Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Broodjebrie schreef op 29-12-2021 om 20:16:

Steeds als ik vuurwerk hoor, hoop ik dat iemand zijn vingers er vanaf knalt. Echt zo klaar met dat geknal. Gisteren liep ik buiten bijna van schrik in de bosjes toen er vuurwerk werd afgestoken. Rotjong. Echt.

Liever niet, zo vervelend voor de mensen in de zorg die het al zo druk hebben.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-12-2021 om 21:53

Klote vuurwerk!! De hele avond alweer keiharde knallen en dat al wekenlang  

Mijn zus 😵‍💫.
appt dat ze heel ziek is geweest de afgelopen dagen en dat het waarschijnlijk COVID was. Maar heeft zich niet laten testen want ze hoeft toch geen QR want dan kan de overheid haar volgen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. Ik zei: dan moet je ook van internet af en geen mobiele telefoon met WA en zeker geen socials . Oh, en ook meteen maar van die bijstandsuitkering af en Off Grid gaan wonen. 

Nu bij hart van Nederland allemaal Nederlanders in België en de redenen die ze geven om dat te doen.
bv heb vakantie kan toch niet niks gaan doen.  In Nl is nu niks te beleven. En toen de verslaggever zei maar in België is nu meer Corona dus grotere kans dat je het krijg werd geantwoord mooi dan ben ik daarna genezen hoef ik niet meer te vaccineren. 

Pooh-Bear schreef op 29-12-2021 om 22:44:

Nu bij hart van Nederland allemaal Nederlanders in België en de redenen die ze geven om dat te doen.
bv heb vakantie kan toch niet niks gaan doen. In Nl is nu niks te beleven. En toen de verslaggever zei maar in België is nu meer Corona dus grotere kans dat je het krijg werd geantwoord mooi dan ben ik daarna genezen hoef ik niet meer te vaccineren.

Ja 🤦🏼‍♀️ Vanmiddag op de radio ook een vrouw die zei: we gaan naar België want we kunnen natuurlijk niet de hele tijd thuisblijven 🤦🏼‍♀️. 

Ik zeg: quarantaine instellen voor iedereen die uit het buitenland komt. Gewoon bij de grens oppakken en in een tentenkamp opsluiten (tenzij voor werk uiteraard). 

SuzyQFive schreef op 29-12-2021 om 22:44:

Mijn zus 😵‍💫.
appt dat ze heel ziek is geweest de afgelopen dagen en dat het waarschijnlijk COVID was. Maar heeft zich niet laten testen want ze hoeft toch geen QR want dan kan de overheid haar volgen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. Ik zei: dan moet je ook van internet af en geen mobiele telefoon met WA en zeker geen socials . Oh, en ook meteen maar van die bijstandsuitkering af en Off Grid gaan wonen.

Ooh ik kan me helemaal zo voorstellen dat je je rot ergert hieraan. 

Lekker thuisblijven dan, met de gordijnen dicht want al die camera's op straat....geen internet, geen bonus kaart enz. Brrr van die privacy zeur mensen maar wel fb en whatsapp gebruiken 😅🤦

PinkFlower schreef op 29-12-2021 om 22:55:

[..]

Ooh ik kan me helemaal zo voorstellen dat je je rot ergert hieraan.

Lekker thuisblijven dan, met de gordijnen dicht want al die camera's op straat....geen internet, geen bonus kaart enz. Brrr van die privacy zeur mensen maar wel fb en whatsapp gebruiken 😅🤦

En klagen over de overheid maar te beroerd om te werken en dus wel elke maand geld willen..

Ken er ook nl.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-12-2021 om 23:14

Ik erger me aan de vele medelanders die massaal in onze buurlanden aan het shoppen, eten drinken en overnachten gaan. Ja weeeeer een lockdown is kut, en ja we zijn het allemaal zat maar op deze manier schiet het natuurlijk niet echt op he...
Zullen we even bedenken waar we het ook alweer voor doen, juist voor de zorg, waar we bij de 1e Lockdown nog zo massaal voor geklapt hebben dus niet zeiken en nog even braaf zijn. Komen we heus overheen. Half Nederland onder de zoden is erger hoor... (En dat gebeurt als de zorg over de kop gaat wanneer niemand zich meer aan de regels houdt en de cijfers r*tehoog worden)

En ik erger me momenteel ff aan vuurwerk hier, ik vloog een uur geleden zowat 3 meter omhoog vanwege een knal...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-12-2021 om 23:16

Pooh-Bear schreef op 29-12-2021 om 22:44:

bv heb vakantie kan toch niet niks gaan doen. In Nl is nu niks te beleven. En toen de verslaggever zei maar in België is nu meer Corona dus grotere kans dat je het krijg werd geantwoord mooi dan ben ik daarna genezen hoef ik niet meer te vaccineren.

Dit dus 

Ik erger me aan iedereen die de hele avond knallen hoort maar niet de moeite neemt ff de politie te bellen. “Ze komen toch niet”. Nee, als je niet belt zeker niet! En mocht je het eng vinden dan kun je altijd een anonieme melding doen op politie.nl

ScarceKudu74

ScarceKudu74

30-12-2021 om 00:08

Netherfield schreef op 29-12-2021 om 23:57:

Ik erger me aan iedereen die de hele avond knallen hoort maar niet de moeite neemt ff de politie te bellen. “Ze komen toch niet”. Nee, als je niet belt zeker niet! En mocht je het eng vinden dan kun je altijd een anonieme melding doen op politie.nl

Ik weet toch niet waar de knallen vandaan komen? Dan heeft bellen ook weinig nut. 

Peen schreef op 30-12-2021 om 00:08:

[..]

Ik weet toch niet waar de knallen vandaan komen? Dan heeft bellen ook weinig nut.

Dit. En dan zal je net zien dat als de politie komt dat die lui dan allang weg zijn.

dat ik een verschrikkelijk slechte nacht heb gehad en elk uur wakker werd uit een andere bizarre actiefilm

Dat mijn man om 6.15 uur met de hond ging wandelen 
Alle lichten aan deed en behoorlijk lawaai had, dat ik er wakker van werd
En ik vakantie heb en had gehoopt uit te kunnen slapen 

Nooit hebben wij een dokter nodig, da's een geluk natuurlijk. Maar mijn dochter heeft wat lichamelijke klachten dus ik dacht, ik maak even een afspraak voor haar. Nou, dat dacht ik  verkeerd! Het kind is 18 dus moet zelf bellen. En wanneer kan  ze bellen voor een afspraak? Tussen 8 en 10. Dan zit ze op school, loopt ze stage óf ze werkt. Eerst hang je een half uur aan de lijn voor je uberhaupt iemand spreekt, en je moet op een haar na dood zijn om een afspraak voor dezelfde dag te krijgen. Dus tijdens werk/stage/school bellen kan niet, en op haar vrije dag bellen heeft geen zin want dan moet ze een afspraak maken voor haar volgende vrije dag en zo ver plannen ze niet vooruit. 

De dame aan de telefoon kan er niks aan doen, dus op haar richt ik mijn ergernis niet. Maar het systeem is onwaarschijnlijk klantonvriendelijk. En het wonderlijke is: als mijn man eens in de 5 jaar naar de dokter moet, bel ik altijd voor een afspraak, en die is al enige tijd 18 geweest...

Anyways, ze gaat maar eerst langs de fysio en dan zien we wel weer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.