden zonder kater.
Straks de optocht kijken!
Moosey
20-02-2023 om 09:55
Dat mijn collega ziek is (wat natuurlijk heel naar is voor hem) en dat ik daarom toch ga werken straks
Had een rustig weekje gepland voor mezelf maar had na een vrij weekend eigenlijk al wel weer zin om te gaan 
Tara82
20-02-2023 om 10:11
Ik heb net voor mijn nichtjes voor beide een boek besteld voor hun verjaardagen. Dat is al leuk, maar waar ik helemaal blij van word is dat ik er voor mijzelf een tuin boek bij heb besteld. Hij stond al op mijn verlanglijstje, maar het duurt nog maanden voor ik jarig ben. Terwijl er nu ook al zat dingen te doen zijn in de tuin. Ik koop niet zo vaak iets voor mijzelf en dat moet ik dus vaker doen. Ik heb ook al wat zaadjes gekocht voor bloemen. Dit jaar ga ik gewoon fijn mijzelf verwennen met dingen voor de tuin. Het is nooit te laat voor een goed voornemen
.
Fidodido
20-02-2023 om 11:58
Van mijn man, ik heb even flink bij hem uitgeraasd en alle opgekropte frustratie eruit gegooid. Ik doe dat eigenlijk nooit, want ik wil niet zeuren en hem er mee opzadelen, maar nu zat het me echt zo dwars.
En hij was zo lief voor me, erg blij met hem. En het hielp want ik ben het eindelijk een beetje kwijt
lientje69
20-02-2023 om 13:01
Naar de bibliotheek in de stad geweest voor nieuwe boeken. Zo veel keuze! Heerlijk! Hier in het dorp ben ik inmiddels wel uitgelezen, wacht op de wisselcollectie.
Elmie
20-02-2023 om 13:13
lientje69 schreef op 20-02-2023 om 13:01:
Naar de bibliotheek in de stad geweest voor nieuwe boeken. Zo veel keuze! Heerlijk! Hier in het dorp ben ik inmiddels wel uitgelezen, wacht op de wisselcollectie.
Heerlijk, lekker struinen in de bib.
Ik ben blij dat is dingen waar ik normaal tegenop kijk meer op me af kan laten komen waardoor het minder energie kost en het minder mijn stemming van tevoren bepaalt
HAHA!wait..what
20-02-2023 om 15:02
Elmie schreef op 20-02-2023 om 13:13:
[..]
Heerlijk, lekker struinen in de bib.
Ik ben blij dat is dingen waar ik normaal tegenop kijk meer op me af kan laten komen waardoor het minder energie kost en het minder mijn stemming van tevoren bepaalt
![]()
Dat is een heel mooi en fijn iets
Lollypopje
20-02-2023 om 16:00
Een paar weken geleden zorgtoeslag aangevraagd en vandaag voor de eerste drie maanden ontvangen. Daar werd ik toch best wel blij van 
de bonbon van vandaag was puur met room trouwens 
Brabeau
20-02-2023 om 17:14
stokstaart schreef op 20-02-2023 om 17:01:
Mijn date die zo meteen nog even een glas wijn komt drinken.
Gaat daar nog steeds lekker dus 😃
Broodjebrie
20-02-2023 om 17:24
stokstaart schreef op 20-02-2023 om 17:01:
Mijn date die zo meteen nog even een glas wijn komt drinken.
Lekker bezig! 
stokstaart
20-02-2023 om 17:30
jaaa!! Een hele belevenis dat ze om de hoek woont
van het weekend zag ze me ook al lopen toen zij in een auto zat. Kan voorlopig niet meer naar de supermarkt in mn aftandse kloffie met mn haar door de war 
SerpentineHawk22
20-02-2023 om 18:38
stokstaart schreef op 20-02-2023 om 17:30:
jaaa!! Een hele belevenis dat ze om de hoek woont
van het weekend zag ze me ook al lopen toen zij in een auto zat. Kan voorlopig niet meer naar de supermarkt in mn aftandse kloffie met mn haar door de war
Weer blij om iets ontzettend mutsigs..(Ik kan blij worden van suffe, eigenlijk totaal niet byzondere dingen...) en niet eens voor mij maar voor vriend (alhoewel ik deed de afgelopen tijd zijn was dus ook een beetje voor mezelf
)
Vriend had een stokoude wasmachine en droger die hij een tijdje geleden weggedaan heef omdat ie hem zat was.
Hij is op huizenjacht, in zijn huidige woning zal hij dus vermoedelijk niet erg lang meer blijven dus hij vond het niet handig om een nieuwe wasmachine te kopen. Gelukkig vond hij na een tijdje speuren een gratis op te halen wasmachine en droger en dat zijn we vanmorgen gaan halen. Was even gedoe maar hij heeft dus weer een wasmachine en ik word daar helemaal blij van..
SerpentineHawk22
20-02-2023 om 22:28
Nog iets sufs om blij van te worden; in een vers verschoond bedje kruipen..! 😊 (geen idee eigenlijk waarom dat lekker ligt, een verschoond bed..)