Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
AggressiveReindeer87
16-12-2022 om 09:18
Katten zijn zulke leuke beesten.. Die zichzelf ook aardig goed in de nesten kunnen werken..
(Ik heb er ook twee
)
FaithfulDuck87
16-12-2022 om 09:42
Hier wel echt glad, maar was blij dat ik nog zout had liggen. Mijn oprit en stukje stoep gestrooid.
Mijn kat wil ook graag naar buiten, maar moet in de winter binnen blijven. Is een Maine coon en die gaat alleen naar buiten als ik buiten ben en de voordeur open kan staan.
AggressiveReindeer87
16-12-2022 om 10:02
Friezinnetje schreef op 16-12-2022 om 09:42:
Hier wel echt glad, maar was blij dat ik nog zout had liggen. Mijn oprit en stukje stoep gestrooid.
Mijn kat wil ook graag naar buiten, maar moet in de winter binnen blijven. Is een Maine coon en die gaat alleen naar buiten als ik buiten ben en de voordeur open kan staan.
Ik heb een vrij ruim balkon met kattenluikje, mijn katten mogen er bij de voordeur wel uit maar dat doen ze eigenlijk niet. Het balkon vinden ze heerlijk, behalve 1 wanneer er sneeuw ligt want daar heeft ze een enorme hekel aan.
stokstaart
16-12-2022 om 10:46
Ik werd blij omdat ik buiten kwam om weg te gaan en direct zag dat het spiegelglad was ipv eerst op mijn plaat te gaan. Nog wel even bij de auto gestaan, waar ook een centimeter ijs op lag. Mijn klusjes doe ik zondag wel.
AggressiveReindeer87
16-12-2022 om 11:27
Blij want ik had een wat dilemma's en die heb ik zelf alweer opgelost 
AggressiveReindeer87
16-12-2022 om 12:34
Oww en nog iets waarom ik blij ben; heb vd week mn lievelingshandschoenen die ik al een week kwijt was gevonden! (Tig keer erlangs gelopen maar goed..)
Lollypopje
16-12-2022 om 12:50
Altijd een leuke verrassing als je vergeten bent dat je iets lekkers hebt besteld bij de boodschappen 😜
Moosey
16-12-2022 om 14:24
Dat lief zich weer een stukje beter voelt. Vanavond date-night in bed met een film en toastjes met lekkers 
SuzyQFive
16-12-2022 om 15:14
Eindelijk een keer goed nieuws van de belastingdienst! Ik blijk slachtoffer te zijn van toeslagenaffaire 😱 en wordt daarvoor gecompenseerd. Heb even zitten janken want stond al half op het punt mijn huis maar te verkopen en terug te gaan huren.
Zelfs mijn studieschuld wordt kwijtgescholden. En nu kan ik het potje voor mijn studerende kinderen aanvullen.
FaithfulDuck87
16-12-2022 om 15:19
SuzyQFive schreef op 16-12-2022 om 15:14:
Eindelijk een keer goed nieuws van de belastingdienst! Ik blijk slachtoffer te zijn van toeslagenaffaire 😱 en wordt daarvoor gecompenseerd. Heb even zitten janken want stond al half op het punt mijn huis maar te verkopen en terug te gaan huren.
Zelfs mijn studieschuld wordt kwijtgescholden. En nu kan ik het potje voor mijn studerende kinderen aanvullen.
ooh wat fijn Suzy!
FaithfulDuck87
16-12-2022 om 15:19
Moosey schreef op 16-12-2022 om 14:24:
Dat lief zich weer een stukje beter voelt. Vanavond date-night in bed met een film en toastjes met lekkers
Gezellig! En fijn dat ie zich weer wat beter voelt
Zilver_gray
16-12-2022 om 15:31
SuzyQFive schreef op 16-12-2022 om 15:14:
Oh echt???? Wat ontzettend fijn! Wist je niet dat je slachtoffer was dan?
lientje69
16-12-2022 om 16:12
Wat fijn Suzy! Na al die zorgen eindig je het jaar dus met een positieve knaller! Heerlijk! Geniet ervan! ( moet je nu de toeslagen van dit jaar terugbetalen, of valt dit niet onder inkomen? Dat zou dan best raar wel weer zijn)
Maar wat een geweldig nieuws in deze dure tijden. Het is je zo gegund.
Saga
16-12-2022 om 16:31
wat een opluchting Suzy. Maar begrijp ik goed dat je het zelf niet door hebt gehad?
Zelf ben ik blij omdat ik net 3 mooie truien heb gekocht (één zo heerlijk zacht van alpaca en merino wol) en ze waren alle 3 voor de helft van de prijs. Eén was eigenlijk nog niet afgeprijsd, maar die mocht ik dus toch voor de helft hebben 😃