Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
vrouw92
29-10-2022 om 18:42
Vanmorgen reageerde ik heftig op iets kleins wat wel verklaarbaar is. Daar was ik best even van van de kaart. Gelukkig weet ik ook dat het niet heel lang duurt en zijn nu de scherpste randjes er wel af. Ik ben een dagje in huis gebleven op een rondje Action en Appie na. Mijn favoriete herfstthee van Clipper gehaald, een nieuwe geurkaars en wat lekkers.
Lollypopje
29-10-2022 om 18:50
beeldbellen met mijn nichtje die ik door mijn ziek zijn veel te weinig zie. Fijn om zo toch iets van haar mee te krijgen 😊
Cookielover
29-10-2022 om 19:11
Friezinnetje schreef op 29-10-2022 om 11:47:
https://www.jndkgrf.nl/2022/10/28/briefje-van-jan-aan-jelle-de-graaf/?fbclid=IwAR0CSqz_uJ5yJpTE-igPTOjwsENsIoQEmL5xAhw3tw-UsD6hBT0WiO9UaYg
hier moest ik even keihard om lachen
Ik snap niet zo goed wat hier grappig aan is. Het doet me denken aan een roast maar dan zonder dat die persoon erbij is, dus dit soort laffe briefjes zijn toch enorm goedkoop scoren?
Ik zie dat JanD in zijn briefje van vandaag Asha ten Broeke liep te fatshamen:
'Persoonlijk vraag ik me, maar dat terzijde, weleens af of Glennis Grace en haar knokploeg die Jumbo überhaupt wel ín hadden durven gaan als jij als een soort uitsmijter bij de ingangen had gestaan. Maar dat is natuurlijk zuiver hypothetisch, aangezien de bedrijfskleding van Jumbo maar tot XXL gaat en het bij je tweewekelijkse Volkskrant-stukkie voor je ‘werkgever’ geen zak uitmaakt of je thuis je stukkie tikt in een Geile Beer-onesie of desnoods je blote reet.'
watertoren
29-10-2022 om 19:32
Friezinnetje schreef op 29-10-2022 om 11:47:
https://www.jndkgrf.nl/2022/10/28/briefje-van-jan-aan-jelle-de-graaf/?fbclid=IwAR0CSqz_uJ5yJpTE-igPTOjwsENsIoQEmL5xAhw3tw-UsD6hBT0WiO9UaYg
hier moest ik even keihard om lachen
Ik ook, mooi dat we het ook eens kunnen zijn met elkaar
FaithfulDuck87
29-10-2022 om 20:00
Cookielover schreef op 29-10-2022 om 19:11:
[..]
Ik snap niet zo goed wat hier grappig aan is. Het doet me denken aan een roast maar dan zonder dat die persoon erbij is, dus dit soort laffe briefjes zijn toch enorm goedkoop scoren?
Ik zie dat JanD in zijn briefje van vandaag Asha ten Broeke liep te fatshamen:
'Persoonlijk vraag ik me, maar dat terzijde, weleens af of Glennis Grace en haar knokploeg die Jumbo überhaupt wel ín hadden durven gaan als jij als een soort uitsmijter bij de ingangen had gestaan. Maar dat is natuurlijk zuiver hypothetisch, aangezien de bedrijfskleding van Jumbo maar tot XXL gaat en het bij je tweewekelijkse Volkskrant-stukkie voor je ‘werkgever’ geen zak uitmaakt of je thuis je stukkie tikt in een Geile Beer-onesie of desnoods je blote reet.'
ik vind daar nog wel een verschil in zitten. Bij de ene gaat het om zijn eigen vreemde manier van aandacht vragen, bij de andere is het op de persoon en haar uiterlijk.
LostJellyfish83
29-10-2022 om 20:11
Ik werd blij van het mooie weer, mijn verbouwing die eindelijk klaar is en dat we lekker konden barbecuen. Best grappig zo eind oktober 
FaithfulDuck87
29-10-2022 om 20:12
Mug schreef op 29-10-2022 om 20:11:
Ik werd blij van het mooie weer, mijn verbouwing die eindelijk klaar is en dat we lekker konden barbecuen. Best grappig zo eind oktober
het was hier niet koud, 19 graden, maar weinig zon en eerst flinke mist. Later zelfs nog wat regen.
LostJellyfish83
29-10-2022 om 20:14
Friezinnetje schreef op 29-10-2022 om 20:12:
[..]
het was hier niet koud, 19 graden, maar weinig zon en eerst flinke mist. Later zelfs nog wat regen.
Wat jammer! Hier was het 22 graden, geen wind en de hele middag zon.
Dorestad
29-10-2022 om 21:14
Van de herfstwandeling met fotografieworkshop in zonnig landschap. Met na afloop buiten soep koken. Kastanjes poffen. Veel soorten paddenstoelen gezien. Het licht door de bomen, gefilterd. De herfstkleuren. Buiten zijn. Mijn fitheid vergeleken met 3.5 jaar geleden. We waren met een groepje van 8 personen. 6 waren na afloop moe van de inspanning en ze waren drijfnat van zweet. Dan ben ik zo ontzettend dankbaar dat ik op dit moment fit ben. Ondanks de altijd aanwezige trigeminusneuralgie en de atypische aangezichtspijn.
Tikki
30-10-2022 om 00:25
we gingen kijken naar het laatste optreden van het orkest met mijn ma het was heel mooi mijn ma deed het erg goed en ook fijn om haar terug te zijn ik was zo trots op haar
Moxxie
30-10-2022 om 10:47
Ik heb nu iets gekocht, het is gewoon geweldig. Het zit al jaren in mijn hoofd want iedereen kent het en iedereen zegt dat het werkt behalve ik, maar het kwam er maar niet van. Toen ik het zag begreep ik pas dat mijn moeder het ook altijd al in huis had. Het is namelijk niet hard en niet groen maar een emmertje goudgele pasta: groene zeep. En met die pasta is die vlek op mijn revers weg en kan ik mijn blazer weer dragen, blij 🥳!!!
AggressiveReindeer87
30-10-2022 om 11:09
Gisteren was ik niet lekker maar ik voel me inmiddels beter en daar ben ik blij mee!
Auwereel
30-10-2022 om 11:52
Moxxie schreef op 30-10-2022 om 10:47:
Ik heb nu iets gekocht, het is gewoon geweldig. Het zit al jaren in mijn hoofd want iedereen kent het en iedereen zegt dat het werkt behalve ik, maar het kwam er maar niet van. Toen ik het zag begreep ik pas dat mijn moeder het ook altijd al in huis had. Het is namelijk niet hard en niet groen maar een emmertje goudgele pasta: groene zeep. En met die pasta is die vlek op mijn revers weg en kan ik mijn blazer weer dragen, blij 🥳!!!
Goed idee om weer eens aan te schaffen en te gebruiken! Ik heb een potje staan waar nog een beetje in zit en dat ziet er niet appetijtelijk meer uit, kan ik wel eens voor een extra vies karweitje gebruiken en dan een schone nieuwe pot voor de was.