Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-12-2022 om 19:00

ik ben blij met lang weekend.  Dinsdag pas weer.  En dan nog 3 dagen en dan een week vakantie 

vanmorgen om 8 uur met een vriendin aan de wandel gegaan vanuit ons huis.  We hebben 30 km gewandeld,  met snelheidvan 5.7 km per uur,  zijn tot 15.30 buiten geweest, hebben 3 stops gemaakt waarbij zij moest eten en ik graag zwarte koffie wilde.  Wat was het mooi. Vergezichten,  bos, heide, water,  beekdal, vennen, hunebed,  weilanden, vijver vol schaatsende kinderen.  Een kado dit

Dorestad schreef op 15-12-2022 om 19:26:

vanmorgen om 8 uur met een vriendin aan de wandel gegaan vanuit ons huis. We hebben 30 km gewandeld, met snelheidvan 5.7 km per uur, zijn tot 15.30 buiten geweest, hebben 3 stops gemaakt waarbij zij moest eten en ik graag zwarte koffie wilde. Wat was het mooi. Vergezichten, bos, heide, water, beekdal, vennen, hunebed, weilanden, vijver vol schaatsende kinderen. Een kado dit

Heerlijk, en wat geniet ik toch altijd van jouw verhalen! Ik heb begin deze week een prachtige wandeling van 24 km gemaakt van Den Haag Centraal naar station Voorschoten, waar de auto geparkeerd stond. Het was strakblauw en zonnig en zo mooi langs het strand en tussen de duinen door. 

Cookielover schreef op 15-12-2022 om 19:31:

[..]

Heerlijk, en wat geniet ik toch altijd van jouw verhalen! Ik heb begin deze week een prachtige wandeling van 24 km gemaakt van Den Haag Centraal naar station Voorschoten, waar de auto geparkeerd stond. Het was strakblauw en zonnig en zo mooi langs het strand en tussen de duinen door.

Oh, jij hebt strand, duinen en zee.  Ook helemaal geweldig.  En jij loopt ook fikse afstanden.  Wat heerlijk dat dat fysiek Ook kan. Dat zeiden wij vanmiddag ook bijvoorbeeld tegen elkaar.  Dat niet iedereen fysiek in staat is zo naar buiten te gaan (4 jaar geleden kon ik de trap thuis nog niet opkomen bijvoorbeeld). Dat we dankbaar zijn dat dit kan. We waren goed en wel thuis of ze werd gebeld dat haar moeder bij val waarschijnlijk de heup gebroken heeft. De dag kreeg een rate wending 

Dat ik me heb ingehouden bij kruidvat Ik ging er voor nachthemden heen en heb er 2 gekocht, netjes toch?

Ik werd vandaag blij van oppassen op m’n kleindochter van 1,5. Zo leuk om al die ontwikkelingen nog eens mee te maken

En na het eten heb ik gesmuld van de appelmoes van Boer Erik uit Loenen aan de Vecht

Dorestad schreef op 15-12-2022 om 19:37:

[..]

Oh, jij hebt strand, duinen en zee. Ook helemaal geweldig. En jij loopt ook fikse afstanden. Wat heerlijk dat dat fysiek Ook kan. Dat zeiden wij vanmiddag ook bijvoorbeeld tegen elkaar. Dat niet iedereen fysiek in staat is zo naar buiten te gaan (4 jaar geleden kon ik de trap thuis nog niet opkomen bijvoorbeeld). Dat we dankbaar zijn dat dit kan. We waren goed en wel thuis of ze werd gebeld dat haar moeder bij val waarschijnlijk de heup gebroken heeft. De dag kreeg een rate wending

O nee, ik woon vlakbij Utrecht en loop meestal door de bossen.

Ik hoop dat het meevalt met de moeder van je vriendin! Niets zo vanzelfsprekend als gezondheid, inderdaad.

Lollypopje

Lollypopje

15-12-2022 om 19:48 Topicstarter

Dorestad schreef op 15-12-2022 om 19:37:

[..]

Oh, jij hebt strand, duinen en zee. Ook helemaal geweldig. En jij loopt ook fikse afstanden. Wat heerlijk dat dat fysiek Ook kan. Dat zeiden wij vanmiddag ook bijvoorbeeld tegen elkaar. Dat niet iedereen fysiek in staat is zo naar buiten te gaan (4 jaar geleden kon ik de trap thuis nog niet opkomen bijvoorbeeld). Dat we dankbaar zijn dat dit kan. We waren goed en wel thuis of ze werd gebeld dat haar moeder bij val waarschijnlijk de heup gebroken heeft. De dag kreeg een rate wending

Ik geniet ook wel van deze verhalen, maar word er ook wel jaloers van. Ik word altijd zo blij van een wandeling door het bos. Heerlijk tussen de bomen kom ik helemaal tot rust. Gelukkig woon ik in elk geval in een hele groene wijk, met mooie grote bomen 😊

Hopelijk valt het mee met haar moeder.

Oh leuk, die wandel verhalen   Ik weet eigenlijk niet wat mijn max is qua wandel uren/km op een dag maar 24/30 km is wel echt héél ver! Zal ik niet kunnen denk ik

Ik word op het moment blij van zoon (8 jaar) die altijd zo geniet van Lingo kijken  Elke avond kijkt hij het live en als hij het niet kan kijken dan gaat hij het later nog terugkijken 😂

HAHA!wait..what schreef op 15-12-2022 om 20:07:

Oh leuk, die wandel verhalen Ik weet eigenlijk niet wat mijn max is qua wandel uren/km op een dag maar 24/30 km is wel echt héél ver! Zal ik niet kunnen denk ik

Ik word op het moment blij van zoon (8 jaar) die altijd zo geniet van Lingo kijken Elke avond kijkt hij het live en als hij het niet kan kijken dan gaat hij het later nog terugkijken 😂

Wat schattig Haha  

Ik houd ook van wandelen. Zeker met dit weer (en in gezelschap van hond of vriendin  )

Ik hoi ook van wandelen, maar niet zó ver, 15 km is wel de max.
En niet uitglijden, zoals vandaag (auw!)

Auwereel schreef op 15-12-2022 om 20:21:

Ik hoi ook van wandelen, maar niet zó ver, 15 km is wel de max.
En niet uitglijden, zoals vandaag (auw!)

Ik ook niet zo ver hoor maar geeft toch niks 😉

Oeps, heb je je bezeerd?

Lollypopje schreef op 15-12-2022 om 19:48:

[..]

Ik geniet ook wel van deze verhalen, maar word er ook wel jaloers van. Ik word altijd zo blij van een wandeling door het bos. Heerlijk tussen de bomen kom ik helemaal tot rust. Gelukkig woon ik in elk geval in een hele groene wijk, met mooie grote bomen 😊

Hopelijk valt het mee met haar moeder.

Oh Lollypopje,  ik lees jouw worsteling met energie,  long covid o.a. Ik hoop oprecht dat jij gaat herstellen. Ik kon, zoals ik wel eens schrijf, nog geen 200 meter meer lopen.  Ik kom van ver.  En ben elke dag wanneer ik loop dankbaar voor het herstel. En ik zou jou een gezond lichaam gunnen plus daarnaast ook ruimte, zowel het bos, als de ruimte om zelf meer prikkels weer aan te kunnen.   Gelukkig zie je wel in je wijk ook het nodige groen, dus krijg je via de bomen o.a.ook de seizoenen mee.  Groen,  buiten zijn kan zo weldadig zijn. 

Moeder is nu op SEH

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-12-2022 om 21:28

Ik ben zo geschrokken vandaag! Mijn kat was door het ijs gezakt, helemaal koppie onder. Hij heeft zichzelf godzijdank weten te redden en nu ligt hij (enigszins gehavend,  maar nog springlevend), tegen me aan te slapen.  Wat ben ik daar blij mee!! 

Naar buiten mag hij niet meer totdat het ijs helemaal weg is. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-12-2022 om 21:37

Lollypopje schreef op 15-12-2022 om 11:35:

En ik word blij van het vrolijke kerstjasje dat ik hier weer heb aangetrokken 😊

Ik een winterjasje 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.