Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 03-08-2023 om 17:45:

[..]

Het is echt een drama in de thuiszorg. Ik werk zelf als thuishulp, er is veel personeel tekort.

Hier in het dorp krijg je gewoon helemaal geen hulp meer, door personeelstekort.  De familie of buren moeten het maar oplossen 

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 18:49:

[..]

Hier in het dorp krijg je gewoon helemaal geen hulp meer, door personeelstekort. De familie of buren moeten het maar oplossen

Sneu.. ik hoorde laatst van iemand dat in haar gemeente een wachtlijst is van 31 mensen!

Hier ook grote wachtlijsten, dus ben benieuwd hoe snel ik aan de beurt ben. Maargoed ik moet eerst nog gekeurd worden door een arts dat ik inderdaad slecht genoeg ben. Dus ik zal het daarna eens gaan zien.

Maargoed met twee jaar aan achterstallig huishouden maken een paar maanden meer of minder ook niet uit 😂

Broodjebrie schreef op 03-08-2023 om 18:50:

[..]

Sneu.. ik hoorde laatst van iemand dat in haar gemeente een wachtlijst is van 31 mensen!

Erg toch. Je zal het maar hard nodig hebben...

Het is hier stofzuigen, afwassen en de wc/wasbak poetsen, daar blijft het vaak wel bij.

Mijn overbuurvrouw had ook huishoudelijke hulp, maar ze vond het geleverde werk zeer matig.. 

Nu heeft ze een steelstofzuiger gekocht en doet ze alles weer zelf. 

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 18:55:

[..]

Erg toch. Je zal het maar hard nodig hebben...

Ik heb 3 adressen waarvan er 6 weken geen hulp is geweest voordat ik kwam. Het is echt erg.. maar ik merk wel dat ik erg word gewaardeerd. Daarom doe ik dit werk ook zo graag. 

Broodjebrie schreef op 03-08-2023 om 20:39:

[..]

Ik heb 3 adressen waarvan er 6 weken geen hulp is geweest voordat ik kwam. Het is echt erg.. maar ik merk wel dat ik erg word gewaardeerd. Daarom doe ik dit werk ook zo graag.

Ik heb ooit een poosje hulp gehad in huis, na een ongeluk. Goud waard was zij, ik waardeerde de hulp ook enorm! 

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 21:03:

[..]

Ik heb ooit een poosje hulp gehad in huis, na een ongeluk. Goud waard was zij, ik waardeerde de hulp ook enorm!

Snap ik! Wat heftig, ben je nu weer helemaal hersteld?

Broodjebrie schreef op 03-08-2023 om 21:11:

[..]

Snap ik! Wat heftig, ben je nu weer helemaal hersteld?

Jawel hoor, het is ook al een tijd geleden. Ik werd overhoop gereden op mijn fiets en was keihard met mijn hoofd op straat belandt, zeggen ze. Ik weet er niks van.  Ik had een hersenkneuzing en 2 kleine kinderen thuis, dus kreeg ik gelukkig hulp, ik kon zelf helemaal niks toen. Er zit nog steeds wel schade, maar daar kan ik prima mee leven. 

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 22:10:

[..]

Jawel hoor, het is ook al een tijd geleden. Ik werd overhoop gereden op mijn fiets en was keihard met mijn hoofd op straat belandt, zeggen ze. Ik weet er niks van. Ik had een hersenkneuzing en 2 kleine kinderen thuis, dus kreeg ik gelukkig hulp, ik kon zelf helemaal niks toen. Er zit nog steeds wel schade, maar daar kan ik prima mee leven.

Zo wat heftig joh..

Broodjebrie schreef op 03-08-2023 om 18:48:

[..]

Hmm dat weet ik niet. In het team waar ik werk zijn 2 langdurige zieken en 1 met pensioen. En het is nu nog vakantietijd.. maar misschien zijn er bij jou meer organisaties in de buurt?

Er zijn meer organisaties in de buurt, maar heb afgesproken dat ik het afwacht tot september als er dan nog steeds geen vaste dag/tijd mogelijk is dan stap ik over. 

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 22:10:

[..]

Jawel hoor, het is ook al een tijd geleden. Ik werd overhoop gereden op mijn fiets en was keihard met mijn hoofd op straat belandt, zeggen ze. Ik weet er niks van. Ik had een hersenkneuzing en 2 kleine kinderen thuis, dus kreeg ik gelukkig hulp, ik kon zelf helemaal niks toen. Er zit nog steeds wel schade, maar daar kan ik prima mee leven.

Jee wat erg, wat een rot tijd zal dat geweest zijn... onzeker over het herstel en dan ook nog 2 kleine kinderen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

04-08-2023 om 00:06

ik was aan het zappen vanavond en op Veronica was er voetbal, en jawel hoor er was weer vuurwerk gegooid(op het veld bedoel ik).
Heeft toch niets met voetballen te maken

HarleyQuin schreef op 04-08-2023 om 00:06:

ik was aan het zappen vanavond en op Veronica was er voetbal, en jawel hoor er was weer vuurwerk gegooid(op het veld bedoel ik).
Heeft toch niets met voetballen te maken

hoi, mag ik meepraten? ik heb een bloedhekel aan voetbal gekregen inmiddels, door alle rellen en de bijbehorende hooligans

Veel te laat naar bed gegaan gisteravond. En nu niet vooruit te branden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.