Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van het fietsen door de bevroren uiterwaarden. Ik had gezien dat het vanmiddag zou gaan regenen dus meteen vanuit bed maar op de fiets gestapt, de dijken over gefietst naar een klein natuurgebied hier in de buurt. Het was doodstil een prachtig en lekker koud. Aldaar nog een stukje gelopen en ontzettend veel vogels gezien, aalscholvers, zwanen, witte reigers, een grote buizerd. Fijn. 

Van de hond van mijn zwager. Hij blaft alleen als je net binnenkomt, springt niet tegen je op en wil de hele dag wel geaaid worden. Tophond. 

Netherfield schreef op 20-11-2022 om 13:37:

Van de hond van mijn zwager. Hij blaft alleen als je net binnenkomt, springt niet tegen je op en wil de hele dag wel geaaid worden. Tophond.

❤️

Ik zit lekker aan een bak warme chocolademelk. 

De vakantie die we net geboekt hebben! Lekker in de voorjaarsvakantie een week naar CenterParcs de Huttenheugte. VIP-huisje, dus alle luxe zoals een sauna en bubbelbad, verse broodjes elke ochtend, opgemaakte bedden. En voor een hele prima prijs, omdat ik via de Duitse website heb geboekt Heb er nu al zin in! Drenthe vind ik sowieso altijd leuk en we hebben op een half uurtje rijden mijn favoriete restaurant zitten. Daar gaan we dus zeker ook heen. 

BlairW schreef op 20-11-2022 om 17:10:

De vakantie die we net geboekt hebben! Lekker in de voorjaarsvakantie een week naar CenterParcs de Huttenheugte. VIP-huisje, dus alle luxe zoals een sauna en bubbelbad, verse broodjes elke ochtend, opgemaakte bedden. En voor een hele prima prijs, omdat ik via de Duitse website heb geboekt Heb er nu al zin in! Drenthe vind ik sowieso altijd leuk en we hebben op een half uurtje rijden mijn favoriete restaurant zitten. Daar gaan we dus zeker ook heen.

Klinkt helemaal leuk😀

Elmie schreef op 20-11-2022 om 18:54:

[..]

Klinkt helemaal leuk😀

Ja hè 🤣 ik haal altijd veel energie uit vakanties gepland hebben staan. Heb ik iets om naar uit te kijken! Dus nu kan ik er weer tegenaan 😜

BlairW schreef op 20-11-2022 om 19:13:

[..]

Ja hè 🤣 ik haal altijd veel energie uit vakanties gepland hebben staan. Heb ik iets om naar uit te kijken! Dus nu kan ik er weer tegenaan 😜

Snap ik! Dat herken ik wel 😎

BlairW schreef op 20-11-2022 om 17:10:

Oh dat klinkt heel fijn ja Leuk om alvast naar uit te kunnen kijken!

BlairW schreef op 20-11-2022 om 19:13:

[..]

Leuk is dat!

Vriendlief, met wie ik bijna een half jaartje wat heb vroeg naar mijn zomervakantie planning. Hij moest zijn vakantie aanvragen en fijn als we het samen hebben. Vond het zo lief dat hij zo ver vooruit kijkt. Werd er helemaal blij van.

Evaluna schreef op 20-11-2022 om 21:51:

[..]

Leuk is dat!

Vriendlief, met wie ik bijna een half jaartje wat heb vroeg naar mijn zomervakantie planning. Hij moest zijn vakantie aanvragen en fijn als we het samen hebben. Vond het zo lief dat hij zo ver vooruit kijkt. Werd er helemaal blij van.

Dat is inderdaad erg lief! En leuk om samen naar uit te kijken ook  

Gisteravond van mijn heerlijk verwarmde bed.
En ik was slim, want ook mijn pyjama had ik onder de deken gelegd. Dus die was ook warm toen ik hem aantrok. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-11-2022 om 08:21

Nog steeds geen spijt en blij dat ik gestopt ben bij mn laatste werk. Uiteraard is het niet mijn bedoeling om de rest van mijn leven geen zak meer uit te voeren maar de tijd van een baan moeten hebben of ik het nou leuk vind of niet is voorbij, het is tijd om iets te kiezen wat ik echt leuk vind en als ik daar de tijd voor nodig heb dan neem ik die.

Anyway ik heb nu sinds lange tijd weer eens tijd om in mijn pyama met een lekkere kop thee een stomme soap die nergens over gaat te kijken en daar word ik momenteel erg blij van!

Phoebe1982 schreef op 21-11-2022 om 08:21:

Nog steeds geen spijt en blij dat ik gestopt ben bij mn laatste werk. Uiteraard is het niet mijn bedoeling om de rest van mijn leven geen zak meer uit te voeren maar de tijd van een baan moeten hebben of ik het nou leuk vind of niet is voorbij, het is tijd om iets te kiezen wat ik echt leuk vind en als ik daar de tijd voor nodig heb dan neem ik die.

Anyway ik heb nu sinds lange tijd weer eens tijd om in mijn pyama met een lekkere kop thee een stomme soap die nergens over gaat te kijken en daar word ik momenteel erg blij van!

Geniet ervan 

Ik ben blij dat het maandelijkse telefoontje met ex er weer op zit. Hij kan echt verschrikkelijk doen (was zeker ean M v N in zijn werkzame leven) maargoed, hij was kort en zakelijk. Poeslief, maar nergens naar luisteren. Prima hoor, ik hem mn plicht weer gedaan  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-11-2022 om 10:24

Evaluna schreef op 21-11-2022 om 09:24:

[..]

Geniet ervan

Ik ben blij dat het maandelijkse telefoontje met ex er weer op zit. Hij kan echt verschrikkelijk doen (was zeker ean M v N in zijn werkzame leven) maargoed, hij was kort en zakelijk. Poeslief, maar nergens naar luisteren. Prima hoor, ik hem mn plicht weer gedaan

Doe ik, het is toch k*tweer 
Goed zo, stomme kerels ook...

Ik werd blij van de reacties op een foto van zoontje en mij. Leuk dat ze vinden dat we er zo vrolijk opstaan en zo op elkaar lijken ❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.