Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Saga schreef op 07-06-2022 om 16:17:

[..]

Vandaag gesprek gehad met leidinggevenden. Ik mag een volledige opleiding volgen, helemaal betaald en dan kan ik daarna opstijgen naar een hogere salarisschaal, die eigenlijk alleen gegeven wordt bij afronding van een andere opleiding.

Dus niet direct een verhoging, maar goed, een opleiding van zo'n 25.000 euro geheel vergoed krijgen, daar zou ik anders ook een tijdje voor moeten buffelen voordat ik dat bij elkaar had.

Oh wauw! Super voor je, Saga

Deel 1 van de verrassing voor mijn mans 50e verjaardag is gelukt! Op naar vanavond. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-06-2022 om 16:54

Heb mezelf op terugweg van fysio (auwww 😢) getrakteert op een heerlijk stuk van mijn favo kaas. En na meer dan een jaar op vrijdag gewerkt werk ik sinds kort do. Ipv vrijdag, en heb ik dus al lekker weekend!!!
En ik zit momenteel ff lekker op mijn balkon in de zon, word ik ook blij van!

Er staat hier een appelkruimeltoetje in de oven. Daar gaat straks een bolletje ijs bij. Altijd leuk om te bakken ♥️

Phoebe1982 schreef op 09-06-2022 om 16:54:

Heb mezelf op terugweg van fysio (auwww 😢) getrakteert op een heerlijk stuk van mijn favo kaas. En na meer dan een jaar op vrijdag gewerkt werk ik sinds kort do. Ipv vrijdag, en heb ik dus al lekker weekend!!!
En ik zit momenteel ff lekker op mijn balkon in de zon, word ik ook blij van!

Klinkt goed Phoebe 😃

Elmie schreef op 09-06-2022 om 17:07:

Er staat hier een appelkruimeltoetje in de oven. Daar gaat straks een bolletje ijs bij. Altijd leuk om te bakken ♥️

Ooo lekker, ik bak graag vanwege de heerlijke geur in huis. Ik wil vaker taart ruiken dan taart eten, anders zou ik dagelijks bakken 

ToetieToover schreef op 09-06-2022 om 17:30:

[..]

Ooo lekker, ik bak graag vanwege de heerlijke geur in huis. Ik wil vaker taart ruiken dan taart eten, anders zou ik dagelijks bakken

Snap ik Toet 😁 Het was heerlijk 😋 en viel bij man en zoon ook goed in de smaak 😊

Elmie schreef op 09-06-2022 om 18:56:

[..]

Snap ik Toet 😁 Het was heerlijk 😋 en viel bij man en zoon ook goed in de smaak 😊

Man en zoon mogen blij zijn met jou!

Ik werd vandaag blij van mijn opruimactie want ik vond in mijn berging een pot muurverf van mijn slaapkamer. En laat ik nou net bij de kringloop een houten PTMD-reliëfbord gevonden hebben dat nu in de muurkleur van de slaapkamer is geverfd. Staat heel mooi  daar word ik blij van. 

Lijkt op deze:

701934.jpg

En ik moest wat hoekjes repareren want ik had ‘m zelf laten vallen. Dat is nu eindelijk gebeurd. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-06-2022 om 19:38

Je bracht me op een goed idee! Ik haal 'm hier nu net uit de oven 

En ik word weer blij van jullie berichtjes 😊

Lekker Toet, van die klusjes doen die al lang liggen te wachten 💪

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-06-2022 om 21:50

[..]

Klinkt goed Phoebe 😃

😀

Nog een leuke gister waar ik blij van werd; ik had op weg naar werk een medereiziger; ik werd gezelschap gehouden door een lieveheersbeestje! En die vind ik leuk ☺...

De laatste tijd is het houden-van-gevoel voor mijn man behoorlijk weg gezakt en ik maakte me daar wel een beetje zorgen om. 
Vandaag hadden we een fotoshoot met onze familie en lieten we ook een foto maken van man en mij. We keken elkaar aan en voelden allebei weer die sprankel bleek later en waren allebei blij dat weer te voelen ♥️

Phoebe1982 schreef op 09-06-2022 om 21:50:

[..]

😀

Nog een leuke gister waar ik blij van werd; ik had op weg naar werk een medereiziger; ik werd gezelschap gehouden door een lieveheersbeestje! En die vind ik leuk ☺...

♥️🐞

Elmie schreef op 11-06-2022 om 20:40:

De laatste tijd is het houden-van-gevoel voor mijn man behoorlijk weg gezakt en ik maakte me daar wel een beetje zorgen om.
Vandaag hadden we een fotoshoot met onze familie en lieten we ook een foto maken van man en mij. We keken elkaar aan en voelden allebei weer die sprankel bleek later en waren allebei blij dat weer te voelen ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.