Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat mijn fietssleutels telkens verbuigen. Ik moet ze nieuw bestellen bij Abus, maar na 2 weken weer verbogen. Ik doe er echt niets geks mee!

Auwereel schreef op 07-05-2023 om 14:27:

Dat mijn fietssleutels telkens verbuigen. Ik moet ze nieuw bestellen bij Abus, maar na 2 weken weer verbogen. Ik doe er echt niets geks mee!

Stop je ze "even snel" in je kontzak als je de supermarkt inloopt? 

Dat was bij mij een reden voor verbuigen.  Nu heb ik er een hele grote sleutelhanger aan en stop hem in mijn jaszak aan de voorkant, geen probleem meer. 

Bakblik schreef op 07-05-2023 om 14:30:

[..]

Stop je ze "even snel" in je kontzak als je de supermarkt inloopt?

Dat was bij mij een reden voor verbuigen. Nu heb ik er een hele grote sleutelhanger aan en stop hem in mijn jaszak aan de voorkant, geen probleem meer.

Nee, ik heb een etui aan mijn broekriem waar ik ' m netjes in opberg. Daar zit-ie keurig recht in. Ik krijg het idee dat ik 'm verbuig met fiets op/van het slot halen.

Netherfield schreef op 07-05-2023 om 13:25:

Man en ik gaan zolder opruimen. Gisteren lagen we om 02:00 in bed. Na een beetje iets gedaan te hebben zegt man. Laat naar bed is niks voor mij. Ik ga helemaal niets meer doen vandaag. En gaat sport kijken op tv. Grrrrrr. Man up!

Wij waren lekker bezig met de kasten in de studeerkamer.  Er staat nu vanalles klaar voor de stort en de kringloop. 

Kom ik terug van was inhalen vanwege de regen is man ook gevlogen.  Zit ook sport te kijken.  Maar heeft wel beloofd dat als de dames van de vuelta binnen zijn dat hij weer komt helpen.  Ze moeten nog een kilometer of 16.

Hoop op een goede afloop heb ik nog.

Wasgij schreef op 07-05-2023 om 10:16:

[..]

Misschien kun je Trachitol of iets dergelijks halen? Dat zijn zuigtabletjes die je keel een beetje verdoven.

Amandelen weghalen als volwassene is idd de hel!

Helemaal vergeten, die hebben we volgens mij standaard in huis. Maar ijsklontjes en ijswater hielpen ook erg goed, het is al een stuk minder dan gisteren. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-05-2023 om 15:43

aan diverse buurtgenoten die met de hogedrukreiniger bezig zijn.  Teringherrie .

Aan kind, waarom boos worden als er een hele normale vraag gesteld word of als hij eens een keer iets moet doen 

Friezinnetje schreef op 07-05-2023 om 15:43:

aan diverse buurtgenoten die met de hogedrukreiniger bezig zijn. Teringherrie .

Hier ook! Gelukkig overstemmen de verbouwingsgeluiden van andere buren alles 😩

Auwereel schreef op 07-05-2023 om 14:27:

Dat heb ik dus ook! Heel irritant. Ik heb nieuwe laten bijmaken bij de schoenmaker en gebruik die. Die van abus steek ik dan regelmatig wel even in het slot. 

TanSwallow86

TanSwallow86

07-05-2023 om 20:46

waarom nu weer vuurwerk

Morgenochtend moeten de kinderen na twee weken vakantie weer naar school. Die zijn chagrijnig morgen. Gelukkig zitten ze niet tegelijk aan tafel

Ik lig in bed tv te kijken en er zitten muggen 

Ik ben nog wakker want was een verslavend spelletje aan het spelen… stomdiediedom… Morgen weer werken… 

SuzyQFive schreef op 08-05-2023 om 02:38:

Ik ben nog wakker want was een verslavend spelletje aan het spelen… stomdiediedom… Morgen weer werken…

Ai, sterkte vandaag! Hopelijk kom je de dag goed door..

Ik herken het hoor, ik had hetzelfde afgelopen nacht vanwege een serie waar ik super blij mee was dat die te zien was   

Ik erger me aan mijn gestotter in de lerarenkamer van de school van zoontje. Moest alleen even vragen waar ik moest zijn. Arrgg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.