Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Pier- schreef op 07-10-2022 om 13:21:

[..]

Welke?

Ferry en Edino met hun podcast Over leven. (allerlei dingen over het/hun leven)
Ik was nog het meest verbaast dat Podimo na een jaar nog steeds bezig is podcasts naar hun betaalde platform te krijgen.. (misschien ook logisch, maar toch)

noas_1993 schreef op 07-10-2022 om 13:33:

[..]

Ferry en Edino met hun podcast Over leven. (allerlei dingen over het/hun leven)
Ik was nog het meest verbaast dat Podimo na een jaar nog steeds bezig is podcasts naar hun betaalde platform te krijgen.. (misschien ook logisch, maar toch)

Oh, die luister ik niet. Maar inderdaad jammer! Maar snap het ook wel weer..

Ik denk steeds dat het vrijdag is.

Ik denk steeds dat het donderdag is.

https://nos.nl/artikel/2447438-natuurfotografen-omsingelen-wolf-op-de-veluwe
Echt woedend maakt me dit
Stomme achterlijke idioten zijn dit met hun domme fotootje. Dan ben je echt geen natuurliefhebber als je je zo gedraagt, maar een egotripper.
Ik wens ze toe dat ze worden herkend op social media en daar compleet worden afgemaakt .

De wolf is een beschermd dier maar gaat denk ik wel een steeds groter wordend probleem worden in Nederland. Ik heb de wolf liever niet in Nederland en vele boeren met mij ook niet die hun schapen dood vinden. Ze kunnen ook mensen aanvallen. Stel dat ik een boer zou zien die een wolf dood schiet dan zou ik even de andere kant op kijken. Mijn naam is haas en ik weet van niks. 

watertoren schreef op 07-10-2022 om 18:00:

De wolf is een beschermd dier maar gaat denk ik wel een steeds groter wordend probleem worden in Nederland. Ik heb de wolf liever niet in Nederland en vele boeren met mij ook niet die hun schapen dood vinden. Ze kunnen ook mensen aanvallen. Stel dat ik een boer zou zien die een wolf dood schiet dan zou ik even de andere kant op kijken. Mijn naam is haas en ik weet van niks.

Zo denk ik er ook over .

Ik hoop dat de wolf snel van de beschermde lijst afgehaald wordt en mag worden verjaagd en afgeschoten. Het is niet normaal meer zoveel schapen, koeien en pony's vermoord worden door deze beesten. Ze horen niet thuis in een overbevolkt land.

watertoren schreef op 07-10-2022 om 18:00:

Absoluut!

Treurniet schreef op 07-10-2022 om 18:04:

[..]

Zo denk ik er ook over .

Wees er maar trots op hoor, wegkijken bij een misdaad. 

Daar ging wat ik plaatste helemaal niet over hè? Mensen horen het woord wolf, en beginnen elkaar na te blaten.

Ik raad je dit boek aan, heel leerzaam: "Kinderen van de nacht, over wolven en mensen".

https://www.bibliotheek.nl/catalogus/titel.401624307.html

Een ergernis wat ook deels m'n eigen schuld is.

Woensdag mijn (driewiel)fiets weggebracht in de hoop dat ik hem snel weer terug zou hebben omdat ik verder geen ander vervoer heb.

Hij moest in zijn geheel gecontroleerd worden, 3 nieuwe banden en nieuwe handvaten. Prima.

Werd ik 2 uur nadat ik hem gebracht had gebeld; iets mis met de levering waardoor er 2 banden gister of vandaag zou worden geleverd en de 3de over 5 weken.

Aangezien hij er al stond zei ik; doe maar wat nu kan en voor die andere band kom ik wel terug.

Lang verhaal kort: denk een beetje mee en maak pas een afspraak als al het materiaal binnen is. Ik heb gezegd hem dinsdag zeker nodig te hebben, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik baal wel.
Wil ook niet afhankelijk zijn van andere.

Wat een ongelooflijke rotdag!
Momenteel weer een beetje opgelapt.

Ik mis het "eigen schuld"-gedeelte Noas. Ik weet niet waarover je je schuldig zou moeten voelen. Je vervoer te moeten missen is nu eenmaal vervelend zeker als je erop rekent.

Iedereen schijnt aanvoerproblemen te hebben. Ik had een lijstje van tien boodschappen en ik kwam met twee thuis waarvan één nieteens op de lijst stond.

rionyriony schreef op 07-10-2022 om 19:41:

Ik mis het "eigen schuld"-gedeelte Noas. Ik weet niet waarover je je schuldig zou moeten voelen. Je vervoer te moeten missen is nu eenmaal vervelend zeker als je erop rekent.

Omdat ik akkoord ging met de afspraak en niet heb gevraagd of ze alles al hadden.
Ik was eerlijk gezegd ook verbaast dat ik hem al zo snel kon brengen.

Edit: ik ging maandag langs mét fiets, gezegd hoe en wat en toen is de afspraak gemaakt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.