Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-12-2022 om 22:10

Blij dat ik na vanavond eindelijk alle delen van Harry Potter gezien heb 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

19-12-2022 om 22:37

Na een zorgoverleg eerder deze week, gisteren een overleg gehad met partner over welke stappen ze wilt dat ik onderneem. Eindelijk wat meer duidelijkheid en ergens valt er wat druk weg omdat ze niet denkt dat ik ooit nog voltijds ga werken.
Vandaag alvast een eerste contact gehad met een organisatie die mensen helpt met wilsbeschikkingen, euthanasie, levensvragen etc. 

Lollypopje

Lollypopje

20-12-2022 om 12:44 Topicstarter

Ik trof vandaag opeens 500 euro op mijn rekening aan van mijn vader 😳
Ik heb het niet echt nodig ondanks mijn dalende salaris, genoeg spaargeld, maar hij vind dat ik mijzelf daarvan iets moet geven dat ik anders niet snel zou doen 😍
Nu nog bedenken wat ik mijzelf ga gunnen, want ik wil dit niet zomaar laten verdwijnen tussen mijn spaargeld 😊

Aah lollypopje wat lief van je vader

Ik werd blij van een heel lief kerstkaartje en een lekkere kerststol van mijn cliënt. 

wat ontzettend lief van je vader Lolly!!

ik werd blij van mijn loon x2. Komt goed uit met verhuizen

Dat ik de was eindelijk heb opgevouwen! Wel nog steeds koorts, bleef vanmorgen rond de 38,0, maar nu toch weer 38,4. Voel me wel iets beter en hoop zooo graag weer aan dr slag te kunnen morgen. 

Lollypopje

Lollypopje

20-12-2022 om 14:04 Topicstarter

stokstaart schreef op 20-12-2022 om 13:56:

wat ontzettend lief van je vader Lolly!!

ik werd blij van mijn loon x2. Komt goed uit met verhuizen

Ja dat dat al gestort was, was ook heel erg fijn

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-12-2022 om 14:28

Verwarmingsman is weer geweest, het was al een stuk prettiger in huis vanwege een nieuwe cv ketel maar nu nog meer want hij heeft op de bovenste verdieping van die speciale thermostaten op de radiotoren geplaatst zodat het op de 1e verdieping wat warmer wordt; en dat lukt aardig, het is binnen een paar uur al lekker warm, terwijl ivm de gasprijzen de thermostaat niet erg hoog staat. (ook niet erg laag hoor, ik heb hem op 19, ik vertik het om te koukleumen...)

Vanavond etentje met mijn man’s werk. Verder kletsen met andere echtgenotes waar we een jaar geleden gebleven waren. Zin in!

Als ik vandaag kan zitten ben ik blij. Dan ga ik vooruit.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-12-2022 om 16:27

Wat fijn Lollypop, koop er wat leuks voor
Phoebe, ook lekker dat de kachel wat beter staat

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-12-2022 om 17:20

Friezinnetje schreef op 20-12-2022 om 16:27:

Wat fijn Lollypop, koop er wat leuks voor
Phoebe, ook lekker dat de kachel wat beter staat

Ja ontzettend!

Dat ik schoonmoeder geappt heb of we 2e kerstdag ook 's ochtends langs kunnen komen ipv 's middags. Zat er al even mee in m'n maag terwijl ik weet dat ze helemaal niet moeilijk is 😊 
Nu kunnen we 2e kerstdag in de middag heerlijk thuis op de bank film(s) kijken en met ons 4en even 'alleen' zijn! 

Wat lief Lolly! Veel plezier met bedenken wat je er van gaat kopen  

Ik werd blij van de korting op kleding voor dochter 😁 ze is uit haar zomerkleding gegroeid helaas. Had zoveel leuke korte broeken met bijpassende shirts, maar ze past bijna niks meer. Nu heb ik gisteren even zitten snuffelen online en een aantal korte broekjes gevonden met bijpassende shirts. Heb nu 3 broekjes en 4 shirts. Alles was ook nog met 60% korting 🥳 Daar word ik blij van haha!

Dat ik ipv er tegenop te zien zin heb in kerst (ik houd niet zo van grote groepen en 2e kerstdag zijn er altijd veel mensen). Gewoon dag voor dag bekijken 😉

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.