Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Friezinnetje schreef op 17-02-2023 om 13:32:

[..]

ik kan lager: 39 euro

Baas boven Baas

Maar wij hebben wel een vrijstaand huis met ongeveer 175m2 woonoppervlak. Is dat vergelijkbaar?

Lollypopje

Lollypopje

17-02-2023 om 15:33 Topicstarter

En komt dat door energieprijs, verbeteringen aan het huis of zijn jullie kouproof geworden?

Hier werd ik vandaag blij van...

Iets op mijn todo lijstje zetten dat ik net had gedaan, zodat ik het meteen kon afvinken
Ik heb een nieuw hoofdkussen besteld waar ik hopelijk heel blij van ga worden
En omdat ik de laatste tijd wat collages aan het knutselen ben met oude tijdschriften, minder inspannend dan borduren, heb ik mijzelf ook twee flow boeken voor paperlovers gegund 😊

De bonbon van vandaag is okee. Melk met mintcreme, de mint was gelukkig subtiel.

Ik ben een schilderopdracht voor maandag op de cursus alvast aan het namaken met stift. Het is een landschap in Frankrijk. Word ik blij van. Ik was benieuwd of het vol ging houden, een cursus in de avond en het kost me veel energie en ik slaap die nacht beroerd maar wat voelt het goed om wat meer onder de mensen te zijn en creatief bezig te zijn voor mezelf!

verder is mijn zelfgemaakte hamburgersaus goed gelukt en ga ik straks gezellig met zoontje hamburgers bakken en alles wat erop komt snijden. Altijd gezellig ❤️

Leuk trouwens dat collages maken Lolly 😎 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

17-02-2023 om 16:22

ik kook vanavond en het grootste deel is al af en staat op smaak te komen. Helemaal trots, want het is lekker en dat heb ik gedaan 

Lollypopje

Lollypopje

17-02-2023 om 16:31 Topicstarter

Elmie schreef op 17-02-2023 om 16:21:

Leuk trouwens dat collages maken Lolly 😎

Ik doe het sinds januari af en toe. Geen collages waarbij heel veel kleine snippers een plaat vormen of die actief iets voorstellen. Meer het bij elkaar zoeken van plaatjes, vormen en kleuren en die samen in balans brengen zodat er een bepaalde sfeer ontstaat. Ik merk dat ik daarbij vooral het gevoel van natuur en rust probeer op te zoeken. Dus eigenlijk doe ik gewoon maar wat en dat is af en toe best fijn 😊 Maar volgens een vriendin heb ik er wel gevoel voor

Leuk ook dat schilderen, daar heb ik dan weer echt geen talent voor. Als kind zei ik al dat ik abstracte kunst maakte, omdat het nergens op leek 😂

@Wandelvrouwtje Wat maak je?

Ik ben blij, omdat deze *** week achter de rug is. Mijn hoofd wordt weer helderder gelukkig, overzie het weer beter. Kwam vast door een overkill aan stress en mijn menstruatie. Slechte combinatie.
Verder toch een beetje hoop gekregen vanmiddag, dus blij het weekend in 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-02-2023 om 16:49

Saga schreef op 17-02-2023 om 15:24:

[..]

Baas boven Baas

Maar wij hebben wel een vrijstaand huis met ongeveer 175m2 woonoppervlak. Is dat vergelijkbaar?

hoekwoning, alleen en ong 120 m2 . 

Ik zag vandaag op mijn rekening dat ik 397 euro terug heb gekregen van Oxxio.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-02-2023 om 16:52

hier blij van verschillende aankopen (en wat te veel want overschreed mijn pinlimiet    ) 
Nieuw horloge gekocht (eigen verjaardagskado), nieuwe broek en blouse. Pinlimiet ging ook nog over tanken, boodschappen en wat tuinbenodigheden. Bij de laatste kon ik dus niet meer pinnen. Pinlimiet proberen te verhogen, ging ook niet. Dus mocht spul meenemen en later betalen. Maar ben meteen terug gegaan en maar cash betaald. 

Oudste  kind eindelijk  weer eens gezien, die was jarig. Wel een hele rit daarheen ( ze woont niet meer thuis ) maar fijn haar weer eens gezien  te hebben.  Laatste keer was met de kerst.

Lollypopje

Lollypopje

17-02-2023 om 17:05 Topicstarter

lientje69 schreef op 17-02-2023 om 17:01:

Oudste kind eindelijk weer eens gezien, die was jarig. Wel een hele rit daarheen ( ze woont niet meer thuis ) maar fijn haar weer eens gezien te hebben. Laatste keer was met de kerst.

Gefeliciteerd met je kind Lientje

Lollypopje schreef op 17-02-2023 om 17:05:

[..]

Gefeliciteerd met je kind Lientje

Dank je lollypopje!

Lollypopje schreef op 17-02-2023 om 16:31:

[..]

Ik doe het sinds januari af en toe. Geen collages waarbij heel veel kleine snippers een plaat vormen of die actief iets voorstellen. Meer het bij elkaar zoeken van plaatjes, vormen en kleuren en die samen in balans brengen zodat er een bepaalde sfeer ontstaat. Ik merk dat ik daarbij vooral het gevoel van natuur en rust probeer op te zoeken. Dus eigenlijk doe ik gewoon maar wat en dat is af en toe best fijn 😊 Maar volgens een vriendin heb ik er wel gevoel voor

Leuk ook dat schilderen, daar heb ik dan weer echt geen talent voor. Als kind zei ik al dat ik abstracte kunst maakte, omdat het nergens op leek 😂

@Wandelvrouwtje Wat maak je?

Klinkt wel rustgevend en leuk om te doen!

Gefeliciteerd met kind lientje en fijn om elkaar weer te zien 😀

Dank je Elmie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.