Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Rondstruiner schreef op 07-10-2022 om 08:06:

Blij dat ik weer aan het opknappen ben na even kort flink ziek te zijn geweest.

Oh dat snap ik helemaal!

Ik ben blij dat we in een mooi en schoon huisje zitten op een bungalowpark. Had voor vertrek nog even de recensies gelezen, ja ik weet hetbeetje laat, en die waren niet best.

Elmie schreef op 07-10-2022 om 17:26:

[..]

Oh dat snap ik helemaal!

Ik ben blij dat we in een mooi en schoon huisje zitten op een bungalowpark. Had voor vertrek nog even de recensies gelezen, ja ik weet hetbeetje laat, en die waren niet best.

Oh, dat is wel een opluchting dan ja. In welk deel van het land zit je? Als je dat wilt vertellen natuurlijk.

Rondstruiner schreef op 07-10-2022 om 17:44:

[..]

Oh, dat is wel een opluchting dan ja. In welk deel van het land zit je? Als je dat wilt vertellen natuurlijk.

Drenthe 😃

Ik heb genoten van een conferentie, erg leuk nagedacht met vakgenoten. Het waren allemaal erg sociale mensen, waarmee je snel contact hebt, terwijl er ook aardig wat techneuten tussen zaten waarmee dat soms wat moeizamer gaat, gezien mijn ervaring met sommige andere bijeenkomsten.

Elmie schreef op 07-10-2022 om 18:16:

[..]

Drenthe 😃

Lekker, veel plezier! Ik ga binnenkort naar een huisje in Gelderland.

Rondstruiner schreef op 07-10-2022 om 18:32:

[..]

Lekker, veel plezier! Ik ga binnenkort naar een huisje in Gelderland.

Dank je 😎 Jij ook binnenkort!

Van een hele fijne samenwerking met een collega. Wat heerlijk als je elkaar goed aanvult, flink door kan werken zonder te praten, maar ook kunt sparren en stoom af kunt blazen. Op een wat moeilijkere dag als vandaag denk ik terug aan de dagen daarvoor  

De sfeer op het werk is, ondanks dat ik over drie weken weg ga, nog goed! Was zo bang dat er mensen onaardig(er) zouden gaan doen

Oh.. en maandag lekker even er tussenuit! Lekker twee dagen pretparkslenteren 

Dat ik er achter kwam dat er nieuwe afleveringen zijn van mr. Visser.

Een enorm leuke dag gehad. Onder andere het Belasting & Douane museum eens bezocht, erg leuk. 

Elmie schreef op 07-10-2022 om 17:26:

[..]

Oh dat snap ik helemaal!

Als het een park met een haven is dan heb je idd geluk. 

Ik ben blij hoe het klikt tussen mijn cavia's, het nieuwe castraatje met de zeug die ik al had. De zeug kan veel beter opschieten met deze nieuwe castraat dan de vorige. De vorige was een grappig beest, maar het zeugje was soms bang van hem zo fel als hij kon uitvallen. Met deze eet ze uit hetzelfde bakje en ze zitten naast elkaar, veel gemoedelijker

Lollypopje

Lollypopje

10-10-2022 om 09:05 Topicstarter

Het nieuwe seizoen van Derry Girls. Mijn ochtend is lachend begonnen 😁

Het Backstreet Boys concert van gisteren. Het was weer echt geweldig! Echt ontzettend genoten en nu heerlijk van mijn vrije dag genieten verder de badkamer heb ik alweer gepoetst ook 💪🏻  zie ik altijd zo tegenop, maar sinds we onze badkamer vorig jaar hebben verbouwd is het eigenlijk zo gebeurt. Nu op de bank met Netflix aan!

Eindelijk op de (elektrische) fiets naar mijn werk gereden vanmorgen. Heerlijk weer, mooie zonsopkomst en nog aan mijn conditie gewerkt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.