Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar kijk jij naar uit?

Korte intro:

Welk vooruitzicht maakt jou blij?


Mijn zoon heeft na ruim een jaar zoeken en telkens overboden te worden eindelijk een eigen huis gekocht. Ik kijk er naar uit dat hij de sleutel krijgt en we daar gaan klussen en alles opknappen.

RavIvaR

RavIvaR

08-07-2021 om 17:06 Topicstarter

watertoren schreef op 08-07-2021 om 16:11:

Mijn zoon heeft na ruim een jaar zoeken en telkens overboden te worden eindelijk een eigen huis gekocht. Ik kijk er naar uit dat hij de sleutel krijgt en we daar gaan klussen en alles opknappen.

Dat kan ik me voorstellen! De woningmarkt is redelijk absurd geworden dus extra fijn nu hij eindelijk zijn nieuwe plekje gevonden heeft. 

jullie gaan er vast samen wat moois van maken. 😀

Dit weekend voor het eerst sinds eeuwen weer naar de bioscoop! (Black Widow)

Ik kijk ook uit naar eindelijk mooi weer.

De zomervakantie! 

Lowlands! (Als dat doorgaat.....)

Het zesde seizoen van Outlander.

Het moment dat mijn corona restklachten weg zijn en ik alles weer kan en alle leuke dingen die ik dan op de planning heb staan.

Waaronder: Vakantie, het concert van Floor Jansen en mijn fwb weer zien (en ook iets doen )

Om mijn diploma in ontvangst te nemen! Duurt nog wel even, 22 januari 2022 examen haha..

RavIvaR

RavIvaR

15-07-2021 om 13:34 Topicstarter

ik kijk uit naar dit weekend, op pad met een goede vriendin. En een leuke dag met mijn lief en dit alles als het goed is met stralend weer.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

15-07-2021 om 23:03

Dat bepaalde nieuwe leden weer snel vertrekken omdat ze de sfeer hier nogal verzieken..

Sassenach schreef op 08-07-2021 om 19:35:

Het zesde seizoen van Outlander.

Ik ook, kan niet wachten 

dat onze verbouwing (hopelijk ooit  ) klaar gaat zijn! Ooeeh en vakantie na volgende week

watertoren schreef op 08-07-2021 om 17:36:

Ik kijk ook uit naar eindelijk mooi weer.

Deze dus. Ik heb een paar weken vrij, en zou graag wat meer een vakantie gevoel willen krijgen 🤔

Permabans voor de kliek <3

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.