Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

TanSwallow86

TanSwallow86

13-06-2022 om 18:29

Saga schreef op 13-06-2022 om 18:14:

[..]

Heb je dat aan durven geven?

Dat weet ze. 

HarleyQuin schreef op 13-06-2022 om 17:17:

Ik heb toch door gezet met afspraak morgen met spver, dit keer op locatie, zei weet dat ik mij daar niet prettig voel. Voelt niet veilig

Toch stoer van je Harley! Trots op je!

TanSwallow86

TanSwallow86

13-06-2022 om 18:52

lientje69 schreef op 13-06-2022 om 18:35:

[..]

Toch stoer van je Harley! Trots op je!

Eerst kijken of het daadwerkelijk lukt

Dat de bedrijfsarts het zo voor me opnam bij mijn leidinggevende. Fijn dat nu iemand meevecht en dat ik het niet allemaal in m'n eentje hoef op te knappen. Het doet goed om me gesteund te voelen. 

afrodite05 schreef op 14-06-2022 om 23:52:

Dat de bedrijfsarts het zo voor me opnam bij mijn leidinggevende. Fijn dat nu iemand meevecht en dat ik het niet allemaal in m'n eentje hoef op te knappen. Het doet goed om me gesteund te voelen.

Dat is erg fijn!

Ik werd ook blij van hulp, van mijn vriend. Ik vroeg of hij de fietsdrager op de auto wilde zetten zodat ik van de garage naar huis kon fietsen. Dat deed hij, en zette zijn eigen fiets erop want hij was ook nog bereid om mijn auto naar de garage te brengen en terug te fietsen. Daar zit ik nu blij mee te zijn 

Ik steun je op afstand 

Dat is zeker fijn! Daar moet je echt geluk mee hebben, gelukkig heb je de goede getroffen

Net komt er van achteren een vrouw aangefietst en die zegt, wat heeft u mooi haar mevrouw. Leuk zo'n compliment 😊

We gaan zondag met gezin naar een festival!

HarleyQuin schreef op 13-06-2022 om 18:52:

[..]

Eerst kijken of het daadwerkelijk lukt

Ben je er heen gegaan Harley?

De veearts is zojuist  voor de derde keer in 2 dagen geweest maar het ziet ernaar uit dat het goed komt met het paard van dochter. Daar ben ik blij om. Paard is dochters lifeline, heeft haar door anorexia  en een zware depressie  gesleept, ik zag het al voor me. Als paard overlijdt komt ze weer maanden haar bed niet uit.

TanSwallow86

TanSwallow86

15-06-2022 om 13:59

Netherfield schreef op 15-06-2022 om 12:57:

[..]

Ben je er heen gegaan Harley?

Nee, werd omgezet naar beeld bellen. 

Dat ik mijn zonwerende gordijnen heb opgehangen voor de warmte er is! Ik heb namelijk zon van 15.30 tot de ondergang en kan niet tegen de hitte..

Wij hebben zojuist  het zwembad  opgezet. Als het  dan echt heet wordt, kunnen  we  daarin afkoelen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.