Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Evaluna
10-03-2022 om 22:34
Aan m'n moeder. Vertelde dat ik het niet red op m'n werk en weer heb moeten ziekmelding. Al bijna 2 jaar bezig. Komt ze er over heen met een uitgebreid verhaal dat m'n zus op zo'n hoge functie heeft gesolliciteerd.
Ik ken haar, maar het blijft zeer doen
Sowieso al pijnlijke dag, want nu definitief dat mijn werkplek op dit moment niet haalbaar is en ik dus niet meer terug zal komen.
afrodite05
10-03-2022 om 22:45
Evaluna schreef op 10-03-2022 om 22:34:
Aan m'n moeder. Vertelde dat ik het niet red op m'n werk en weer heb moeten ziekmelding. Al bijna 2 jaar bezig. Komt ze er over heen met een uitgebreid verhaal dat m'n zus op zo'n hoge functie heeft gesolliciteerd.
Ik ken haar, maar het blijft zeer doen![]()
Sowieso al pijnlijke dag, want nu definitief dat mijn werkplek op dit moment niet haalbaar is en ik dus niet meer terug zal komen.
Pejeka1
10-03-2022 om 22:50
redbulletje schreef op 10-03-2022 om 21:17:
[..]
Voor een kroeg kies je vrijwillig, met het OV reizen is voor mensen zonder auto noodzaak.
Maakt geen bal uit, het virus maakt geen onderscheid tussen vrijwillig samenzijn of tijdelijk "gedwongen" samenzijn.
HAHA!wait..what
10-03-2022 om 23:59
Pejeka1 schreef op 10-03-2022 om 22:50:
[..]
Maakt geen bal uit, het virus maakt geen onderscheid tussen vrijwillig samenzijn of tijdelijk "gedwongen" samenzijn.
Het virus niet nee maar voor de mensen die met het OV moeten of kúnnen kiezen voor een volle kroeg natuurlijk wel. Maar als ik het goed begreep gaat die plicht er ook af vanaf 23 maart.
Mama-Inge
11-03-2022 om 07:02
JtM schreef op 10-03-2022 om 22:03:
Ik lig net in bed en moet plassen
ik ben nog geweest voordat ik mn tanden ging poetsen. Niet gaan is geen optie, dan kan ik niet slapen...
Oooh ja, herkenbaar
Ik vanmorgen een uur voordat de wekker ging en dan slaap je ook niet weer
JtM
11-03-2022 om 10:06
Mama-Inge schreef op 11-03-2022 om 07:02:
[..]
Oooh ja, herkenbaar
Ik vanmorgen een uur voordat de wekker ging en dan slaap je ook niet weer
Haha nee inderdaad, dan moet je er echt uit.
Mijn ergenis: mijn lage energie level. Wil zoveel doen maar kan voor maar weinig dingen energie op brengen. Het beetje energie dat ik heb moet ik aan mn werk besteden aangezien mijn collega ziek is. Daar baal ik van!
_Arianna_
11-03-2022 om 10:11
JtM schreef op 11-03-2022 om 10:06:
[..]
Haha nee inderdaad, dan moet je er echt uit.
Mijn ergenis: mijn lage energie level. Wil zoveel doen maar kan voor maar weinig dingen energie op brengen. Het beetje energie dat ik heb moet ik aan mn werk besteden aangezien mijn collega ziek is. Daar baal ik van!
Ben jij ook niet gewoon ziek? Kun je dat niet aangeven op het werk?
Apiejapie
11-03-2022 om 10:24
Eergisteren na jaren een nieuwe telefoon. Gelukkig meteen een glasplaatje op het scherm laten zetten. Maak ik gisteren een achterover salto met mijn rolstoel, valt mijn telefoon uit mijn rolstoel tas en nu heb ik allemaal barsten (in mijn telefoonscherm, niet bij mezelf gelukkig). Zo irritant.
JtM
11-03-2022 om 11:40
_Arianna_ schreef op 11-03-2022 om 10:11:
[..]
Ben jij ook niet gewoon ziek? Kun je dat niet aangeven op het werk?
Ik ben vorige week dinsdag ziek naar huis gegaan en die week erg ziek geweest. Vandaar mijn lage energie level. Ons hoofdkantoor zit in het buitenland en bij ons kantoor zijn we maar met z'n 3en. De directeur, mijn collega en ik. De directeur heeft deze week vakantie. En als een van ons ziek is of vrij heeft vangt de ander dat op. Nu is het toevallig dat ik nog niet fit ben en mijn collega ook ziek is.
Netherfield
11-03-2022 om 11:50
Aan het koor in het nieuwe liedje van Stromae. En dat ik dat elke dag minstens 2 keer op de radio hoor.
Dolfje
11-03-2022 om 12:33
Dat in een uurtje tv wil kijken voor ik ga werken en ineens een groen scherm had
Man is nu even thuis voor pauze en ermee aan de slag gegaan dus nu kijk ik even op de iPad.
Saga
11-03-2022 om 13:18
Netherfield schreef op 11-03-2022 om 11:50:
Aan het koor in het nieuwe liedje van Stromae. En dat ik dat elke dag minstens 2 keer op de radio hoor.
Heb ik nog niet in het bijzonder opgevallen. Nu moet ik gaan proberen om het zo te houden.
Mischa83
11-03-2022 om 13:30
Dat ik na het sporten buiten op m'n bankje ga zitten en een sigaret rook omdat ik t niet kan laten.
JtM
11-03-2022 om 13:36
Sigaretten na het sporten vond ik altijd een van de lekkerste Mischa.
Ik erger me aan de medewerker van den bepaalde polikliniek die me niet kon uitleggen wáár die controle dan voor is. Doe je werk dan en vraag het na ofzo.
ik ben nog geweest voordat ik mn tanden ging poetsen. Niet gaan is geen optie, dan kan ik niet slapen...