Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
PerfumedAlpaca84
17-02-2023 om 18:56
Lollypopje schreef op 17-02-2023 om 16:31:
[..]
Ik doe het sinds januari af en toe. Geen collages waarbij heel veel kleine snippers een plaat vormen of die actief iets voorstellen. Meer het bij elkaar zoeken van plaatjes, vormen en kleuren en die samen in balans brengen zodat er een bepaalde sfeer ontstaat. Ik merk dat ik daarbij vooral het gevoel van natuur en rust probeer op te zoeken. Dus eigenlijk doe ik gewoon maar wat en dat is af en toe best fijn 😊 Maar volgens een vriendin heb ik er wel gevoel voor
Leuk ook dat schilderen, daar heb ik dan weer echt geen talent voor. Als kind zei ik al dat ik abstracte kunst maakte, omdat het nergens op leek 😂
@Wandelvrouwtje Wat maak je?
Dat klinkt leuk! Gewoon maar wat doen kan toch heerlijk zijn.
Ik maak loaded fries. Stevig gekruide kip, groente en frietjes. Alles is nu bijna klaar, alleen de frietjes nog in de frituur en alles in een schaal knikkeren. Het ruikt zoo lekker in huis.
IceTea
17-02-2023 om 19:05
Voor het eerst dat ik hier reageer.
Maar ik werd blij van meerdere dingen vandaag.
*Dat we van 2 basisscholen een bericht hebben gekregen dat we een rondleiding kunnen krijgen voor onze dochter.
*Dat ik een kinderboek heb kunnen doneren aan de voedselbank.
En dat ik samen met mijn dochter, ondanks het slechte weer, toch met haar ben wezen buitenspelen.
Lollypopje
17-02-2023 om 19:07
Wandelvrouwtje schreef op 17-02-2023 om 18:56:
[..]
Dat klinkt leuk! Gewoon maar wat doen kan toch heerlijk zijn.
Ik maak loaded fries. Stevig gekruide kip, groente en frietjes. Alles is nu bijna klaar, alleen de frietjes nog in de frituur en alles in een schaal knikkeren. Het ruikt zoo lekker in huis.
Ja, dat is het ook. Geeft ook best wel voldoening als het voor mijn gevoel ook klopt als ik klaar ben 
klinkt lekker. Eetsmakelijk
mich_me
17-02-2023 om 19:15
Ik werd blij van leuke gesprekken op mijn werk. En van mijn kind dat heel blij zelf de glijbaan af kon.
SerpentineHawk22
17-02-2023 om 19:41
Blij om te zien dat mn lipgloss op was want ik was toch in de stad dus kon ik meteen een nieuwe kopen en daar ben ik nog blijer mee uiteraard. (Ik kan echt niet zonder lipgloss)
Bakblik
17-02-2023 om 19:50
Dat mijn planning vandaag precies klopte.
Fiets boodschappen naar huis gesleept en toen lekker in de keuken beginnen aan een pan soep een brood en een lemonmeringue taart. Toen het brooddeeg stond te rijzen en het deeg voor de taart in de koelkast stond op te stijven kon ik dochter halen van het station.
Daarna nog een "buffetje wraps" gemaakt en nu zit ik moe op mijn bank met lekkere etensgeuren die nog in huis hangen.
Na het journaal gaan we de taart proeven.
Elmie
17-02-2023 om 19:58
Bakblik schreef op 17-02-2023 om 19:50:
Dat mijn planning vandaag precies klopte.
Fiets boodschappen naar huis gesleept en toen lekker in de keuken beginnen aan een pan soep een brood en een lemonmeringue taart. Toen het brooddeeg stond te rijzen en het deeg voor de taart in de koelkast stond op te stijven kon ik dochter halen van het station.
Daarna nog een "buffetje wraps" gemaakt en nu zit ik moe op mijn bank met lekkere etensgeuren die nog in huis hangen.
Na het journaal gaan we de taart proeven.
Klinkt als een heerlijke dag 😃
Netherfield
17-02-2023 om 20:15
Blij van dochter die het erg leuk om mee te helpen op de open dag van school.
Vera8
18-02-2023 om 08:26
Van mijn puber (14 jaar en 1,85) die, slaapdronken uit bed, even bij zijn moeder op schoot kroop.
BlairW
18-02-2023 om 08:30
Blij van deze hele dag! Ik heb allemaal leuke dingen op de planning 😁 open dag van school, daarna met collega’s op pad. Eerst even shoppen met 1 collega en daarna een activiteit en uit eten. Echt heel veel zin in! Zometeen maar eens gaan kleden, want we moeten op tijd weg 
SerpentineHawk22
18-02-2023 om 10:05
Vera8 schreef op 18-02-2023 om 08:26:
Van mijn puber (14 jaar en 1,85) die, slaapdronken uit bed, even bij zijn moeder op schoot kroop.
En ik word weer blij van jouw bericht 
Ook word ik blij van zaterdag, ik kan doen en laten wat ik wil vandaag, heerlijk. Misschien blijf ik thuis, misschien ga ik even naar mijn vader (denk het wel), niks moet alles mag.
Ook word ik blij dat ik geen carnaval hoef te vieren, hier vieren ze het wel maar ik ben hier niet opgegroeid en ik heb er echt niks mee.
(Ik was gisteren toevallig in Oeteldonk waar velen al in de sfeer zijn, dat vind ik dan wel weer leuk om te zien, dat in de gebieden waar het echt leeft het heel erg belangrijk is en dat mensen er heel veel mee bezig zijn.)
Regendrup.
18-02-2023 om 10:18
Vera8 schreef op 18-02-2023 om 08:26:
Wat ontzettend schattig, ik zie het helemaal voor me haha.
Skydancer35
18-02-2023 om 16:34
Vanmorgen weer mee gelopen bij de hondenschool. Super leuk & leerzaam. ![]()
Lollypopje
18-02-2023 om 16:37
vandaag niet mijn dag, somber en bluh
Maar gelukkig had ik vandaag wel een break in mijn dip, door super fijne visite.
Ik werd blij van
- lekker met mijn neefje knuffelen
- Gezellig kletsen
- Mijn verlate verjaardagscadeau
- Dat de visite de laatste laadjes van mijn ladekast in elkaar heeft gezet 😊
- In plaats van bonbons een goddelijke brownie 😁
- En dat mijn cloudpillo2 is gearriveerd en ik hoop daar heerlijk op te gaan slapen.
- En straks wordt er Surinaamse hete kip met pom bezorgd 🤤
stokstaart
18-02-2023 om 20:26
Toch deze
Ik werd blij van leuke date. Vorige week begonnen met daten, heel leuk. Donderdag elkaar weer gezien, vrijdagmiddag/avond even niet, vandaag weer wel en nu even niet. We zien elkaar snel weer
Het is echt vreselijk leuk!!! En wederzijds!!! Ook al zo leuk.