Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Hinoki
27-02-2022 om 11:56
Peen schreef op 26-02-2022 om 21:17:
[..]
Dat had ik ook een paar dagen en nu heb ik buikgriep
![]()
Waar uit zich dat bij jou in? Hier al twee dagen heel er misselijk (maar er komt niks uit). Mijn zwangerschapsmisselijkheid was een eitje vergeleken hierbij.
lientje69
27-02-2022 om 12:13
pff heb ik weer. Nier alleen wappie corona collega maar ook nog eens complot theorieën over de oorlog in Rusland. Ik wil het gewoon niet horen, ga een ander van je gelijk overtuigen
🙄
ProfitableMantis53
27-02-2022 om 12:15
Dat het mooie weekend wordt verpest door een stom buikvirus.
Edit, oh ik zie dat ik niet de enige ben!
Gaat het alweer wat beter met je, Peen?
Schemerlampje
27-02-2022 om 12:27
Dat het herstellen van Corona zo lang duurt. Vanochtend naar de kerk geweest en nu weer amechtig op de bank. En ik weet dat het lang niet zo erg is als long Covid, maar ik baal er wel van.
Lollypopje
27-02-2022 om 12:29
Schemerlampje schreef op 27-02-2022 om 12:27:
Dat het herstellen van Corona zo lang duurt. Vanochtend naar de kerk geweest en nu weer amechtig op de bank. En ik weet dat het lang niet zo erg is als long Covid, maar ik baal er wel van.
En daar mag je ook van balen. Stom rotvirus is het.
ScarceKudu74
27-02-2022 om 12:30
Hinoki schreef op 27-02-2022 om 11:56:
[..]
Waar uit zich dat bij jou in? Hier al twee dagen heel er misselijk (maar er komt niks uit). Mijn zwangerschapsmisselijkheid was een eitje vergeleken hierbij.
Ik was al ook al dagen misselijk en een gore smaak in mijn mond. Gisteren enorme buikpijn, dat was echt hel! en koorts. Uiteindelijk is alles er aan alle kanten uitgekomen (🤢) en gaat het nu eindelijk beter. Zo slap als een vaatdoekje hang ik op de bank, maar de misselijkheid is gelukkig weg.
ProfitableMantis53
27-02-2022 om 12:30
Hinoki schreef op 27-02-2022 om 11:56:
[..]
Bij mij duurt het nooit langer dan een dag, maar moet er ook meestal nog een dag van bijkomen want het is wel heftig. Ik heb altijd idioot veel pijn. Het begint met een opgezette buik en zeurderig gevoel en dan weet ik al hoe laat het is. Dan wordt de pijn steeds erger en ondertussen moeten darmen en maag helemaal leeg. Ik ben dan verder nergens toe in staat want echt te beroerd. Als alles eruit is houdt de pijn vaak nog niet op, dan neem ik daar diclofenac voor.
De volgende dag begin ik dan voorzichtig weer met eten, darmen protesteren dan nog wat maar het blijft wel binnen.
ScarceKudu74
27-02-2022 om 12:34
Nera schreef op 27-02-2022 om 12:30:
[..]
Bij mij duurt het nooit langer dan een dag, maar moet er ook meestal nog een dag van bijkomen want het is wel heftig. Ik heb altijd idioot veel pijn. Het begint met een opgezette buik en zeurderig gevoel en dan weet ik al hoe laat het is. Dan wordt de pijn steeds erger en ondertussen moeten darmen en maag helemaal leeg. Ik ben dan verder nergens toe in staat want echt te beroerd. Als alles eruit is houdt de pijn vaak nog niet op, dan neem ik daar diclofenac voor.
De volgende dag begin ik dan voorzichtig weer met eten, darmen protesteren dan nog wat maar het blijft wel binnen.
Dat had ik dus gisteren ook, normaal gesproken heb ik dat niet zo erg, maar dit was vreselijk.
Gaat het bij jou nu ook weer een beetje?
ProfitableMantis53
27-02-2022 om 12:44
Peen schreef op 27-02-2022 om 12:34:
[..]
Dat had ik dus gisteren ook, normaal gesproken heb ik dat niet zo erg, maar dit was vreselijk.
Gaat het bij jou nu ook weer een beetje?
Ja, gelukkig wel, alleen nog wat kramp nadat ik wat eet.
Ik ben het zo gewend, het gaat sinds een jaar of 15 altijd hetzelfde. Ook wel gehad dat de pijn dus echt niet ophield, dan was alles eruit maar zat ik vast in 1 aanhoudende kramp, zo erg dat ik alleen nog maar op mij knieën in foutushouding kon liggen.
Toen heb ik echt de huisarts moeten bellen en die heeft mij een diclofenac injectie gegeven. Sindsdien heb ik zetpillen die ik gebruik zodra ik ben leeggelopen.
JtM
27-02-2022 om 12:48
Net tijdens het sporten zo ver gegaan dat ik misselijk werd en het idee had dat ik moest overgeven 
Nu gedoucht etc en moet eigenlijk gaan eten en klaarmaken voor carnaval maar ben nog steeds misselijk...
ScarceKudu74
27-02-2022 om 12:57
Nera schreef op 27-02-2022 om 12:44:
[..]
Ja, gelukkig wel, alleen nog wat kramp nadat ik wat eet.
Ik ben het zo gewend, het gaat sinds een jaar of 15 altijd hetzelfde. Ook wel gehad dat de pijn dus echt niet ophield, dan was alles eruit maar zat ik vast in 1 aanhoudende kramp, zo erg dat ik alleen nog maar op mij knieën in foutushouding kon liggen.
Toen heb ik echt de huisarts moeten bellen en die heeft mij een diclofenac injectie gegeven. Sindsdien heb ik zetpillen die ik gebruik zodra ik ben leeggelopen.
😲 dat is heftig!
ProfitableMantis53
27-02-2022 om 13:04
Peen schreef op 27-02-2022 om 12:57:
[..]
😲 dat is heftig!
Tja, ik heb blijkbaar een nogal een overgevoelig darmsysteem. Gelukkig heb ik er nu wat voor.
Beterschap nog jij