Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Misschien een idee voor een apart topic?
Want het is een boeiend onderwerp

Het regent. 

Dat ik er gisteren achter kwam dat er een enorme barst in het glas van de schuifpui in de keuken zit. 
Werkelijk geen idee hoe dat is gekomen.
Morgen eerst maar informeren bij VVE of er een glasverzekering is.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-01-2023 om 12:37

installeren van nieuwe modem van Ziggo. Altijd gedoe met die dingen

oudmaarnognietkoud schreef op 29-01-2023 om 11:38:

Dat ik er gisteren achter kwam dat er een enorme barst in het glas van de schuifpui in de keuken zit.
Werkelijk geen idee hoe dat is gekomen.
Morgen eerst maar informeren bij VVE of er een glasverzekering is.

En veel succes met laten vervangen… Ik ben al weken bezig iemand te vinden… 

Friezinnetje schreef op 29-01-2023 om 12:37:

installeren van nieuwe modem van Ziggo. Altijd gedoe met die dingen

Ik heb ook vaak gedoe niet het modem, maar niet met het instaleren

SuzyQFive schreef op 29-01-2023 om 12:55:

[..]

Ik ben al weken op het wachten op een plek bij de tandarts. Ruilen?

Ik had wat nieuwe zakjes pistachenoten gekocht maar deze batch is wat anders dan de vorige.

Ik heb een leuk recept voor pompoensoep gevonden op youtube. Gooit ze het groene deel van de prei weg!!! Dat kun je gewoon eten!!!

Treurniet schreef op 29-01-2023 om 13:58:

[..]

Ik ben al weken op het wachten op een plek bij de tandarts. Ruilen?

Mensen die andermans ergernissen naar zich toetrekken..

Mijn gegeugen
Ik sta in de berging en vraag mij af wat doe ik hier. Ik had echt geen idee. Terug in de keuken zag ik het weer kaarsen voor in de kandelaar.

Opruim drift
Een van de kaarsen had een foutje de onderkant was iets te dik daar heb ik een slijpertje voor, al jaren niet gebruikt, dus terug naar de berging alleen daar lag hij niet meer en op andere logisch plaatsen ook niet.
Waarschijnlijk ligt hij nu bij de kringloop.

SuzyQFive schreef op 29-01-2023 om 12:55:

[..]

dat wordt dan mijn volgende post  Gelukkig dubbelglas en alleen de binnenste ruit is stuk dus ik zit niet in de kou.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

29-01-2023 om 19:03

Bakblik schreef op 29-01-2023 om 08:32:

[..]

Zover zijn we gelukkig nog niet. De wereldbevolking bestaat uit ongeveer 8 miljard mensen en in Nederland wonen ruim 17.5 miljoen mensen.

Effe 3 nullen te veel maakt dat je de Nederlandse bevolking wel heel hoog inschat. Ergerlijk dit en dát is dan weer ontopic.

Uh..  Ik was het juist zo eens met die post. Hoe bizar is het dat ik het vliegen persoonlijk zoveel mogelijk beperk maar dat via mijn belastinggeld (sorry) KLM weer gesponsord wordt, geef het aan de mensen in de zorg inderdaad.

Super ergerlijk.

Elaine68 schreef op 29-01-2023 om 19:03:

[..]

Uh.. Ik was het juist zo eens met die post. Hoe bizar is het dat ik het vliegen persoonlijk zoveel mogelijk beperk maar dat via mijn belastinggeld (sorry) KLM weer gesponsord wordt, geef het aan de mensen in de zorg inderdaad.

Super ergerlijk.

Er valt heel wat uit te leggen dan. Meestal is een beleid een compromis tussen de wensen van deelnemende politieke partijen en is er voldoende steun nodig in de Kamer. En dit is dan wat de meerderheid wil steunen.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

29-01-2023 om 19:46

Amazooi schreef op 29-01-2023 om 19:20:

[..]

Er valt heel wat uit te leggen dan. Meestal is een beleid een compromis tussen de wensen van deelnemende politieke partijen en is er voldoende steun nodig in de Kamer. En dit is dan wat de meerderheid wil steunen.

Ja dat snap ik. Maar goed. Het zal voorlopig nog wel een ergernis voor mij blijven verwacht ik.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.