Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Gedicht af, nu de surprise nog. 

Van het Kerstdiner op werk. Zo leuk om iedereen (collega’s, cliënten en vrijwilligers) te zien genieten van het eten en later de silent disco. Dikke lol gehad met nummers draaien en blij dat ik het eten weer prima in had geschat. Ik werk echt op zo’n leuke plek

Kerstgedicht, of verlaat Sinterklaasgedicht?

Poezenmeisje schreef op 24-12-2022 om 00:58:

Kerstgedicht, of verlaat Sinterklaasgedicht?

We hebben ooit de cadeautjes verplaatst van Sint naar Kerst, maar de surprise en het gedicht wel meegenomen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-12-2022 om 07:15

vrouw92 schreef op 23-12-2022 om 23:00:

Nog meer om blij van te worden:
- Lief kaartje en cadeautje opgehaald bij een collega die veel voor me betekent.
- Vanmiddag Kerstappels gekeken en echt genoten. Wat een waanzinnige film van een top serie.

Ik heb gister op aanraden van mijn moeder ook Kerstappels gekeken! Erg gelachen, goede film idd! Serie volgde ik niet maar dat ga ik wel doen. (Geen idee of die op tv is momenteel..)

Netherfield schreef op 24-12-2022 om 06:41:

[..]

We hebben ooit de cadeautjes verplaatst van Sint naar Kerst, maar de surprise en het gedicht wel meegenomen.

Sinterkerst dus 😉

Auwereel schreef op 24-12-2022 om 08:45:

[..]

Sinterkerst dus 😉

Zo noem ik het wel iig. 

Gisteren kreeg ons team een video met complimenten van de ‘eindbaas’ van ons (grote) bedrijf. Ik was er de hele dag blij van en vandaag zweef ik nog steeds. Sommige teamleden reageerden er lauwtjes op maar ik vond het erg waardevol. Het was een heel specifiek compliment, en ik ben over hetzelfde heel trots, dus die was in de roos 🎯 wat mij betreft! Leuker dan die kerstcadeautjes van het bedrijf. 

Lollypopje

Lollypopje

24-12-2022 om 10:18 Topicstarter

Vandaag van heel veel dingen 😊

- Dat mijn borduurwerk af is
- Dat al mijn kadootjes zijn ingepakt
- Dat ik gisteren mijn TopVintage bestelling binnen kreeg en ik die zo ga passen
- Dat ik morgen kerst ga vieren bij mijn familie en mijn kleine neefjes heel erg ga knuffelen

Ik houd van Topvintage. 

Dat mijn nieuwe eetkamerstoelen over een week al komen in plaats van over een maand, zoals eerst de planning was.

Lollypopje

Lollypopje

24-12-2022 om 11:53 Topicstarter

Poezenmeisje schreef op 24-12-2022 om 11:50:

Ik houd van Topvintage.

En twee van de drie kledingstukken passen. Dus ik weet wat ik met kerst draag 😁 Ik zie er echt geweldig in uit 😍

Eindelijk koortsvrij!! Vanavond dus gewoon aan het kerstdiner met familie. Ik zit aan de hoek van de tafel en doe voorzichtig, maar zo fijn dat ik er bij kan zijn. Voel me gelijk ook een stuk beter. Ben er nog niet hoor..

vrouw92 schreef op 24-12-2022 om 12:44:

Eindelijk koortsvrij!! Vanavond dus gewoon aan het kerstdiner met familie. Ik zit aan de hoek van de tafel en doe voorzichtig, maar zo fijn dat ik er bij kan zijn. Voel me gelijk ook een stuk beter. Ben er nog niet hoor..

Oh fijn dat je koorts in ieder geval weg is, dat scheelt!

Ik ben blij dat de zon schijnt, ik ga zo nog even een eindje wandelen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.