Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 11-01-2023 om 22:04:

[..]

Je bedoelt aardbevingsschade, neem ik aan.

Je claimt de schade bij instituut mijnbouwschade Groningen, dus ja

SuzyQFive schreef op 11-01-2023 om 20:03:

[..]

Ja, mijn raam is daar waarschijnlijk ook door stuk (zag het de dag na de beving van een paar weken terug). Maar zeg dan niet dat het goed is en dat ik de details moet mailen en dat ze dan niets laten horen. Het heeft geen haast maar het moet wel gerepareerd worden want er komt glas af.

Precies, verwijs dan even door naar collega 

Treurniet schreef op 11-01-2023 om 22:04:

[..]

Je bedoelt aardbevingsschade, neem ik aan.

Mijnbouw: gaswinning valt onder mijnbouw. Maar inderdaad: de schade als gevolg van aardbevingen maar ook als gevolg van bodemdaling in het gebied waar gas wordt gewonnen of wordt opgeslagen. 

Ik zat lekker in mijn nieuwe kobo te lezen toen dat verrekte ding vastliep tijdens het naar een volgende blz gaan. Moest hem verdorie resetten naar de fabrieksinstellingen en dus alle boeken die ik erop gezet had kwijt. Ding is nog geen maand oud.

Dolfje schreef op 12-01-2023 om 16:19:

Ik zat lekker in mijn nieuwe kobo te lezen toen dat verrekte ding vastliep tijdens het naar een volgende blz gaan. Moest hem verdorie resetten naar de fabrieksinstellingen en dus alle boeken die ik erop gezet had kwijt. Ding is nog geen maand oud.

Dat is balen zeg. Wat voor type Kobo is het?

Dolfje schreef op 12-01-2023 om 16:19:

Het hielp niet door hem even een uur aan de lader te hangen? 

Netherfield schreef op 11-01-2023 om 22:19:

[..]

Je claimt de schade bij instituut mijnbouwschade Groningen, dus ja

Oh, dat wist ik niet.

Dag 1642 dat ik erger aan die overgang..

Rondstruiner schreef op 12-01-2023 om 16:38:

[..]

Dat is balen zeg. Wat voor type Kobo is het?

Nia 

SuzyQFive schreef op 12-01-2023 om 17:31:

[..]

Het hielp niet door hem even een uur aan de lader te hangen?

Niet aan gedacht. Ik wilde gewoon doorlezen op mijn vrije middag.

De kat nieste net in mijn gezicht 

Treurniet schreef op 12-01-2023 om 19:28:

De kat nieste net in mijn gezicht

Sorry ik moet hier toch om lachen 

Broodjebrie schreef op 12-01-2023 om 20:52:

[..]

Sorry ik moet hier toch om lachen

Aan die eindeloze regen vandaag. Ik wil met mijn raam open slapen, maar dat zit er zo niet in. Mijn dekbed is te warm als ik het raam dicht heb.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-01-2023 om 22:09

Aan alle paniek vandaag ivm het weer. Code geel, en het advies is om thuis te blijven als je niet beslist naar je werk moet. Live-verslag van RTL bij de snelweg. 
Mehn, we worden een mietjes-maatschappij zeg. 
En iig hier in het noorden de halve dag droog weer gehad, het waait wat en dat is het dan wel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.