Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Kaartjes voor Bruce Springsteen gescoord! 
We gaan met het hele gezin, super veel zin in! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-06-2022 om 14:23

Na niet durven, het eng vinden  en erachter komen dat ik heeeel graag wil heb ik de knoop doorgehakt. F*** die heimwee, ik ga eind augustus een week naar Griekenland!!! Heb eindelijk geboekt! De wens om daarheen te gaan is veel groter dan de angst dat ik heimwee krijg... (en 1 week is niet zo lang...);

En daar heb ik zin in en ben ik blij om!

Ik heb mijn energiecontract voor een jaar verlengd. En doordat ik niet veel verbruik ga ik ondanks alle prijsstijgingen toch nog 2 tientjes minder betalen per maand.   Ik was er wel een beetje bang voor, een nieuw contract. Valt het toch mee. Rond de 400m3 aan gas verbruikt straks in augustus en 800Kw aan stroom.

Ik krijg volgens de berekeningen nu, meer dan 500€ terug van afgelopen jaar. Mijn contract loopt nog tot augustus.

De cursus van vandaag was prima. Ik was bang dat het enorm droog zou worden allemaal, maar gelukkig wist de docent er nog iets van te maken. 

Phoebe1982 schreef op 01-06-2022 om 14:23:

Na niet durven, het eng vinden en erachter komen dat ik heeeel graag wil heb ik de knoop doorgehakt. F*** die heimwee, ik ga eind augustus een week naar Griekenland!!! Heb eindelijk geboekt! De wens om daarheen te gaan is veel groter dan de angst dat ik heimwee krijg... (en 1 week is niet zo lang...);

En daar heb ik zin in en ben ik blij om!

Wat goed (en leuk!) 😊

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-06-2022 om 21:49

HAHA!wait..what schreef op 01-06-2022 om 21:41:

[..]

Wat goed (en leuk!) 😊

Dank je! 😊

Ik ben nog steeds erg blij 😊, als een kind in een snoepwinkel!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-06-2022 om 23:10

Nou ja!!! Ik heb meestal geen goede ervaring met de pakketservice van postnl maar nu wel, ik had een zwaar pakket, en woon in een bovenwoning en de bezorger bood aan om het naar boven te dragen! Vond ik heel erg aardig, ik word daar blij van!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-06-2022 om 12:36

van de zon, boekje erbij. Buren niet thuis. 
Jammer vd F35's die overvliegen 

Blij dat m'n computer eindelijk weer werkt. Ik vind werken prima, maar ik wil wel het goede gereedschap ervoor!

Heel blij geworden van een beetje aanrommelen in de moestuin in de zon. Wat is dat toch heerlijk ontspannen. Nou helpt het enorm dat ik eerst een uur werkoverleg met me, myself and I had om eens te bedenken wát ik zou gaan doen en we werden het uiteindelijk eens 

Ik ben blij dat ik vandaag drie van de 4 e-learnings heb afgerond.
Nog eentje en ik heb al mijn bekwaamheden voor mijn vak weer gehaald!

Ik heb drie weken vakantie! En ik ben morgen jarig en we gaan bijna op vakantie.
En m'n allerliefste toetie ligt op mij te tukken. Wat wil een mens nog meer 

mich_me schreef op 03-06-2022 om 21:51:

Ik heb drie weken vakantie! En ik ben morgen jarig en we gaan bijna op vakantie.
En m'n allerliefste toetie ligt op mij te tukken. Wat wil een mens nog meer

Ach wat heerlijk! Veel plezier

Saga schreef op 03-06-2022 om 22:16:

[..]

Ach wat heerlijk! Veel plezier

Dank je wel! Gaat lukken 

Ben blij dat het me kennelijk gelukt is de knop om te zetten: al een week niet teveel gegeten en zelfs niet gesnoept. Het is me zelfs bij een paar bijeenkomsten gelukt langs chips en brownies te lopen zonder er één te pakken. 
Ik dacht dat het zo slecht lukte omdat het druk was op mijn werk, maar ik heb het nog steeds druk en nu lukt het wel.
Of ik afval zal me eerlijk gezegd een worst wezen, de hoofdzaak is dat ik hopelijk niet meer aankom. Maar dat is even afwachten, aangezien ik in de overgang ben.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.