Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb net 'ik heb kanker' gekeken met kinderen met kanker. En dan ben ik me weer even extra bewust van mijn gezondheid!

MatureJackal76

MatureJackal76

10-10-2022 om 12:24

Dat mijn moeder ondanks haar fysieke beperkingen mij vergezeld heeft bij het boodschappen doen 👍 

Lollypopje schreef op 10-10-2022 om 09:05:

Het nieuwe seizoen van Derry Girls. Mijn ochtend is lachend begonnen 😁

Oh, hier wordt ik ook heel blij van 😁

Verder kwam ik melden dat ik zo blij ben met m'n vriendje 

Lollypopje

Lollypopje

10-10-2022 om 15:27 Topicstarter

Evaluna schreef op 10-10-2022 om 15:17:

[..]

Oh, hier wordt ik ook heel blij van 😁

Verder kwam ik melden dat ik zo blij ben met m'n vriendje

Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar het is echt weer hilarisch. Zo jammer dat dit het laatste seizoen is 😢 maar gelukkig is dit een serie die ik kan blijven herkijken.

We krijgen een nieuwe badkamer! Morgen komt de aannemer. Klein ergernisje: nu moet ik de badkamer fatsoeneren (lees: alle dubbele shampoo/conditioner/douchegel/tandpasta die uit de caravan komen een plekje zien te geven. Ik heb te hard ingeslagen met drogisterij-aanbiedingen dus dat is een dingetje.

Dat ik op Facebook ineens mijn antieke camper, die ik jaren geleden verkocht omdat ik m zelf niet kon restaureren, werkelijk waar schítterend opgeknapt zie figureren in de bruiloftsfoto’s van het stel dat m kocht. Zo leuk om te weten dat ze echt all the way zijn gegaan met restaureren, busje stond echt te shinen ❤️

Ik lig heeeerlijk in een bed, van Hotel Matamba te Phantasialand . Even lekker genieten!

mijn oudste poes van 9 die met een nieuw kraakspeeltje helemaal blij is! De jongste (1) doet graag mee (en dat vind de oudste prima!)

Gisteren een hartslag gezien en gehoord! Zo ver zijn we nog nooit gekomen... 
Wel jammer dat ik al drie dagen op rij in het ziekenhuis lig ivm hg zwangerschap, dus de blijdschap dringt nog niet echt door. Maar toch, it's a start...

afrodite05 schreef op 11-10-2022 om 08:17:

Wel jammer dat ik al drie dagen op rij in het ziekenhuis lig ivm hg zwangerschap, dus de blijdschap dringt nog niet echt door. Maar toch, it's a start...

Oh wow, wat een mooie mijlpaal Afrodite! Lig je in het ziekenhuis vanwege je misselijkheid? Ik duim hard verder voor je 🤞

Wauw, goed nieuws; een kloppend hartje  

Nu hopen dat je je snel weer beter voelt en weer naar huis kan  

Wat een super nieuws, daar word ik ook blij van ook al ken ik je niet persoonlijk.

Ik ben blij dat ik eindelijk betaald heb gekregen voor een klus die ik begin dit jaar heb gedaan. Ik vind het moeilijk om geld aan mijzelf uit te geven, maar ik heb echt besloten binnenkort eens alleen voor mijzelf te gaan winkelen en om naar de kapper te gaan. 

MatureJackal76

MatureJackal76

11-10-2022 om 14:15

Wat een heerlijk nieuws, een kloppend hartje   

Het is nog vroeg maar toch al : hallo lief Mini-Afrodite05-je 

Een betere dag dan gisteren mentaal gezien en we hebben vanaf donderdag weer een groentepakket. Ik ben heel benieuwd, ze zijn vrij innovatief met brak water, (zilte) kruiden en eetbare bloemen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.