Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2022 om 07:38

watertoren schreef op 09-12-2022 om 20:45:

Ik ben blij met de beste vriend van mijn overleden man. Hij komt elk jaar nu al 7 met een bezoek en een bos bloemen op de dag dat mijn man jarig was.

Wat mooi!

Brie:  Zoiets traumatisch vergeet je gewoon nooit meer... 

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2022 om 09:00 Topicstarter

Dat ik vannacht zeker 10 uur heb geslapen. Dat gebeurd me eigenlijk nooit, zelfs niet als ik erg moe ben. Zegt wel wat over hoe uitgeput ik was

Hopelijk heeft het gewerkt, je lange slapen.

Ik was gister met 2 vriendinnen op stap, de toerist in eigen stad uit gehangen en daarna wat gaan eten.
Dat was erg gezellig ook al was ik daarna zo overprikkeld dat ik slecht heb geslapen (alsdus horloge en stresslevels). Ik voel me eigenlijk wel prima.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-12-2022 om 18:02

🥳 Marokko heeft Portugal eruit geschopt! Doeiii Ronaldo... 

MatureJackal76

MatureJackal76

10-12-2022 om 21:26

Mug schreef op 10-12-2022 om 18:02:

🥳 Marokko heeft Portugal eruit geschopt! Doeiii Ronaldo...

Huilend verliet hij het veld, groot verdriet 🤭

Fruitesse schreef op 10-12-2022 om 21:26:

[..]

Nu moet ik denken aan Wout Weghorst, die lag gewoon met schokkende schouders te snikken gisteren, zoooooo zielig 😢.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-12-2022 om 21:34

Fruitesse schreef op 10-12-2022 om 21:26:

[..]

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-12-2022 om 21:35

Moxxie schreef op 10-12-2022 om 21:32:

[..]

Nu moet ik denken aan Wout Weghorst, die lag gewoon met schokkende schouders te snikken gisteren, zoooooo zielig 😢.

Dat was echt zielig! Hij had er zo hard voor geknokt,  helaas voor niets uiteindelijk 

Ik heb gisteren m’n nog niet eens 1 dag oude nichtje geknuffeld  Zo klein, zo lief! 

Mijn  Sintboxen zijn in goede aarde gevallen. Zelfs pleegkind vond het leuk vanavond,  eerst allemaal  gegeten samen, toen Sinterklaas gevierd en toen nog een video van vroeger ( onze trouwdag  ) gekeken  met de kinderen.
Pleegkind heeft niks met de feestdagen en de feestmaand, maar hij had het erg leuk gevonden  zei hij.
Andere kinderen ook blij, dus goed gegaan.

Butter_fly schreef op 10-12-2022 om 21:41:

Ik heb gisteren m’n nog niet eens 1 dag oude nichtje geknuffeld Zo klein, zo lief!

Aaah lief! Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik werd geappt dat ik een nichtje had.. De volgende dag gelijk naar het ziekenhuis gereden en dat kleine meisje geknuffeld.. En nu is ze alweer 15 maanden.. Echt, de tijd vliegt! Geniet er lekker van

MatureJackal76

MatureJackal76

11-12-2022 om 06:43

Moxxie schreef op 10-12-2022 om 21:32:

[..]

Nu moet ik denken aan Wout Weghorst, die lag gewoon met schokkende schouders te snikken gisteren, zoooooo zielig 😢.

Ja ho! De Nederlanders zijn best onrechtvaardig door die k#tscheids behandeld hoor 😮‍💨 Van Gaal zei nadien heel nederig dat Oranje niet dáárdoor uit het WK is, maar ik was toch in schok dat de VAR niet tussenkwam via het oortje. NL was imo wel goed (itt de Rode Duivels waarvan 70% van de opgestelde spelers met pensioen mag  )

Morgen heb ik ein-de-lijk mijn intake bij de psycholoog en psychiater. Spannend, maar tegelijkertijd ook heel fijn. Ik hoop dat er een echt goed plan komt en de psycholoog door mij heen kan prikken. Spanning begint wel te komen, maar vooral fijn dat het eindelijk zover is. Sinds juli hier mee bezig. 

Daarnaast ook heel blij dat ik zondag mijn allereerste date (ja, ik weet het op mijn 30e) heb. Dat vind ik dan wel weer echt spannend, maar ik probeer er geen verwachtingen bij te hebben. Wel heel leuk ook. 

Mijn dochter heeft een vriendin van school mee naar huis genomen. Wij trots vertellen dat we deze zomer naar festivals zijn geweest en wat nummers laten horen. Dikke lol maar dit meisje kent echt weinig muziek! Dus die gaan we de komende tijd muzikaal opvoeden en ze gaat van de zomer mee naar festivals bij op de drafbaan. Nu al zin in!
(Ze kent niet: Kygo, Danny Vera, Racoon, Driving home for christmas (was net op de radio), Golden Earring (houdt dochter van), Donnie, Kraantje Pappie, Krezip). Of zijn wij nu rare mensen omdat wij de hele dag radio aanhebben en daardoor veel muziek kennen, en onze kinderen meeslepen naar festivals?

vrouw92 schreef op 12-12-2022 om 17:53:

Morgen heb ik ein-de-lijk mijn intake bij de psycholoog en psychiater. Spannend, maar tegelijkertijd ook heel fijn. Ik hoop dat er een echt goed plan komt en de psycholoog door mij heen kan prikken. Spanning begint wel te komen, maar vooral fijn dat het eindelijk zover is. Sinds juli hier mee bezig.

Daarnaast ook heel blij dat ik zondag mijn allereerste date (ja, ik weet het op mijn 30e) heb. Dat vind ik dan wel weer echt spannend, maar ik probeer er geen verwachtingen bij te hebben. Wel heel leuk ook.

Fijn voor je dat het traject gaat beginnen en logisch dat je daar een beetje spanning over hebt. Succes morgen 💪

Ik ben blij dat mijn stoofpotje zo goed gelukt was. Echt van genoten met z,n drietjes. En morgen nog een portie 😀

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.