Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik werd er niet blij van, dus eigenlijk is het off topic, maar ik was ziek en had daarom aardig wat bij te lezen en zag dat Phoebe op anoniem is
Voor mij uit het niets, ze postte in dit topic regelmatig. Wat jammer zeg, ik hoop dat het haar goed gaat.

Rondstruiner schreef op 10-01-2023 om 06:51:

Ik werd er niet blij van, dus eigenlijk is het off topic, maar ik was ziek en had daarom aardig wat bij te lezen en zag dat Phoebe op anoniem is .
Voor mij uit het niets, ze postte in dit topic regelmatig. Wat jammer zeg, ik hoop dat het haar goed gaat.

Och, ik zie het nu pas nav jouw bericht. Jammer inderdaad. 

afrodite05 schreef op 09-01-2023 om 22:40:

[..]

Klinkt goed, Moosey! Fijn dat het is gelukt, kan me voorstellen dat je daar blij van werd!

Ik werd vandaag blij van de lieve reacties hier in het zwangertopic en het klaagtopic voor zwangeren. Wij hadden vandaag een niet zo fijne uitslag. Maar wat zitten hier een boel lieverds die geruststellen en proberen mee te denken Ook in andere topics overigens, maar ik werd dus vandaag blij van de steun in deze topics. Bijzonder, want eigenlijk ken je elkaar niet, maar toch ook weer wel. Goud waard

Oh jee, ik schrik hiervan 😐 Hebben jullie de 20 wekenecho gehad?

Elmie schreef op 10-01-2023 om 11:05:

[..]

Oh jee, ik schrik hiervan 😐 Hebben jullie de 20 wekenecho gehad?

Ja, een mogelijke hartafwijking gevonden. Donderdag een GUO om de boel nader te inspecteren. Bij de echo verder geen info gehad, ging nogal vervelend. Man heeft eea opgezocht en de verhalen hier waren ook geruststellend, blijkbaar is het iets wat veel voorkomt en niet per se ernstig hoeft te zijn/verholpen hoeft te worden als het de milde variant is. Het kan zelfs nog helemaal weggaan voor de geboorte of in het eerste levensjaar. Hadden ze bij die echo best even mogen zeggen, wij gingen meteen van het ergste uit. Zelfs bij de ernstige variant kan er geopereerd worden. Even donderdag afwachten hoe ernstig het is, of daar al iets over gezegd kan worden. 

afrodite05 schreef op 10-01-2023 om 11:18:

[..]

Ja, een mogelijke hartafwijking gevonden. Donderdag een GUO om de boel nader te inspecteren. Bij de echo verder geen info gehad, ging nogal vervelend. Man heeft eea opgezocht en de verhalen hier waren ook geruststellend, blijkbaar is het iets wat veel voorkomt en niet per se ernstig hoeft te zijn/verholpen hoeft te worden als het de milde variant is. Het kan zelfs nog helemaal weggaan voor de geboorte of in het eerste levensjaar. Hadden ze bij die echo best even mogen zeggen, wij gingen meteen van het ergste uit. Zelfs bij de ernstige variant kan er geopereerd worden. Even donderdag afwachten hoe ernstig het is, of daar al iets over gezegd kan worden.

Jeetje wat vervelend dat ze jullie zo in het ongewisse hebben gelaten! Gelukkig dat je hier wel de info en geruststelling hebt gevonden. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Succes donderdag!

[..]

Ach kan me voorstellen dat het even schrikken is. Hopelijk weten julie donderdag meer, ik denk aan jullie!

Dochter (14) ging met veel vrolijkheid een leuk huis zoeken om zelf te gaan wonen later. Vrijstaand, vrij uitzicht en max 3 ton. Het wordt of Jipsingboermussel of Alteveer. Mooie huizen verder hoor. Werd vooral blij van met hoeveel verve ze zich er op stortte. 

Van mijn lieve buuf die een cake voor me gebakken had 

Alleen een beetje stom van mezelf dat ze hem halverwege de middag bracht en ik nu al aan mijn tweede (dikke) plak met slagroom zit, maar ja: zó lekker 

Cookielover schreef op 10-01-2023 om 20:18:

Van mijn lieve buuf die een cake voor me gebakken had

Alleen een beetje stom van mezelf dat ze hem halverwege de middag bracht en ik nu al aan mijn tweede (dikke) plak met slagroom zit, maar ja: zó lekker

Je bent Cookie (nou ja, cake dan), of niet, je doet je naam eer aan. 

Deel hier maar wat plakjes uit. 😉

Auwereel schreef op 10-01-2023 om 20:22:

[..]

Je bent Cookie (nou ja, cake dan), of niet, je doet je naam eer aan.

Deel hier maar wat plakjes uit. 😉

Touché 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-01-2023 om 20:54

Ik werd blij vandaag van een fijn gesprek met e bank en van een hele lieve pb van een medeforummer 😊

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-01-2023 om 22:09

[..]

Wat vervelend, ik snap dat je schrikt!

@Afrodite wat een schrik en wat naar dat ze jullie niet iets meer toelichting hebben gegeven. Hopelijk valt het mee

Ik werd vandaag blij van een mooi compliment van een collega, niet zozeer op mijn functioneren maar als mens.
En ik realiseerde me dat me dat behoorlijk raakte, omdat ik me realiseerde dat ik eigenlijk nog nooit zo’n direct en oprecht compliment heb gehad op wie ik ben.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

11-01-2023 om 11:32

Ik werd blij van nog meer aardige PB's en van een lekker ontbijtje dat ik voor mijzelf had gemaakt; havermout met lactosevrije melk, peer, wat rozijntjes en kaneel.
En ik word ook blij van de mok koffie die ik binnenkort  voor mijzelf ga prepareren 

Van de zon! Ik wacht nog even tot mijn was klaar is en dan ga ik lekker naar buiten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.