Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

SuzyQFive schreef op 16-12-2022 om 15:14:

Eindelijk een keer goed nieuws van de belastingdienst! Ik blijk slachtoffer te zijn van toeslagenaffaire 😱 en wordt daarvoor gecompenseerd. Heb even zitten janken want stond al half op het punt mijn huis maar te verkopen en terug te gaan huren.
Zelfs mijn studieschuld wordt kwijtgescholden. En nu kan ik het potje voor mijn studerende kinderen aanvullen.

Wat superfijn!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-12-2022 om 19:19

Ooooohh Suzy wat heftig dat je ook slachtoffer was daarvan en wat een heerlijk nieuws! Echt daar word ik ook blij van!

Lollypopje schreef op 16-12-2022 om 08:13:

[..]

Dankjewel 😊

Ik hoef alleen maar door mijn raam te kijken om bomen te zien, dat alleen al maakt je wereld groter als je te weinig energie hebt om het huis uit te gaan 😊

Ik hoopte vandaag misschien heel even naar buiten te kunnen, maar nu ik lees hoe glad het overal is blijf ik toch nog maar even binnen. Ik heb zoveel pech met mijn gezondheid dat ik anders geheid een been breek 😂

Dan geef ik je groot gelijk dat he binnen bent gebleven.  En wat fijn  dat jij in staat bent om het zien van de bomen vanuit je raam zo te interpreteren.  Ik herken dat toen ik tot weinig in staat was, hoe ik van het groen dat ik door mijn raam kon zien kon genieten. 

Er was iemand op het andere forum die het er laatst over had dat als ooit je kot is stopgezet je er waarschijnlijk wel onder valt. Ik had ooit wel een brief gekregen dat ik mogelijk slachtoffer was maar toen dacht ik: hoezo? Ik krijg gewoon toeslag, het was ooit eens stopgezet maar ook weer hervat dus ik dacht dat ik dus niet tot die regeling behoorde. Maar toch maar gebeld met de bd want voor hetzelfde geld is het wel zo. Ze zeiden dat het onderzoek ongeveer een half jaar zou duren. 
Ondertussen was ik het alweer vergeten totdat ze dus belden vanmorgen 😅. 
Omdat ze vooringenomen gehandeld hebben (stopzetten zonder dat ik de kans heb gehad daar iets tegen te doen) val ik er dus onder. 
Ik krijg dus het compensatiebedrag, verder gaan ze dus uitzoeken wat ik nog meer voor nadeel heb gehad en ze moeten rente over die periode betalen. 

Ik heb Bitcoin gekocht!

Netherfield schreef op 17-12-2022 om 12:06:

Ik heb Bitcoin gekocht!

Spannend! 
Mijn ex had een paar bitcoins gekocht toen ze nog geen drol kosten. Maar eigenlijk te snel weer verkocht. Een van zijn beste vrienden heeft van de opbrengst een huis kunnen kopen 😱

Netherfield schreef op 17-12-2022 om 12:06:

Ik heb Bitcoin gekocht!

Leuk! Ik heb ook wat crypto 🤗

Van mijn nichtje die lekker veel kwam knuffelen bij ons

Van de panda die zong bij the Masked Singer.
Echt prachtig.

Wauw Suzy, wat een geweldig goed nieuws voor je 🥳😁 Word er zelf ook helemaal blij van! 

(en van mijn warmtedeken die ik net besteld heb, hoop zo erg dat het goed gaat bevallen )

HAHA!wait..what schreef op 17-12-2022 om 20:11:

Wauw Suzy, wat een geweldig goed nieuws voor je 🥳😁 Word er zelf ook helemaal blij van!

(en van mijn warmtedeken die ik net besteld heb, hoop zo erg dat het goed gaat bevallen )

Dat hoop ik ook voor je!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-12-2022 om 02:35

supergezellig feestje gehad. Net thuis.  Morgen ws een wrak, maar dat heb ik er wel voor over.  Hoop dat ik morgen  (vandaag) wat kan uitslapen.  
En heerlijk aan de borrel geweest.  Had de laatste 5 beter niet kunnen hebben,  masr ja. 

Wat fijn Suzy!

Friezinnetje schreef op 18-12-2022 om 02:35:

supergezellig feestje gehad. Net thuis. Morgen ws een wrak, maar dat heb ik er wel voor over. Hoop dat ik morgen (vandaag) wat kan uitslapen.
En heerlijk aan de borrel geweest. Had de laatste 5 beter niet kunnen hebben, masr ja.

Je typt nog vrij goed. Ik was overigens om ongeveer dezelfde tijd thuis,  en kom net uit m'n bed. Dus hier is het uitslapen gelukt. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-12-2022 om 11:36

Saga schreef op 18-12-2022 om 11:13:

[..]

Je typt nog vrij goed. Ik was overigens om ongeveer dezelfde tijd thuis, en kom net uit m'n bed. Dus hier is het uitslapen gelukt.

ja, dat viel mij vanmorgen ook op   Had toch een kleine liter berenburg op  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.