Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Friezinnetje schreef op 29-03-2023 om 17:46:

Toen ik thuis kwam, kwam er een stroom mieren langs gelopen, in mijn hal en woonkamer. Ga naar buiten joh!

Hee, dat had ik gisteravond ook! Nog nooit een mier gezien in de woonkamer en gisteravond ineens wel… 

Heb het naar aanleiding van jouw berichtje gegoogled en het “mierenseizoen” begint inderdaad eind maart, begin april..

Hopelijk hebben ze nu besloten dat ze niet in mijn huis willen wonen en gaan ze op zoek naar wat anders 🤞🏼

Tegen mierenoverlast, helpt stoepkrijt. 

Keep Ants Away With Chalk - YouTube

Gisteren zou postnl mijn pakketjes afleveren, afspraken verzet maar geen postnl.
Vandaag ja hoor daar zijn mijn pakketjes, maar gezien de grote van de pakketten past daar mijn buitenkleed niet in.... Klantenservice, ohh dat zijn ze vergeten in te pakken. Tis ook altijd iets met die bestellingen 

Yumi schreef op 30-03-2023 om 13:58:

Gisteren zou postnl mijn pakketjes afleveren, afspraken verzet maar geen postnl.
Vandaag ja hoor daar zijn mijn pakketjes, maar gezien de grote van de pakketten past daar mijn buitenkleed niet in.... Klantenservice, ohh dat zijn ze vergeten in te pakken. Tis ook altijd iets met die bestellingen

Lastig inderdaad al die onlinebestelingen.

Ik dacht offline wel een badpak te kunnen passen bij Decathlon, maar volgens mij zijn er veel badpakken niet voorradig en de pashokjes verdwenen.

Treurniet schreef op 30-03-2023 om 14:00:

[..]

Lastig inderdaad al die onlinebestelingen.

Ik dacht offline wel een badpak te kunnen passen bij Decathlon, maar volgens mij zijn er veel badpakken niet voorradig en de pashokjes verdwenen.

ehhhmm ik heb daar een oplossing voor bedacht  Ik koop het artikel en ga naar de dichtstbijzijnde winkel die wel paskamers heeft. Pak daar iets uit het rek en pas het daar.... erg hé Maar geen zin om er thuis achter te komen en weer terug naar de stad moet.

Aan de uitnodiging voor een bruiloft, en dan vooral aan de regel wat betreft verwacht wordt qua kleding. Wat is er mis met gewoon blij zijn als bruidspaar om samen te vieren ? 

Aan verschillende winkels. Voor mijn afscheid wil ik iedereen een bedankkaartje geven en ik had gehoopt dat er 10 of 12 in 1 pakje zouden zitten maar helaas.. Overal losse kaarten die 2 of 3 euro per stuk kosten. En ze hebben wel pakjes maar dat is met gefeliciteerd erop. Dan maar online bestellen denk ik..

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-03-2023 om 17:48

majorette2005 schreef op 30-03-2023 om 14:43:

Aan de uitnodiging voor een bruiloft, en dan vooral aan de regel wat betreft verwacht wordt qua kleding. Wat is er mis met gewoon blij zijn als bruidspaar om samen te vieren ?

vreselijk lijkt me dat. 

Gisteren aan "Khalid en Sophie" minister Wiersma van de VVD zat er om een ontbijtregeling te treffen voor kinderen, maar aan de andere kant zaten 2 woke vrouwen (O.a. Gulsen met d'r parelketting) en een andere woke vrouw die hem constant zaten te bekritiseren en hem niet lieten uitpraten. Met als toetje nog een hele domme Rutte opmerking, dit is de laatste keer dat ik dat programma kijk, wat een linkse rommel. 

Muurbloem1985 schreef op 30-03-2023 om 17:53:

Gisteren aan "Khalid en Sophie" minister Wiersma van de VVD zat er om een ontbijtregeling te treffen voor kinderen, maar aan de andere kant zaten 2 woke vrouwen (O.a. Gulsen met d'r parelketting) en een andere woke vrouw die hem constant zaten te bekritiseren en hem niet lieten uitpraten. Met als toetje nog een hele domme Rutte opmerking, dit is de laatste keer dat ik dat programma kijk, wat een linkse rommel.

Nou nou...

de Koningsdag in Rotterdam kost 4 miljoen euro 

Muurbloem1985 schreef op 30-03-2023 om 17:53:

Wouke van Scherrenburg bedoel je. Ik heb me er ook aan geërgerd, inhoudelijk niets te melden en maar praten en praten. En wat Olcay daar deed vraag ik me ook af. 

Poezie schreef op 30-03-2023 om 19:54:

[..]

Wouke van Scherrenburg bedoel je. Ik heb me er ook aan geërgerd, inhoudelijk niets te melden en maar praten en praten. En wat Olcay daar deed vraag ik me ook af.

Die bedoel ik ja,  die vrouw die maar lekker moet gaan koken, ik vond het schandalig hoe ze de minister geen enkele keren uit lieten praten, maar wel bleren dat meer geld de oplossing is, aldus de vrouw met de parelkettingen.

Muurbloem1985 schreef op 30-03-2023 om 19:57:

[..]

Die bedoel ik ja, die vrouw die maar lekker moet gaan koken, ik vond het schandalig hoe ze de minister geen enkele keren uit lieten praten, maar wel bleren dat meer geld de oplossing is, aldus de vrouw met de parelkettingen.

Haar sieraden maken wie ze is? Ze werkt zelf al jaren vrijwillig voor de voedselbank. Ik vond dat ze groot gelijk hadden. Dit zijn allemaal lapmiddelen. De armoede kan op deze manier niet worden bestreden.

Deze minister is zelf een kei in door iedereen heen praten overigens.

Herfstappeltaart schreef op 30-03-2023 om 20:00:

[..]

Haar sieraden maken wie ze is? Ze werkt zelf al jaren vrijwillig voor de voedselbank. Ik vond dat ze groot gelijk hadden. Dit zijn allemaal lapmiddelen. De armoede kan op deze manier niet worden bestreden.

Deze minister is zelf een kei in door iedereen heen praten overigens.

En daarom is het ok om maar steeds door het verhaal van een ander te blaten?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.