Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

stokstaart schreef op 17-06-2022 om 12:16:

Ik zou ook graag een vaste airco willen maar ik woon in een WB huis. Denk dat ze daar niet mee akkoord gaan.
Een mobiele airco denk ik wel eens over na maar vraag me af of het zo goed werkt. Ooit had ik er 1 via MP maar die deed niet veel behalve veel herrie en de katten gestrest maken

Mijn buurman had airco in woning van woningcorporatie, dat mocht gewoon. Dus je kunt het proberen.

Maar volgens mij is dat alleen leuk als je zonnepanelen hebt, anders ga je je doodschrikken van de energierekening denk ik?

PriceyRook54

PriceyRook54

17-06-2022 om 13:03

Worden jullie daar nou blij van, zo'n saaie airco-conversatie? 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-06-2022 om 13:16

Ainne schreef op 17-06-2022 om 13:03:

Worden jullie daar nou blij van, zo'n saaie airco-conversatie?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-06-2022 om 13:22

ik werd wel blij dat mijn huisje opgeruimd en schoon is en ik nu ga schilderen. Een Bob Ross tutorial ga ik eens opzoeken. Ik vind die man zo heerlijk rustgevend,  het is net mediteren als je daarnaar luistert 

Mug schreef op 17-06-2022 om 13:22:

ik werd wel blij dat mijn huisje opgeruimd en schoon is en ik nu ga schilderen. Een Bob Ross tutorial ga ik eens opzoeken. Ik vind die man zo heerlijk rustgevend, het is net mediteren als je daarnaar luistert

Ja, daar kijk ik af en toe ook naar, heerlijk rustgevend 

Met de boot varen, genieten van de prachtige natuur. 

Gelukkig geen airco nodig (heb er een hekel aan, die kouwe-lucht-dingen). Temperatuur binnen is nu 22 graden, en zakt nog gestaag. Morgen is het weer over met de warmte.

Mug schreef op 17-06-2022 om 13:22:

ik werd wel blij dat mijn huisje opgeruimd en schoon is en ik nu ga schilderen. Een Bob Ross tutorial ga ik eens opzoeken. Ik vind die man zo heerlijk rustgevend, het is net mediteren als je daarnaar luistert

Ik zeg dat nog wel eens tegen mezelf als ik aan het schilderen ben “ooooowww happy little accident”  

Pejeka1 schreef op 17-06-2022 om 21:58:

Gelukkig geen airco nodig (heb er een hekel aan, die kouwe-lucht-dingen). Temperatuur binnen is nu 22 graden, en zakt nog gestaag. Morgen is het weer over met de warmte.

Morgen wordt het weer 31 graden hoor.

ToetieToover schreef op 17-06-2022 om 22:08:

[..]

Ik zeg dat nog wel eens tegen mezelf als ik aan het schilderen ben “ooooowww happy little accident”

Geweldig, Bob Ross, eerlijk gezegd, al zijn schilderijen lijken op elkaar, maar de rúst die dat programma uitstraalt als je ernaar kijkt terwijl hij zijn bergjes, boompjes en stroompjes schildert, geweldig, bijna therapeutisch.

TanSwallow86

TanSwallow86

17-06-2022 om 23:01

Pejeka1 schreef op 17-06-2022 om 22:15:

[..]

Geweldig, Bob Ross, eerlijk gezegd, al zijn schilderijen lijken op elkaar, maar de rúst die dat programma uitstraalt als je ernaar kijkt terwijl hij zijn bergjes, boompjes en stroompjes schildert, geweldig, bijna therapeutisch.

Daar word ik juist kriegelig van. 

van een onverwachte avondwandeling bij de kleinste zeehaven van Nederland,  Noordpolderzijl.  Een getijdenhaven, bij laagwater valt de haven droog. De kwelder was prachtig, het werd eb, het geluid van water en het slik. Vogels. En verder: stilte 

Mijn dochter was haar telefoon kwijtgeraakt een dorp verderop. Gezocht, gevraagd aan organisatie van dorpsfeest, niks. Man googled later en via android.com/find gezien waar hij was (op feest van dorpsfeest), er naartoe gereden om 00:00 en we hebben hem weer! Ik ben zo blij! Dochter sliep inmiddels dus die maken we morgenochtend blij. 

Dat het festival toch heel leuk was! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-06-2022 om 10:09

Blij en trots op mezelf dat ik een probleempje vanmorgen met 2 telefoontjes opgelost heb ipv afwachten  . (Niet dat het een heel groot probleem was...)

En ik ga morgen een paar dagen naar Vlie-biza, word ik ook wel blij van 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.