Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Thanks, als de scan voor de deur staat merk ik dat ik er toch zenuwachtig door word, dus blij dat het weer achter de rug is

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-06-2022 om 11:52

Snap ik Redbulletje, fijn dat het ok is!

Ik ben ook blij, ik mag vandaag alweer 40 kaarsjes uitblazen en daar ben ik best wel blij om, ik heb in mn jeugd iets akelijks meegemaakt en ik had daardoor ook al een aantal jaartjes onder de grond kunnen liggen, iets waar ik op een dag als vandaag toch bij stil sta... 

redbulletje schreef op 27-06-2022 om 11:14:

Thanks, als de scan voor de deur staat merk ik dat ik er toch zenuwachtig door word, dus blij dat het weer achter de rug is

Fijn dat de uitslag van de scan goed was. Wanneer moet je weer?

Phoebe1982 schreef op 27-06-2022 om 11:52:

Snap ik Redbulletje, fijn dat het ok is!

Ik ben ook blij, ik mag vandaag alweer 40 kaarsjes uitblazen en daar ben ik best wel blij om, ik heb in mn jeugd iets akelijks meegemaakt en ik had daardoor ook al een aantal jaartjes onder de grond kunnen liggen, iets waar ik op een dag als vandaag toch bij stil sta...

Gefeliciteerd

40-jaar-jong-verjaardag-shirt-vrouwen-hoodie.jpg

watertoren schreef op 27-06-2022 om 11:59:

[..]

Fijn dat de uitslag van de scan goed was. Wanneer moet je weer?

Over een jaar pas weer gelukkig

redbulletje schreef op 27-06-2022 om 08:53:

Uitslag mammo was goed, 6 jaar na borstkanker

Super, gefeliciteerd!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-06-2022 om 12:44

Saga schreef op 27-06-2022 om 12:09:

[..]

Gefeliciteerd

40-jaar-jong-verjaardag-shirt-vrouwen-hoodie.jpg

Dank je!!!! 

Gefeliciteerd Phoebe1982, fijne verjaardag🥳

Phoebe1982 schreef op 27-06-2022 om 11:52:

Snap ik Redbulletje, fijn dat het ok is!

Ik ben ook blij, ik mag vandaag alweer 40 kaarsjes uitblazen en daar ben ik best wel blij om, ik heb in mn jeugd iets akelijks meegemaakt en ik had daardoor ook al een aantal jaartjes onder de grond kunnen liggen, iets waar ik op een dag als vandaag toch bij stil sta...

Van harte geboortedaggenoot! 

Gefeliciteerd Phoebe 🥳

Goed nieuws Red Bulletje!

Hier blij met iets relatief kleins. Een wandeling door het park met de hond door een prachtig bloemenveld 🌼🌺🌸

Elmie schreef op 27-06-2022 om 14:35:

Gefeliciteerd Phoebe 🥳

Goed nieuws Red Bulletje!

Hier blij met iets relatief kleins. Een wandeling door het park met de hond door een prachtig bloemenveld 🌼🌺🌸

En nog iets, een schone waterkoker. Hij was zo vies van de kalk en nu blinkt hij weer door te koken met natuurazijn 👌

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-06-2022 om 16:47

Wobbelkont schreef op 27-06-2022 om 14:13:

[..]

Van harte geboortedaggenoot!

Jij ook van harte 😘.

Verder de rest ook bedankt voor de felicitaties 🤗

Gefeliciteerd Phoebe en Wobbelkont!

Mijn man is ziekjes. En ik ben blij dat als hij dat heeft, hij gewoon in zijn bed gaat liggen en je hem niet meer ziet of hoort, i.t.t. wat ik hier wel eens lees. 

proficiat Wobbelkont!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.