Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-06-2022 om 22:39

Van de korte maar heerlijke mini-vakantie op Vlieland (doe ik en mijn familie ieder jaar) die morgen alweer afgelopen is. Ik ben weer helemaal opgeladen.

Naar Guns ‘n’ Roses geweest, wat fantastisch. En wat een energie hebben die mannen! Echt genoten. 

Dat mijn weduwpensioen verhoogd is en ik krijg ook geld met terugwerkende kracht. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-06-2022 om 08:41

Netherfield schreef op 24-06-2022 om 00:05:

Naar Guns ‘n’ Roses geweest, wat fantastisch. En wat een energie hebben die mannen! Echt genoten.

oh, mijn hele tijdslijn op FB staat ook vol met mensen die er geweest zijn. Leuk! 

Dochter  is  geslaagd  als algemeen  ziekenhuis  verpleegkundige.  Trots op haar

Hen 715 terug gekregen van de belasting en mijn weduwepensioen wordt verhoogd tot iets van 45 euro per maand en gaat vanaf juli al in. 

Ik ben blij met een paar knutselacties van mij die wat kleine ergernissen hebben weggenomen. Zoals een paar verbeteringen van een verstelbare riem van elastiek. In principe een goed idee, maar met wat ontwerpfouten, zoals dat er een te goedkoop bretelverstellertje is gebruikt, waar ik mijn hand aan open haalde. Nu zit er een goede op. 

Dat ik online bij het Oekraïense postkantoor een velletje van die beroemde Moskva-postzegels heb kunnen scoren! Meteen ook een T-shirt met die afbeelding erop en een paar kaarten. Het is natuurlijk nog de vraag of die spullen ook echt aankomen, maar dat merk ik vanzelf. Ik kreeg in elk geval al een mailtje in het Oekraïens . Je kon er ook meteen een donatie doen voor de strijdkrachten (of voor een van de drie andere doelen - huisdieren, humanitaire hulp en nog iets. Wederopbouw, geloof ik). Ook daarvan weet je natuurlijk nooit of het goed terechtkomt, maar het voelde toch een klein beetje als een steentje bijdragen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-06-2022 om 17:58

Ik ben blij na een zeer geslaagd familiefeessie ter ere van mn jubileum-verjaardag morgen! Hadden mn zussen geregeld! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-06-2022 om 18:14

Wat leuk Phoebe!

Ik ben blij van het festival wat ik mee organiseer. Erg geslaagde dag gisteren, ondanks wat beroerde voorbereidingen. Vandaag alles weer opgeruimd en met zijn allen nog even gegeten. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-06-2022 om 19:07

Friezinnetje schreef op 26-06-2022 om 18:14:

Wat leuk Phoebe!

Ik ben blij van het festival wat ik mee organiseer. Erg geslaagde dag gisteren, ondanks wat beroerde voorbereidingen. Vandaag alles weer opgeruimd en met zijn allen nog even gegeten.

Ja he! Het was geen surprise party hoor, ik wist ervan.

Ik werd (weer) erg blij van mijn man, die in ons nieuwe huis mijn hele boekenkast opnieuw in elkaar gezet heeft. Morgen de laatste loodjes, want het is een enorm gevaarte dat een complete muur beslaat. Dan kan ik mijn boeken eindelijk gaan uitpakken en kunnen alle dozen en kratten naar de kelder.

Uitslag mammo was goed, 6 jaar na borstkanker 

heel fijn Red Bulletje!

Gefeliciteerd RB, dat is heel goed nieuws!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.