Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

MatureJackal76

MatureJackal76

03-10-2022 om 15:19

ik ❤️ hond 🐶 die jullie meer samenbrengt @ HAHA!
Yum gevulde speculaas  @ elmie en succes met het afbouwen 

Fruitesse schreef op 03-10-2022 om 15:19:

ik ❤️ hond 🐶 die jullie meer samenbrengt @ HAHA!
Yum gevulde speculaas @ elmie en succes met het afbouwen

Dank je Fruitesse. Lief!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-10-2022 om 17:45

Blij met 2 dingen; ik weet mn laatste werkdag en heb een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek bij een denk ik heel erg leuk bedrijf waar ik door een forummer op gewezen werd 😃! (En als ik die baan krijg dan trakteer ik je 😜😁)

Hey, wat tof, Phoebe! 

Phoebe1982 schreef op 03-10-2022 om 17:45:

Blij met 2 dingen; ik weet mn laatste werkdag en heb een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek bij een denk ik heel erg leuk bedrijf waar ik door een forummer op gewezen werd 😃! (En als ik die baan krijg dan trakteer ik je 😜😁)

Wat leuk zeg! Succes bij de sollicitatie!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-10-2022 om 19:47

Dank 

Top! Succes met je gesprek!

Ik werd blij van een wandeling eind van de middag met mijn 3 honden in het bos. Ik kwam bijna niemand tegen en had het zonnetje op mijn bol. En de honden maar lekker spelen en rennen, die zijn veel energieker met het koelere weer.

arnica25 schreef op 03-10-2022 om 20:17:

Ik werd blij van een wandeling eind van de middag met mijn 3 honden in het bos. Ik kwam bijna niemand tegen en had het zonnetje op mijn bol. En de honden maar lekker spelen en rennen, die zijn veel energieker met het koelere weer.

Lekker hoor!

En Phoebe, succes met je gesprek 🤞

Elmie schreef op 03-10-2022 om 14:01:

[..]

Ah wat lief ❤️ Wat voor hond is het? Wat fijn dat het jou en je man ook dichter bij elkaar brengt!

Ja, heel fijn is dat het is een Havanezer.. Niet heel bekend maar ze zijn zo leuk  

Fruitesse schreef op 03-10-2022 om 15:19:

ik ❤️ hond 🐶 die jullie meer samenbrengt @ HAHA!
Yum gevulde speculaas @ elmie en succes met het afbouwen

Ah lief! ❤

HAHA!wait..what schreef op 03-10-2022 om 21:19:

[..]

Ja, heel fijn is dat het is een Havanezer.. Niet heel bekend maar ze zijn zo leuk

Even opgezocht wat voor ras: ❤️

Wat fijn voor je! Heel veel succes alvast  En wat leuk dat je er door iemand van hier op gewezen werd!  Daar word ik ook weer blij van 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-10-2022 om 06:59

Schemerlampje schreef op 03-10-2022 om 19:57:

[..]

Top! Succes met je gesprek!

Dank, jij ook Elmie!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-10-2022 om 07:03

HAHA!wait..what schreef op 03-10-2022 om 21:23:

[..]

Wat fijn voor je! Heel veel succes alvast En wat leuk dat je er door iemand van hier op gewezen werd! Daar word ik ook weer blij van

Ja leuk he! (Nu ken ik die forummer ook al een paar jaar hoor en we hebnen ook buiten hier contact maar toch..)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.