Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

• Dat ik de kracht weer heb gevonden om door te gaan, na een teleurstelling (opleiding);
  • Dat er zoveel mensen zijn die mij willen helpen;
  • A.s. zaterdag weer mee lopen bij een hondenschool;
  • Weer een aantal afspraken staan voor oefen lesjes.
SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

15-02-2023 om 14:55

Skydancer35 schreef op 15-02-2023 om 14:26:
  • Dat ik de kracht weer heb gevonden om door te gaan, na een teleurstelling (opleiding);
  • Dat er zoveel mensen zijn die mij willen helpen;
  • A.s. zaterdag weer mee lopen bij een hondenschool;
  • Weer een aantal afspraken staan voor oefen lesjes.

Goed zo! Niet opgeven!

Ik ben blij met een paar erg suffe dingen, vooral het eerste; (Ik kan heel erg blij worden van suffe dingen...) ik heb een was gedraaid en opgehangen, heb een andere grotere blender gekocht (ik had een hele kleine en die deed het ineens niet goed meer) en ik heb even wat leuke dingetjes bij de Hunkemöller gekocht.. (Ja je moet toch wat als je weer een relatione hebt he... ...zondag zijn we alweer een jaar samen..!)

En het wordt afgezaagd maar het was weer heerlijk weer vandaag!

Lollypopje

Lollypopje

15-02-2023 om 15:06 Topicstarter

Hier word ik blij van. Is hij niet schattig? 🦔😍

20230215-150133.jpg

En daarna heb ik hem onthoofd en genoten van zijn heerlijke roomvulling

verder werd ik ook weer heel blij van de zon en dat ik toch even een stukje ben gaan lopen. Al was dat eigenlijk te veel en heb ik nu knallende tinitus, maar het was zo lekker buiten 😊☀️

Lollypopje schreef op 15-02-2023 om 15:06:

Hier word ik blij van. Is hij niet schattig? 🦔😍

20230215-150133.jpg

En daarna heb ik hem onthoofd en genoten van zijn heerlijke roomvulling

verder werd ik ook weer heel blij van de zon en dat ik toch even een stukje ben gaan lopen. Al was dat eigenlijk te veel en heb ik nu knallende tinitus, maar het was zo lekker buiten 😊☀️

Schattig en lekker! En inderdaad; heerlijk die zon!

van de kno arts.
Het is een vriendelijke vent die wel van een geintje houdt en me stik serieus neemt. Dat was anders in mn vorige ziekenhuis.
Hij was precies op tijd waarop hij zei dat het lekker door liep vandaag en hij moest hard lachen toen ik suggereerde dat ik de boel lekker zou treineren

Ik werd blij van mijn nichtje. Ze wordt nu wat groter en begint echt zo leuk te worden! En het is een heerlijke knuffelkont  

Het eten was echt goed gelukt en heerlijk  vandaag! Had eigenlijk  geen zin om te koken  maar blij  het toch gedaan  te hebben.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-02-2023 om 21:30

ik was vandaag blij dat mijn ramen gezeemd zijn. Lekker suf, maar ze waren echt smerig. Geen gezicht met de zon erop. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-02-2023 om 11:41

Ik ben blij vanwege mijn ritme vandaag... Op tijd opgestaan en alles gedaan (studeren, pilates, de kattenbakken) wat ik deze morgen wilde doen dus nu hoef ik niet te haasten voor afspraak vanmiddag  (Een leuke 'voor mijzelf' afspraak)

Dat het hangmatje wat ik voor de oudste poes heb gekocht zo heerlijk in de smaak valt.

Van mijn altijd vrolijke pakketbezorger. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-02-2023 om 13:13

Van mijn buurvrouw 2 deuren verderop. We hebben allebei nogal veel last van de klussende buurman in het huis tussen ons in en op een gegeven moment appte ze mij om even te klagen erover.
Sindsdien hebben we steeds meer contact gekregen en het is zo'n ontzettend leuk mens! Is de klussende buurman toch ergens goed voor 

Ik werd blij van mijn negatieve coronatest! Was nog even spannend... Maar gelukkig niet besmet! Nu kunnen we dit weekend de verjaardag van onze jongste vieren 🥳

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2023 om 15:22 Topicstarter

net een paar rustige yoga houdingen gedaan en eindigde met één waarbij ik echt een heerlijke diepe rek had die echt precies goed voelde. Dus daar nog even wat langer in gebleven.

Nu koffie met een bonbon. Vandaag pure chocola met cocos, een soort superdeluxe bounty (en ik heb geteld, ik heb er nog 16. Dus de komende twee weken in elk geval nog wat blijs te posten )

Earlgreythee schreef op 16-02-2023 om 14:22:

Ik werd blij van mijn negatieve coronatest! Was nog even spannend... Maar gelukkig niet besmet! Nu kunnen we dit weekend de verjaardag van onze jongste vieren 🥳

Gelukkig! Fijne verjaardag alvast

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.