Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik zal mijn bakijzer ook maar weer pakken. Heerlijk, een weekje vrij. Drie dagen genetflixt, nu maar eens wat nuttigs doen. 

Zoon moet zaterdag oliebollen bakken voor de scouting, dus daar heb ik al een zak oliebollen besteld.

Ik ben blij dat mijn vader een goede dag heeft. 

Van heerlijk uitslapen de afgelopen dagen, zelfs de jongste heb ik niet voor half 10 vanochtend gehoord. Dat is echt lang geleden dat we een paar dagen achter elkaar echt even konden bijtanken, heerlijk 🥰 

Vakantie geboekt! Ik kon niks vinden eerst. Toen ging dochter even zoeken… en tadaa! Helemaal blij. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-12-2022 om 19:49

mijn kat heeft na weken zijn touwtje weer gevonden. Waar? Geen idee, maar ze is zo blij. Ik iets minder, want dit betekend dat ik de hele avond weer apport speel met haar 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-12-2022 om 19:59

Broodjebrie schreef op 28-12-2022 om 18:43:

Ik ben blij dat mijn vader een goede dag heeft.

Wat fijn!!!!!
Mevrouw brekebeen alias mijn moeder is nog niet helemaal 100% (dat duurt toch even met een hersenschudding) maar het gaat al een stuk beter. Morgen  of overmorgen haalt broer (hij is verpleegkundige) de hechtingen eruit. 

(Voor wie het gemist heeft, ze is vorige week, voor het eerst in haar leven, flauw gevallen toen ze erg veel last had van buikgriep en ze is nogal ongelukkig terecht gekomen. Wel wat verwondingen maar gelukkig niks ernstigs. In je hoofd zitten overigens de meeste bloedcellen dus het zag er uit als een crime scene... broer is op de ambu wel wat gewend maar ik schrok ervan...)

Phoebe1982 schreef op 28-12-2022 om 19:59:

[..]

Wat fijn!!!!!
Mevrouw brekebeen alias mijn moeder is nog niet helemaal 100% (dat duurt toch even met een hersenschudding) maar het gaat al een stuk beter. Morgen of overmorgen haalt broer (hij is verpleegkundige) de hechtingen eruit.

(Voor wie het gemist heeft, ze is vorige week, voor het eerst in haar leven, flauw gevallen toen ze erg veel last had van buikgriep en ze is nogal ongelukkig terecht gekomen. Wel wat verwondingen maar gelukkig niks ernstigs. In je hoofd zitten overigens de meeste bloedcellen dus het zag er uit als een crime scene... broer is op de ambu wel wat gewend maar ik schrok ervan...)

Ja, ben wel opgelucht. Eergisteren had ik hem aan de telefoon en toen klonk hij heel vermoeid. Morgen moet hij weer naar de huisarts en diabetes-verpleegkundige. Oud&nieuw ga ik bij hem en zijn vrouw vieren. Zou eigenlijk andere plannen hebben maar ik wil liever nu bij mijn vader zijn.

Fijn dat het met je moeder een stuk beter gaat!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-12-2022 om 20:03

fijn om te horen, Phoebe en BroodjeBrie. 

Na twee weken van niet sporten, eindelijk weer wat actiefs gedaan. Het viel me niet mee, maar zeker ook niet tegen. Morgen weer! Fijn om weer actief met mijn lichaam bezig te zijn en er zo goed voor te zorgen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-12-2022 om 20:34

Broodjebrie schreef op 28-12-2022 om 20:02:

[..]

Ja, ben wel opgelucht. Eergisteren had ik hem aan de telefoon en toen klonk hij heel vermoeid. Morgen moet hij weer naar de huisarts en diabetes-verpleegkundige. Oud&nieuw ga ik bij hem en zijn vrouw vieren. Zou eigenlijk andere plannen hebben maar ik wil liever nu bij mijn vader zijn.

Fijn dat het met je moeder een stuk beter gaat!

Ja tuurlijk wil je bij hem zijn, logisch.

Dank je en Friezinnetje!

Wat fijn Broodjebrie en Phoebe! 

Wat oppervlakkiger; ik word blij dat ik alvast een winterjas voor zoon heb voor volgend jaar: van €110 voor €40 😊 Tot nu toe gaat dit elk jaar nog goed qua maat 😊

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-12-2022 om 22:26

HAHA!wait..what schreef op 28-12-2022 om 21:07:

Wat fijn Broodjebrie en Phoebe!

Wat oppervlakkiger; ik word blij dat ik alvast een winterjas voor zoon heb voor volgend jaar: van €110 voor €40 😊 Tot nu toe gaat dit elk jaar nog goed qua maat 😊

Dank je! 

Nou en, daar mag je toch ook blij om zijn? Ik heb een nog veel ergere, mijn moeder heeft vandaag een nieuwe broodrooster gekocht omdat de oude ermee uitschee... En daar was ze best blij mee en dat maakte mij weer blij. Enorm oppervlakkig maar blij is blij    (En ik vind het ook geestig en zo heerlijk hollands, een broodrooster... echt... En ik zou ook niet zonder kunnen hoor... )

Phoebe1982 schreef op 28-12-2022 om 22:26:

[..]

Dank je!

Nou en, daar mag je toch ook blij om zijn? Ik heb een nog veel ergere, mijn moeder heeft vandaag een nieuwe broodrooster gekocht omdat de oude ermee uitschee... En daar was ze best blij mee en dat maakte mij weer blij. Enorm oppervlakkig maar blij is blij (En ik vind het ook geestig en zo heerlijk hollands, een broodrooster... echt... En ik zou ook niet zonder kunnen hoor... )

Ik kan er ook niet zonder. Heerlijk een geroosterd broodje met aardbeienjam 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-12-2022 om 12:05

Mama-Inge schreef op 29-12-2022 om 10:37:

[..]

Ik kan er ook niet zonder. Heerlijk een geroosterd broodje met aardbeienjam

Of met kaas.. 

ohhh geroosterd brood met pindakaas en komkommer♥️

Ik werd blij van mn zoontje, ik werd wakker gemaakt met "mama mama mama kussss"

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.