Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Tuinfluiter schreef op 15-04-2023 om 16:51:

[..]

Staat er misschien nog een ander apparaat op dezefde stop. Kan helpen als je ze niet tegelijkertijd aan zet.

Dank je, maar heb ik geprobeerd, gisteravond had ik de vaatwasser en de tv aan, telefoon en tablet op de lader. TV uitgezet, overal stekkers uit. Koelkast zit ook op dezelfde groep, maar kan niet bij de stekker. Hebben de vorige bewoners goed weggewerkt…

Vanmorgen weer de stoppen eruit toen ik nogmaals de vaatwasser probeerde. En ik heb zo’n hekel aan afwassen, ik ga liever drie keer per dag stofzuigen ofzo.

Loulou39 schreef op 15-04-2023 om 21:16:

[..]

Dank je, maar heb ik geprobeerd, gisteravond had ik de vaatwasser en de tv aan, telefoon en tablet op de lader. TV uitgezet, overal stekkers uit. Koelkast zit ook op dezelfde groep, maar kan niet bij de stekker. Hebben de vorige bewoners goed weggewerkt…

Vanmorgen weer de stoppen eruit toen ik nogmaals de vaatwasser probeerde. En ik heb zo’n hekel aan afwassen, ik ga liever drie keer per dag stofzuigen ofzo.

Is voor de komende tijd een tafelvaatwassertje een idee? Hoewel dat ook wel weer een uitgave is…

SombraOnline schreef op 15-04-2023 om 21:18:

[..]

Is voor de komende tijd een tafelvaatwassertje een idee? Hoewel dat ook wel weer een uitgave is…

Heb even online gekeken want ik vind het in eerste instantie best een idee, maar ik vind de prijzen net te hoog. In mijn nieuwe (kleine) huis zit al een vaatwasser, dus dan heb ik er ook niets meer aan.

Vanmiddag op de sportschool waren de stoppen ook ineens doorgeslagen: misschien ligt het wel aan mij… 🤔 

Lollypopje schreef op 15-04-2023

wat betekent dat ik hier alsnog een dag in de herrie zit (want schuren). En ik zie daar zo tegenop, want ik vind schuurapparaten na bladblazers één van de naarste geluiden die er is en ik kan alleen maar hopen dat mijn koptelefoon dat voldoende tegenhoudt.

En nu voel ik me kut en gestresst en val ik al een uur van de ene meltdown in de andere 😭
en nu ben ik helemaal uitgeput en ik was al zo moe

Kun je niet naar het huis van vrienden die overdag naar het werk zijn? Of een paar uur in de bibliotheek gaan zitten lezen? Dagje sauna?

Och Lollie, als je hier in de buurt had gewoond had je zo in mijn huis gemogen. Ik ben deze week bij mijn vriend. 

Ik lig me hier op te vreten… Vriend slaapt met een cpap maar daar heeft ie af en toe luidruchtige nachten bij (altijd beter dan zonder want dan snurkt ie). Zo piept en pruttelt de slang af en toe en hoogtepunt vannacht was dat ie steeds lucht door zijn lippen liet ontsnappen. Alsof ik hier naast een lama lig ofzo. 

En dan val ik dus niet meer in slaap en ga me ergeren aan dat toen ie die cpap kreeg ook het dringende advies kreeg om af te vallen en te stoppen met roken. Dat is twee jaar geleden. “Het is nu het moment niet” (nee, is het in je ogen nooit), “Ik word niet echt zwaarder hoor” (nee, maar je buikomvang wel groter). “Ik heb steeds hoofdpijn” (ja, logisch als je nek steeds vast zit met zo’n lichaamshouding, hij gaat steeds verder achteroverleunen door die buik, alsof ie hoogzwanger is en zittend leunt ie juist met zijn hoofd naar voren). 
Ik kan het meestal prima naast mij neerleggen maar nu word ik er chagrijnig van. 

Dus toen ik dacht: ergeren heeft nu geen zin en ik bijna in slaap viel had de kat, die buiten was vannacht, blijkbaar door dat er iemand wakker was en ging keihard mauwen dat ie naar binnen wilde. 

Netherfield schreef op 15-04-2023 om 22:41:

[..]

Kun je niet naar het huis van vrienden die overdag naar het werk zijn? Of een paar uur in de bibliotheek gaan zitten lezen? Dagje sauna?

Lief dat je meedenkt, maar dat zijn helaas geen opties.

Vrienden wonen niet in de buurt, de bieb heeft geen plek waar ik elk uur plat kan gaan liggen (en is ap te ver fietsen), sauna sowieso te ver, te druk en helaas ook veel te warm. Daar kan mijn lichaam door LC niet meer goed tegen. Wat ik echt stom vind, want ik was altijd dol op de sauna

Maar momenteel gaat het gewoon erg slecht en moet ik me door de dag slepen.

Oh en de buurman van mijn ouder is blijkbaar de woonkamer aan het opknappen en vloerverwarming aan het aanleggen in de woonkamer 🤦‍♀️ dus ik hoop maar dat ik daar minder last van heb als ik daar op zolder bivakkeer, dan als de schilders hier thuis bezig zijn met de buitenboel.

Ik werd weer veel te vroeg wakker vanwege de pijn en stijfheid in mijn rug, vrijdag chiropractie gehad dus nu extra pijn en zit nu met een coolpack tegen mijn rug op de bank 

ach lollypopje het viel me al op dat je minder online was.. dikke knuffel. Hopelijk vind je een oplossing.

Broodjebrie schreef op 16-04-2023 om 08:57:

ach lollypopje het viel me al op dat je minder online was.. dikke knuffel. Hopelijk vind je een oplossing.

Dankjewel 😊

eerst was ik moe, omdat ik onbewust meer last van mijn toen nog komende afscheid dan ik dacht.
daarna was ik moe van mijn afscheid
en nu van het ophogen van mijn medicatie, waarbij het maar de vraag is of het wat gaat doen of dat ik helemaal ermee ga stoppen.
Dus tja daarom nogal stil inderdaad.

morgen ga ik overleven met mijn noisecancellingkoptelefoon en als het schuren heel veel herrie maakt doe ik er nog een paar oordoppen onder 😜
ik ga wel even met de buurvrouw overleggen dat ze niet bij mijn balkons beginnen, zodat het geluid nog wel een beetje gedimt wordt.

SombraOnline schreef op 15-04-2023 om 21:18:

[..]

Of kijken op marktplaats?

Afgesproken met vrienden:  man heeft 2 uur ravioli staan vouwen,ik het huis schoongemaakt, Tafel gedekt, de kat 100 keer van tafel gestuurd. En ze zijn het vergeten......

Ted68 schreef op 16-04-2023 om 13:29:

Afgesproken met vrienden: man heeft 2 uur ravioli staan vouwen,ik het huis schoongemaakt, Tafel gedekt, de kat 100 keer van tafel gestuurd. En ze zijn het vergeten......

Oh wat stom!

Ja,vreselijk.... dus nu gaan we alleen nog maar hangen en vanavond ravioli eten,en de buren blij maken...

Ted68 schreef op 16-04-2023 om 13:29:

Afgesproken met vrienden: man heeft 2 uur ravioli staan vouwen,ik het huis schoongemaakt, Tafel gedekt, de kat 100 keer van tafel gestuurd. En ze zijn het vergeten......

Oh dat is wel heel rot.. Ze hebben ook wat anders afgesproken nu dan?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.