Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik kreeg net een component van een patiënt. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-10-2022 om 14:45

Blij dat er ook vriendelijke mensen zijn!  Ik had dinsdag een allesgaatfout-dag. Koffiezetapparaat deed het niet, diepvriesdeur die niet dichtgaat, havermout verbrand enz Loop ik later in de Lidl langs een medewerkster die een kar vol ijzeren platen had die er afsodemieterde net toen ik langsliep en ik ging enorm op mijn snufferd 🤣. Ik zag er de humor wel van in want het was dus al zo'n dag  maar de medewerkers waren erg geschrokken en helemaal bezorgd, erg lief van ze.(Ik was in orde)
Loop ik net weer in de Lidl, komt die jongen vd Lidl naar me toe met de vraag of ik echt nergens last van had en of ik ok was ☺️😊 en tuurlijk snap ik dat ze liever geen klanten verliezen door dit soort ongelukjes maar ik werd er helemaal blij van en ik vind het zeer vriendelijk dat hij nog vroeg of ik me niet bezeerd had.

Heerlijk gewandeld met de honden in een natuurgebied, zonnetje erbij 

En nu liggen ze lekker te slapen, 1 naast me op de bank en de andere voor de bank

mich_me schreef op 06-10-2022 om 11:32:

Ik kreeg net een component van een patiënt.

Het rijmt wel maar betekent het ook iets?

Moosey schreef op 06-10-2022 om 15:20:

[..]

Haha met zon in je ogen typen is niet handig.

Hele dag door complimenten gehad van patiënten, terwijl ik mn dag niet had. Fijn dit 

Volgende week een tripje naar een Duits pretpark, en ze voorspellen voor nu droog weer met een zonnetje en zo’n 20-21 graden.. Dat wordt zooooo fijn! 

Wij gaan morgen ook een weekend weg 🌞 Ik ben er jaaaren terug met mijn moeder geweest. Lees ik net allemaal slechte recensies. Nou schoonmaakdoekjes in de aanslag en we maken er een fijn weekend van 😃

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-10-2022 om 15:59

Moosey schreef op 06-10-2022 om 15:20:

[..]

Blij met het mooie herfstweer.

Mijn winged eyeliner is uiteindelijk gelukt.

Ik liet gisteren de accu van mijn auto vervangen. Was al blij dat ik snel terecht kon. Werd nog blijer toen bleek dat de monteurs de klok van mijn auto op tijd hadden gezet. 😍 Klein detail, groot plezier!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-10-2022 om 17:56

nieuwe fles van mijn favoriete parfum besteld. 

Strijkijzer schreef op 06-1 0-2022 om 17:35:

Ik liet gisteren de accu van mijn auto vervangen. Was al blij dat ik snel terecht kon. Werd nog blijer toen bleek dat de monteurs de klok van mijn auto op tijd hadden gezet. 😍 Klein detail, groot plezier!

Over een paar weken staat ie weer verkeerd 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-10-2022 om 18:56

arnica25 schreef op 06-10-2022 om 16:27:

Blij met het mooie herfstweer.

Ik ook 

redbulletje schreef op 06-10-2022 om 18:25:

[..]

Over een paar weken staat ie weer verkeerd

😂 spoilsport 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.