Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het wegpiepen van vloeken en krachttermen in tv-programma's vind ik sowieso stom. Je aandacht wordt er daardoor alleen maar extra op gefocust. 

Netherfield schreef op 12-01-2022 om 12:20:

Dat bij het liedje Stay de woorden fucked up vervangen worden door stilte bij Skyradio. We wonen toch niet in Amerika ofzo?!?

Ja, heel erg tegenwoordig. 

Het nieuwe album van The Weekend, Dawn FM kan je kiezen of je de explicit versie of de gekuiste versie beluistert. 

Dat het een hoop leerlingen niet aan het verstand te krijgen is dat een mondkapje op je kin niet werkt…

Aan mijn gebrek aan concentratie!
Ga nu even eten en dan mezelf verplichten om even flink door te knallen. Wil graag wat eerder stoppen vandaag, maar dat schiet niet op zo.

redbulletje schreef op 12-01-2022 om 12:25:

Het wegpiepen van vloeken en krachttermen in tv-programma's vind ik sowieso stom. Je aandacht wordt er daardoor alleen maar extra op gefocust.

En net of je niet weet wat ze zeggen.

Schemerlampje schreef op 12-01-2022 om 12:33:

Dat het een hoop leerlingen niet aan het verstand te krijgen is dat een mondkapje op je kin niet werkt…

Nee? Werkt dat niet? 

Ik heb dus serieus collega’s die de achteringang nemen zodat ze niet de hele tijd hoeven te zeggen dat de leerlingen hun mondkapje op moeten doen. 

Mijn hele  dag is één  grote ergenis
Van het voor niets 2 keer heen en weer naar de trein rijden omdat dochter zich in de dag had vergist.

De bezorging van mijn wasdroger die niet kwam. Wasdroger die zoek is?? Heel bijzonder.

Een uur met de rabobank aan de telefoon gehangen om iets simpels als een email adres te wijzigen. En toen bleek ook dat er bij mijn contactgegevens een telefoonnummer  in Utrecht in staat dat ze niet kunnen wijzigen? Waarom niet? Het is mijn nummer niet en ik ken het ook niet!! Zou je toch zo moeten kunnen verwijderen? Maar nee.

Boekhouding waarbij iets zoek is en als ik een kopie factuur vraag bij het bedrijf krijg ik deze op datum van vandaag. Ook heel apart. Een kopie is toch een kopie. Dan moet de datum ook kloppen. Factuur is van oktober.

Pleegkind die de vuilnisbakken niet aan de weg had gezet dus toen kon ik zelf slepen.

Toen bleek mijn laptop niet op te wilen starten voor de online vergadering  van mijn werk en miste ik daar een deel van. 

En dit zijn nog maar een paar dingen van vandaag.  Kan nog wel even doorgaan. Had beter in mijn bed kunnen  blijven  liggen vanmorgen 
😬

Lientje, er zijn van die dagen...

Dank je Auwereel.

En waar ik me ook aan erger ( maar dat ligt aan mij) is dat ik nog de enige schrijver op het ooit zo goed gestarte chronische pijn topic ben hier 
Lijkt verdikkie wel of ik in mijn dagboek schrijf. Echt jammer vind ik dat. 

lientje69 schreef op 12-01-2022 om 17:14:

Dank je Auwereel.

En waar ik me ook aan erger ( maar dat ligt aan mij) is dat ik nog de enige schrijver op het ooit zo goed gestarte chronische pijn topic ben hier

Er zijn ook mensen die een leven hebben en daarnaast is er nog een ander forum waar het actiever is. Dus zo gek is dat niet.

Broodjebrie schreef op 12-01-2022 om 20:18:

[..]

Er zijn ook mensen die een leven hebben en daarnaast is er nog een ander forum waar het actiever is. Dus zo gek is dat niet.

Heb ik geen leven broodje brie???😃

Zo erg is het met mij toch niet??

lientje69 schreef op 12-01-2022 om 17:14:

Dank je Auwereel.

Over welk topic heb je het?

lientje69 schreef op 12-01-2022 om 20:23:

[..]

Heb ik geen leven broodje brie???😃

Zo erg is het met mij toch niet??

Blijkbaar wel als je zo reageert. Je kunt mensen niet dwingen om te schrijven, vooral niet op een 'nieuwer' forum.

Broodjebrie schreef op 12-01-2022 om 20:30:

[..]

Blijkbaar wel als je zo reageert. Je kunt mensen niet dwingen om te schrijven, vooral niet op een 'nieuwer' forum.

Nee, maar ik snap wel dat het jammer is als je vaste topic waat je ook steun vind dood lijkt te bloeden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.