Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar heb jij NU zin in?

Komt voort uit een ander topic šŸ˜Š Mag alles zijn.Ā 

Ik noem maar wat, een broodje kroketĀ  , seks, een massage, een dropje, vakantie....Ā 
Waar heb jij NU zin inĀ ?Ā 


Klopt, ben vast begonnen met een cocktailĀ 

Zo man is thuis. Kunnen we ā€˜eindelijk ā€˜ de mol kijkenĀ 

Dolfje schreef op 11-03-2023 om 20:18:

Klopt, ben vast begonnen met een cocktail

Welke cocktail heb je?

Bitterballen

Ik had zo'n leuke dag met een vriendin. Haar man had haar hier om half 3 afgezet en we zijn heerlijk gaan kletsen en wijn drinken. Daarna nog heerlijk kaasfondue gedaan met zin 2 en daarna nog aan de Irish cofee gegaan. Haar man heeft haar net bij mij op gehaald en gaat nu zelf uit. Ik was nu weer alleen maar kreeg zin in tiramisu van de Lidl. Die heb ik er net 2 op.

Mā€™n bedā€¦.

Regendrup.

Regendrup.

12-03-2023 om 21:43 Topicstarter

Wobbelkont schreef op 11-03-2023 om 22:19:

Mā€™n bedā€¦.

Ik ookĀ  maar ik ga al een weeklang rond 21 uur naar bed (het liefst lig ik er nog eerder in) maar is zo ongezellig voor m'n man.Ā 

Broodjebrie schreef op 11-03-2023 om 21:11:

[..]

Welke cocktail heb je?

Ik had een espresso martini.

In een warm bad. Nu een beetje laat dus ik ga morgenochtend. Dat kan want ik ben een weekje vrijĀ 

Wat herrlijk alhambra, geniet ervan!

Ik hen zin in mijn bed en verder slapen.Ā  Maar ik moet naarmijn werk dus dat wordt hem niet.

Ik heb zin in een dagje thuis, zaterdag feestje gehad en vorige week de schilder over de vloer dus het huis is een zooitje. Maar ik moet zo ook gaan werken.

lientje69 schreef op 13-03-2023 om 06:08:

Wat herrlijk alhambra, geniet ervan!

Ik hen zin in mijn bed en verder slapen. Maar ik moet naarmijn werk dus dat wordt hem niet.

Volgens mijĀ  was ik nog nietĀ  goedĀ  wakker,Ā  zoveelĀ  fouten erin.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

17-03-2023 om 09:19

Om naar mn moeder te gaan..Ā 
(Ik heb zo iets spannends en ben een beetje nerveus..)

MariaC schreef op 17-03-2023 om 09:19:

Om naar mn moeder te gaan..
(Ik heb zo iets spannends en ben een beetje nerveus..)

En nu ben ik ook nieuwsgierig

maar hoop voor je dat het snel achter de rug is

Om in mijn boek verder te lezen maar de kapster komt er zo aan en ik moet nog van alles doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.