Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar heb jij NU zin in?

Komt voort uit een ander topic 😊 Mag alles zijn. 

Ik noem maar wat, een broodje kroket  , seks, een massage, een dropje, vakantie.... 
Waar heb jij NU zin in ? 


Regendrup.

Regendrup.

07-03-2023 om 15:57 Topicstarter

Ik heb dus ontiegelijke zin in een broodje kroket. Met een flinke klodder mayonaise (wel goeie mayo). 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-03-2023 om 16:08

Croissants met brie!

Regendrup. schreef op 07-03-2023 om 15:57:

Ik heb dus ontiegelijke zin in een broodje kroket. Met een flinke klodder mayonaise (wel goeie mayo).

Oh heerlijk, wat vind je goede mayonaise. Ik vind die van Davos en Lemmens heerlijk.

AHI_43545239353537313632?revLabel=2&rendition=800x800_JPG_Q90&fileType=binary


Ik heb nu zin in vakantie, en lekker weer.
Bij goed weer is Nederland ook prima.

Na het patat/friet topic heb ik zin in een frietje met satésaus en een frikandel speciaal (met curry) 🤣

Vakantie met een buscamper. We zijn aan het bedenken wat we gaan doen aankomende zomer en kijken allemaal filmpjes op youtube. Het ziet er zo gezellig uit. Helaas financieel voor ons niet zo haalbaar als we geen oud ding willen hebben. Ik krijg er wel heel veel zin in. Ik vrees dat het een tent kopen wordt.

MIDA schreef op 07-03-2023 om 16:11:

Na het patat/friet topic heb ik zin in een frietje met satésaus en een frikandel speciaal (met curry) 🤣

Ik dus ook!

zin om met mijn nieuwe liefde op vakantie te gaan en minimaal een week niks te hoeven

Een nacht goed en lekker doorslapen en uitgerust wakker worden.
Chocola
Dat mijn partner zijn spullen opruimt die hij gebruikt geeft
Big Tasty met friet
Een voetmassage 
Een dutje op de bank 

Regendrup.

Regendrup.

07-03-2023 om 16:19 Topicstarter

MidasWolf schreef op 07-03-2023 om 16:08:

[..]

Oh heerlijk, wat vind je goede mayonaise. Ik vind die van Davos en Lemmens heerlijk.

AHI_43545239353537313632?revLabel=2&rendition=800x800_JPG_Q90&fileType=binary


Oeh ja die is inderdaad heel erg lekker! 

Regendrup.

Regendrup.

07-03-2023 om 16:20 Topicstarter

Tara82 schreef op 07-03-2023 om 16:14:

Vakantie met een buscamper. We zijn aan het bedenken wat we gaan doen aankomende zomer en kijken allemaal filmpjes op youtube. Het ziet er zo gezellig uit. Helaas financieel voor ons niet zo haalbaar als we geen oud ding willen hebben. Ik krijg er wel heel veel zin in. Ik vrees dat het een tent kopen wordt.

Dat lijkt me ook echt geweldig, maar helaas erg duur. Zo'n campers kun je ook huren, maar dat kost natuurlijk ook een vermogen.

een bonbon.... En laat ik die nu net binnen hebben 😁


en een massage, dus die ga ik voor het weekend boeken 😊

Lente!

En dan ook echt met heerlijke temperaturen en volop zon.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

07-03-2023 om 16:29

M’n been uit het gips.

MIDA schreef op 07-03-2023 om 16:11:

Na het patat/friet topic heb ik zin in een frietje met satésaus en een frikandel speciaal (met curry) 🤣

Niet per se met satésaus, maar wel in friet, daarom mijd ik dat topic nu maar... 

Ik heb zin in geen pijn en misselijkheid meer. Heeft nu lang genoeg geduurd. En natuurlijk zin om onze baby te ontmoeten, maar dat zal nog net zo lang duren. Oh en wat lekkerder weer is ook welkom. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.