Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

18-02-2023 om 20:33

ik heb een leuke dag gehad met mijn familie!

Ik werd er heel blij van dat we eindelijk weer een verjaardagsfeestje voor onze dochter konden geven waar de hele familie langs kon komen. Iedereen heeft genoten van onze zelfgebakken taart. Peuter heeft een hele stapel leuke cadeautjes gehad. Het eten viel ook goed in de smaak. Ze heeft echt een geweldige dag gehad. 

stokstaart schreef op 18-02-2023 om 20:26:

Toch deze

Ik werd blij van leuke date. Vorige week begonnen met daten, heel leuk. Donderdag elkaar weer gezien, vrijdagmiddag/avond even niet, vandaag weer wel en nu even niet. We zien elkaar snel weer Het is echt vreselijk leuk!!! En wederzijds!!! Ook al zo leuk.

Oh wat leuk, geniet ervan

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

18-02-2023 om 21:55

Toch deze

Ik werd blij van leuke date. Vorige week begonnen met daten, heel leuk. Donderdag elkaar weer gezien, vrijdagmiddag/avond even niet, vandaag weer wel en nu even niet. We zien elkaar snel weer Het is echt vreselijk leuk!!! En wederzijds!!! Ook al zo leuk.

Wat leuk...    !!

leuk stokstaart!

Ik werd vandaag blij van mijn nieuwe leren jasje dat binnenkwam. Zo gaaf 

Ik werd blij van cadeautjes shoppen voor een jarige. Morgen kijken of zij het ook leuk vindt. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-02-2023 om 23:40

Leuk stokstaartje!
Hier vandaag verjaardag gevierd. Vanmiddag wat mensen langs geweest en vanavond nog 2 vriendinnen geweest. Al met al toch wel een leuke dag gehad. 

Van mijn dochter die eindelijk loopt!🥳
En dan ineens ook heel hard en alle kanten op 😆 
Ik moet even schakelen, omdat ze voorheen buiten altijd op de plek bleef waar ik haar neerzette, maar nu dus niet meer.
Dat wordt erachteraan rennen 

Friezinnetje schreef op 18-02-2023 om 23:40:

Leuk stokstaartje!
Hier vandaag verjaardag gevierd. Vanmiddag wat mensen langs geweest en vanavond nog 2 vriendinnen geweest. Al met al toch wel een leuke dag gehad.

Fijn dat er toch bezoek is gekomen! En gefeliciteerd met je verjaardag! 🥳🍰💐

Lollypopje

Lollypopje

19-02-2023 om 08:39 Topicstarter

Toch deze

Dankjewel 😊 Als ik een betere dag had gehad, was het waarschijnlijk nog fijner geweest, maar het maakte mijn mindere dag wat fijner rn dat is ook wat waard 😊

En wat fijn voor je. Ik word echt helemaal blij van je post 💜

Hopelijk ben je vandaag weer meer blij!

Ik ben ook nog steeds blij. Vanochtend mijn frustratie hardlooprondje gedaan met harde foute hardloopmuziek en een stomme grijns op mijn gezicht

Fidodido schreef op 19-02-2023 om 01:19:

Van mijn dochter die eindelijk loopt!🥳
En dan ineens ook heel hard en alle kanten op 😆
Ik moet even schakelen, omdat ze voorheen buiten altijd op de plek bleef waar ik haar neerzette, maar nu dus niet meer.
Dat wordt erachteraan rennen

Haha ik zie het helemaal voor me Ik zie het nu ook bij mijn nichtje, die loopt sinds kort ook en jeetje wat gaat ze dan snel! 

Het zonnetje, heerlijk gewandeld in het bos met de hond 

Vanmorgen hebben alle kamerplanten mest gehad en je ziet dat binnen enkele uren al aan ze: de bladeren worden groter en ze krijgen wat meer uitstraling.

Verder vanmiddag wat lenteplantjes halen voor buiten. Er is al een flinke keus.

Van mijn verse date die me over 2 weken mee wil nemen naar iets als we elkaar dan nog zo leuk vinden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.