Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Dorestad
03-01-2023 om 21:37
Zilver_gray schreef op 03-01-2023 om 21:04:
[..]
Bij de Oriëntal haal ik meestal mijn Surinaamse producten, maar vind 'm over het algemeen best prijzig.
Zilver_gray schreef op 03-01-2023 om 21:10:
Is trouwens best een eindje wandelen van Kardinge naar de stad en van daaruit naar Knols Koek?
Ik vond sommige dingen erg prijzig maar voor de steranijs en kaneelstokjes was ik weinig geld kwijt. Wat zijn vanillestokjes vreselijk duur, twee voor bijna 14 euro!
Een kuiertje van bijna 10 km was het, dat is tegenwoordig een makkie. En de rest klimt minstens twee uur, dus ik had veel tijd om winkels in te gaan en op de markt te kijken. En een kwartiertje te kwekken bij draaideur voormalige v&d waar iemand alle dagen in rolstoel tussen de mensen zit. Ik kreeg tot twee keer toe een hand van de persoon
Zilver_gray
03-01-2023 om 21:45
Dorestad schreef op 03-01-2023 om 21:37:
[..]
[..]
Ik vond sommige dingen erg prijzig maar voor de steranijs en kaneelstokjes was ik weinig geld kwijt. Wat zijn vanillestokjes vreselijk duur, twee voor bijna 14 euro!
Een kuiertje van bijna 10 km was het, dat is tegenwoordig een makkie. En de rest klimt minstens twee uur, dus ik had veel tijd om winkels in te gaan en op de markt te kijken. En een kwartiertje te kwekken bij draaideur voormalige v&d waar iemand alle dagen in rolstoel tussen de mensen zit. Ik kreeg tot twee keer toe een hand van de persoon
Hahaha klinkt gezellig
Ja vanillestokjes zijn duur inderdaad.
Fidodido
03-01-2023 om 23:35
We hebben vandaag onze toilet ruimte zo goed als afgemaakt. En ik heb vanavond nog een supermooie fonteintje op de kop getikt en dat nog geen 3 km bij ons vandaan, voor een prikkie. Helemaal blij mee en hij hangt ook al.
Morgen nog even de puntjes op de i en dan is het helemaal af. Heel blij mee
Poezenmeisje
04-01-2023 om 07:38
Een flinke tippel, petje af daarvoor.
Vanillestokjes zijn goedkoper bij de Lidl, maar zelfs daar vind ik ze momenteel duur. Dan maar geen vanillestokjes.
afrodite05
04-01-2023 om 09:36
Nouja, of ik er blij van werd weet ik niet goed, maar ik moest in elk geval gisteravond lachen om man. Hij vroeg of ik het nieuwe seizoen Married at first sight niet wilde kijken. Dus ik zei dat ik vorig seizoen niet zo leuk vond en er niet veel zin meer in had. Hij teleurgesteld: "Maar IK wil wel kijken!" Haha prima, dan gaan we het toch kijken... Ik zoek intussen wel iets anders te doen zodat ik maar met een half oog hoef te kijken 
AggressiveReindeer87
04-01-2023 om 09:43
Lollypopje schreef op 03-01-2023 om 08:57:
[..]
Ik vind je echt super stoer dat je het dan wel doet.
Ik ook!
Ik ben mijn dag al voor de 2e keer begonnen met 20 minuten (redelijk) pittige yoga. Doe ik al jaren maar ik heb mij voorgenomen om voorlopig sochtends vroeg mijn dag met een korte practice te beginnen (ipv een paar x per week langer). Nu word ik sowieso blij van yoga maar zo mn dag beginnen is heerlijk! Ook blij ivm een mailtje. (ingewikkeld verhaal om uit te leggen maar ik werd er blij van...)
Zo en nu ga ik vriend die net wakker is even verleiden voor een potje ochtendgymnastiek
Netherfield
04-01-2023 om 10:16
De kinderen gaan logeren vandaag! Me-time! En vanavond quality time met man. Heerlijk.
AggressiveReindeer87
04-01-2023 om 11:01
Phoebe1982 schreef op 04-01-2023 om 09:43:
[..]
Ik ook!
Ik ben mijn dag al voor de 2e keer begonnen met 20 minuten (redelijk) pittige yoga. Doe ik al jaren maar ik heb mij voorgenomen om voorlopig sochtends vroeg mijn dag met een korte practice te beginnen (ipv een paar x per week langer). Nu word ik sowieso blij van yoga maar zo mn dag beginnen is heerlijk! Ook blij ivm een mailtje. (ingewikkeld verhaal om uit te leggen maar ik werd er blij van...)
Zo en nu ga ik vriend die net wakker is even verleiden voor een potje ochtendgymnastiek, word ik ook vast blij van
![]()
![]()
vrouw92
04-01-2023 om 12:33
Gisteren was ik blij dat ik mijn date-angst drempel heb overwonnen. Er was geen klik (beide kanten niet), dus dat wat teleurstellend, maar ik heb wel gedaan.
mich_me
04-01-2023 om 12:56
Vrouw92, wat goed!!!
Hier blij van sporten, had helemaal geen zin maar toch gegaan.
En van opruimen, hoe moeilijk ik dat ook vind... Vroeger was mijn speelgoed het leukste dat ik had (op z'n zachtst gezegd een rare jeugd gehad) en nu wilden we (met name mijn man) speelgoed van zoon opruimen. Vond ik best wel heel moeilijk, maar toch een beetje gelukt.
Broodjebrie
04-01-2023 om 12:58
Dat ik mijn boodschappen weer in huis heb. Ik ga de rest van de dag niet meer naar buiten met dat pokkeweer.
Dorestad
04-01-2023 om 13:30
Poezenmeisje schreef op 04-01-2023 om 07:38:
Een flinke tippel, petje af daarvoor.
Vanillestokjes zijn goedkoper bij de Lidl, maar zelfs daar vind ik ze momenteel duur. Dan maar geen vanillestokjes.
Ik hoefde ze niet te hebben, had vorig jaar een fiks aantal gekocht. Maar het leek inderdaad wel goud. Afgelopen week had eega cranberry compote gemaakt en daarin twee stokjes gebruikt. Dure compote dus!
Die tippel is echt eitje voor mij. Toen ik paar jaar geleden ben begonnen met 150 meter was ik steeds uitgewoond. Ik ben ontzettend blij dat ik zo hersteld ben.
En Groningers: hebben jullie nog tips voor winkels? Amazing Oriental kom ik hooguit 1 x per jaar. Ik ben meer van de kleinere zaken
Lollypopje
04-01-2023 om 14:09
Ik belde vanochtend de Thaise massagesalon of ze nog een plekje hadden. Als ik meteen zou komen kon ik nog terecht, dus gegaan. Doordat het een tijd qua energie nog baggerder ging dan anders was het de afgelopen maanden steeds te ver lopen, nu ging het weer. Ik zat echt muur en muur vast, maar daardoor was het extra heerlijk om daar te liggen. En door dat extraatje van mjn pa kan ik me dit nu even wekelijks gunnen tot mijn spieren weer wat losser zijn 😍
Het was ook heerlijk om weer buiten te lopen, ondanka de wind, want dat was ook alweer een aantal weken geleden door de energieslurpende stress en drukte van de afgelopen weken. Daarom besloot ik spontaan om de terugweg een stukje om te lopen. Dat bleek en foute keus, want halverwege werd ik al moe 😂 en bij de 900 meter schoot mijn hartslag met met 30 punten omhoog en toen moest ik nog 200 meter 😂 Maat het fijne is wel dat ik nu weet dat mijn grens 900 meter is 
En nu lig ik met mijn lunch en een hele grote glimlach duf op de bank 😊
AggressiveReindeer87
04-01-2023 om 15:09
Blij en ontroerd want ik kreeg vandaag een pakketje met persoonlijke herinneringen van mijn in oktober overleden ‘peetoom’. Wel weer een traantje gelaten maar goed dat hoort erbij.