Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Valdemar schreef op 30-09-2022 om 08:20:

Gisteren na het werk nog een afspraak gehad met een dienstenchequebedrijf en naast de twee klanten die ik zelf aanbracht hadden ze al dadelijk een derde klant, dus vanaf vandaag begin ik aan een tweede deeltijdse job. Schoonmaken bij mensen thuis, heel anders dan wat ik vroeger deed, maar eerlijk handenwerk.
Hoop wel dat mijn ziekenfonds hierdoor niet besluit dat ik weer perfect gezond ben en mijn uitkering volledig schrapt, maar dat is een zorg voor volgend jaar bij de herkeuring.

Je bent wel goed bezig. Je mag trots zijn op jezelf !

Ik werd blij van een mooie herfst wandeling. 

Dat is ondanks mijn bllg-dag toch opknapte van een spelletje met zoontje en het lekkere eten.

Blij met m'n vriend. Hij zit in een best wel ingewikkelde situatie en ik heb aangegeven dat het wel belangrijk is voor mij dat hij daar mee wat gaat doen. Ik vind dit soort dingen heel lastig (beschadigd in vorige relatie) maar hij reageerde zo goed.
Trots op mezelf en leer zo veel van deze relatie 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-10-2022 om 11:02

Tuinfluiter schreef op 30-09-2022 om 21:50:

[..]

Je bent wel goed bezig. Je mag trots zijn op jezelf !

Bedankt. Hoop echt dat ik het kan volhouden en daarmee de spiraal van de afgelopen twee jaar doorbreek. 
Blijft wel wennen hoe vriendelijk al mijn werkgevers zijn, denk steeds dat ze een toneeltje spelen. 

Dat hoewel hij het meestal niet laat merken en soms rete irritant  kan zijn, mijn pleegkind me dus toch wel waardeert.
Kreeg vandaag  een verjaardagscadeau  ( was vorig  weekend  jarig) met daarbij de geschreven  woorden: heb je verdiend want je doet zoveel voor me.
Erg lief en fijn dat hij dat laat weten. Had ook zonder cadeautje  gemogen maar het is nogal een moeilijke uiter qua gevoelens. Teveel op zijn bordje gehad voor hij bij ons kwam.

Ah dat is lief van hem, Lientje! Zijn woorden zijn dan nog mooier om te krijgen dan het cadeautje

Wat een lieve opsteker van je pleegkind.

HAHA!wait..what schreef op 01-10-2022 om 15:30:

Ah dat is lief van hem, Lientje! Zijn woorden zijn dan nog mooier om te krijgen dan het cadeautje

Vind ik ook ja. Was er erg blij om.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-10-2022 om 17:01

oh ik was gisteren blij. Even snel de stad in, en 2 nieuwe broeken gescoord, 2 tops en een vest.  En ik had nog 2 bonnen van Rituals liggen en daar een douchegel en bodycreme van gekocht

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-10-2022 om 19:43

Van de uitslag: Cambuur-PSV  

Valdemar schreef op 01-10-2022 om 11:02:

[..]

Bedankt. Hoop echt dat ik het kan volhouden en daarmee de spiraal van de afgelopen twee jaar doorbreek.
Blijft wel wennen hoe vriendelijk al mijn werkgevers zijn, denk steeds dat ze een toneeltje spelen.

Ik denk dat veel mensen gewoon vriendelijk zijn je hebt het in het verleden gewoon slecht getroffen. Succes met volhouden, ik denk dat dat wel makkelijker is als mensen vriendelijk zijn en hun waardering tonen.

Ik werd vandaag blij van een fijn telefoon gesprek met mijn zoon en gezellige appjes met mijn dochter. Ik bof met mijn kinderen.

Friezinnetje schreef op 01-10-2022 om 17:01:

oh ik was gisteren blij. Even snel de stad in, en 2 nieuwe broeken gescoord, 2 tops en een vest. En ik had nog 2 bonnen van Rituals liggen en daar een douchegel en bodycreme van gekocht

Heerlijk als je goed slaagt. Ik was pas geleden in Aken en heb toen ook een paar mooie kleding stukken gekocht ( met een goede korting).

Al een tijdje niet meer meegeschreven, hierbij mijn blijmakertjes van deze week: 

- Een hele fijne samenwerking met een collega. We hebben aan twee woorden genoeg en kunnen dan bergen werk verzetten. Als je dan na afloop een lief berichtje krijgt weet je dat het goed zit. 
- Ik had een telefonische intake bij mijn nieuwe psychologen praktijk. In eerste instantie zou ik niet bij hun passen, maar ik heb doorgezet en na de intake bleek dat ze me wel degelijk kunnen helpen. Intake was spannend, omdat het telefonisch was, maar de eerste afspraak van 2 uur staat in december gepland. Heftig, maar we zijn weer een stap verder. 
- Vanavond pas ik weer op, op 3 lieve kindjes en vanmorgen kennis gemaakt bij een nieuw adres. 

- Fijne werkweek gehad  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.