Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Marquise
13-10-2022 om 15:26
Wobbelkont schreef op 13-10-2022 om 15:25:
zometeen contract tekenen bij nieuwe werkgever!
Van harte! Wat goed!
Elmie
13-10-2022 om 15:34
Wat goed! Gefeliciteerd 🥳
Moxxie
13-10-2022 om 16:09
Gefeliciteerd!!! Dat je met heel veel plezier nog lang de lekkerste gerechten mag kokkerellen daar 🥂🦞🥳!
Wobbelkont
13-10-2022 om 17:04
Ook meteen de minder mooie kant van de Markt in Eindhoven mogen zien. Supporters van FC Zurich (vanavond europa league in Eindhoven) verder daar naartoe gedreven - en Eindhovense supporters naar het stratumseind - en de terrasstoeltjes begonnen te vliegen…
Maaaaaaar.. Contract is getekend! 🎉
Rondstruiner
13-10-2022 om 17:06
Wobbelkont schreef op 13-10-2022 om 17:04:
Ook meteen de minder mooie kant van de Markt in Eindhoven mogen zien. Supporters van FC Zurich (vanavond europa league in Eindhoven) verder daar naartoe gedreven - en Eindhovense supporters naar het stratumseind - en de terrasstoeltjes begonnen te vliegen…
Gefeliciteerd 🥳!!!! Veel succes en vooral veel plezier!
Dewi-Sri
13-10-2022 om 19:35
Ik ben helemaal blij dat mijn familie, ondanks de brandstofstakingen hier, toch heeft besloten te komen logeren. Ik had er zo'n zin in, we hadden al allerlei ideeën over wat we zouden kunnen doen als ze hier waren, en nu gaat het gelukkig toch door. Dus, als het weer meezit, zondag een herfst-fair in een aanpalend dorp. En veel bijkletsen. En veel lekker eten.
Vera8
13-10-2022 om 19:41
Ben deze week aan het collecteren. Niet mijn hobby maar ach, voor het goede doel wil ik best een steentje bijdragen.
Maar heb het tot mijn verbazing best naar mijn zin gehad. Iedereen reageerde leuk en had leuke kletspraatjes met onbekenden. Mooi weer en lekker in de buitenlucht.
Hoogtepunt was toen ik vanavond na mijn laatste rondje een envelop in mijn brievenbus vond met daarin een euro. Van de man die gister geen kleingeld in huis had maar zei dat hij het dan wel even in mijn brievenbus kwam doen. Ik woon een dorp verderop.
Marquise
14-10-2022 om 11:53
Ons groentepakket is binnen en het is een mooie vangst. Er zat zelfs extra bij zoals een mini pompoen, een mini bloemkool en walnoten.
En ik heb leuke kerstboomhangers met katjes gekocht van de organisatie waar mijn inmiddels overleden kat vandaan kwam. Ze zijn van hout dus zelfs onze rover zou ze niet moeten kunnen slopen. 
HAHA!wait..what
14-10-2022 om 12:55
Vera8 schreef op 13-10-2022 om 19:41:
Ben deze week aan het collecteren. Niet mijn hobby maar ach, voor het goede doel wil ik best een steentje bijdragen.
Maar heb het tot mijn verbazing best naar mijn zin gehad. Iedereen reageerde leuk en had leuke kletspraatjes met onbekenden. Mooi weer en lekker in de buitenlucht.
Hoogtepunt was toen ik vanavond na mijn laatste rondje een envelop in mijn brievenbus vond met daarin een euro. Van de man die gister geen kleingeld in huis had maar zei dat hij het dan wel even in mijn brievenbus kwam doen. Ik woon een dorp verderop.
Ah, dat is zo lief van die man!
Jij loopt dus nog wel 'ouderwets' met een bus en geen QR code? Fijn dat je het wel naar je zin hebt gehad
HAHA!wait..what
14-10-2022 om 12:56
Wobbelkont schreef op 13-10-2022 om 17:04:
Yes! 🥳 Zo blij voor je, gefeliciteerd 😊 Wanneer ga je beginnen?
MidasWolf
14-10-2022 om 16:25
Binnenkort wordt mijn huis gerenoveerd, en (nog)duurzamer gemaakt.
* Buiten eventueel geregel om ben ik hier blij mee.
Wobbelkont
14-10-2022 om 23:38
Vanavond op lief neefje gepast. Bij het naar bed brengen ging hij al knuffelend met z’n hoofd op mn schouder liggen, en toen ik zei: “ Nou maatje, welterusten en een dikke kus “, drukte hij meteen een dikke smakkerd op m’n mond! Ik smolt een beetje! 😍
Marquise
15-10-2022 om 13:34
Ik heb vanavond een 80s party en ik zit nu al lekker te tutten met 'Wat doe ik aahaan?'
Mijn oorbellen weet ik al, nu de rest nog.
FaithfulDuck87
16-10-2022 om 18:31
Vandaag met vriendin, die het momenteel moeilijk heeft, lekker op terras aan het water gezeten.. Heerlijk geluncht. Daarna naar het bos gegaan, waar een hele grote markt was, lekker rond gelopen en gesneupt.