Huiskamer
Broodjebrie
07-09-2026 om 21:25
kerst schreef op 07-09-2026 om 20:36:
[..]
Blijkbaar niet zo nauwkeurig naar rekening gekeken. Fijn hoor, zomerbanden in de winter
![]()
Ik wilde gewoon all seizoen banden erop.
Ai.. leer voor de volgende keer dus.
Snap ik, ik heb ook 4 seizoensbanden.
Dorestad
07-09-2026 om 22:01
lientje69 schreef op 07-09-2026 om 20:46:
[..]
Die gaat zeker ook mee naar binnen. Maar verder heb ik geen juridische onderlegde mensen in mijn omgeving die ervaring met het uwv hebben.
Nee maar wel iemand die gewoon kan vertellen, aanvullingen kan geven, hoe hij jou nu ziet. En de verschillen.
De arts hier wilde heel graag horen hoe mijn eega thuis functioneerde na een werkdag maar ook op een vrije dag. Hoe mijn eega dat zag maar ook hoe ik als partner het zag. Om even een voorbeeld te noemen.
Damoontje
08-09-2026 om 08:26
Ik erger mij aan de appjes van iemand die duidelijk niet zo goed kan plannen. Altijd van die dingen als: Kun je toch eerder, kun je toch later, kan het toch morgen, etc.
Vanmorgen heel vroeg weer een dergelijk bericht zonder 'goedemorgen' of 'hoi'... ik heb m uitgebreid goedemorgen gewenst haha.
Het is een aardige man maar de vele contactmomenten voordat iets doorgaat zijn onhandig voor mij.
Strijkijzer
08-09-2026 om 12:43
Levering van pakketje is voor de derde keer uitgesteld. Stuur een mail naar de afzender, krijg drie mails terug die niet op mijn specifieke vraag ingaan. 😣
Frisdrank1972
08-09-2026 om 15:02
Damoontje schreef op 08-09-2026 om 08:26:
Ik erger mij aan de appjes van iemand die duidelijk niet zo goed kan plannen. Altijd van die dingen als: Kun je toch eerder, kun je toch later, kan het toch morgen, etc.
Vanmorgen heel vroeg weer een dergelijk bericht zonder 'goedemorgen' of 'hoi'... ik heb m uitgebreid goedemorgen gewenst haha.
Het is een aardige man maar de vele contactmomenten voordat iets doorgaat zijn onhandig voor mij.
Kreeg wel eens een appje van een vriendin om 01:00 of ik morgen wilde afspreken. Kreeg ik om 10:00 een berichtje waar ik bleef, tsja je zei morgen dat is dan niet dezelfde dag.
Damoontje
08-09-2026 om 15:23
Frisdrank1972 schreef op 08-09-2026 om 15:02:
[..]
Kreeg wel eens een appje van een vriendin om 01:00 of ik morgen wilde afspreken. Kreeg ik om 10:00 een berichtje waar ik bleef, tsja je zei morgen dat is dan niet dezelfde dag.
Haha idd ook lekker verwarrend.
Ik had met mijn afspraak dus verschillende appjes, van mij uit omdat er een wegafsluiting was waarvan ik niet op de hoogte was... en toen waren we allebei toch te vroeg
Auwereel
08-09-2026 om 18:11
Ik heb een klarinet naar het leerorkest verstuurd met track en trace. Afgelopen vrijdag zou de klarinet op de bestemming moeten zijn gearriveerd volgens track&trace, maar ik had nog geen ontvangstbevestiging van het leerorkest. Maar ja, je weet niet hoe druk ze het hebben. Krijg ik gisteren een mailtje van het leerorkest dat ze het mij laten weten wanneer de klarinet binnen is. Ik denk, die moet allang bij jullie zijn! Bij de track&trace is niets meer te zien, want ja, het pakket is binnen dus niks meer te tracen.
Ik hoop zo dat de mailschrijver nog niet bij de pakkettenontvangst van het leerorkest is geweest, want het zou toch zonde zijn als-ie zoek is geraakt!
Yumi
08-09-2026 om 18:28
Belde rond 'n uur of 4 maar ze neemt niet op, in de avond een appje, zie dat je gebeld hebt bel je morgenmiddag even. Niks gehoord, op zich niet erg maar waarom laat je niet even weten dat het niet lukt?
Kampeerder
08-09-2026 om 18:28
Aan een collega die alweer nipt te laat was en dat afschuift op de file. Als er altijd file staat op je traject, moet je misschien iets eerder weg gaan.
Damoontje
08-09-2026 om 19:55
Yumi schreef op 08-09-2026 om 18:28:
Belde rond 'n uur of 4 maar ze neemt niet op, in de avond een appje, zie dat je gebeld hebt bel je morgenmiddag even. Niks gehoord, op zich niet erg maar waarom laat je niet even weten dat het niet lukt?
Ja idd, beter een nee dan zo vaag.
Hier ook zoiets. Gisteren gevraagd of een vriendin wil helpen met 1 x naar de stort rijden. Ze zei ja, maar dat ze ook op die dag allemaal andere dingen heeft. Ik vroeg hoe laat ze wel kan.
Sinds gisterenmiddag geen reactie meer. Ondertussen heb ik alles wel klaar gezet en staat het best in de weg. Als ze nee zegt kan ik iets anders regelen.
Netherfield
08-09-2026 om 20:57
Onze kat is ziek. Al een week lang aan het niezen, hoesten. Vieze neus, vies oogje. Mauwt alsof hij zwaar gefeest heeft, wrszere keel. Zag er gister steeds zieker uit. Dus ik met hem naar de dierenarts vanmiddag. Dierenarts ziet dat hij 1/3 minder woog als vorige keer. Onderzoekt hem. En zegt, ik denk dat hij naar het dierenziekenhuis moet voor een longfoto en bloedonderzoek. Denk er maar even na of je dat wil. Hij kreeg een antibiotica injectie, en antibiotica en een pijnstiller mee naar huis. €112. Pinnen en naar huis. Thuis gaat de kat op den duur enorm veel niezen en even later zie ik een stuk gras uit zijn neus steken. Dus ik pak dat, haal ik een grasspriet van 10-15 cm uit zijn neus! Kat zag er meteen een stuk vrolijker uit. Uur later weer niezen, weer een grasspriet van zo’n 10cm. Dus ik denk dat ik nu €112 heb uitgegeven voor twee grassprieten. Hieronder foto van koe kat:

Loulou39
08-09-2026 om 21:04
Netherfield schreef op 08-09-2026 om 20:57:
Onze kat is ziek. Al een week lang aan het niezen, hoesten. Vieze neus, vies oogje. Mauwt alsof hij zwaar gefeest heeft, wrszere keel. Zag er gister steeds zieker uit. Dus ik met hem naar de dierenarts vanmiddag. Dierenarts ziet dat hij 1/3 minder woog als vorige keer. Onderzoekt hem. En zegt, ik denk dat hij naar het dierenziekenhuis moet voor een longfoto en bloedonderzoek. Denk er maar even na of je dat wil. Hij kreeg een antibiotica injectie, en antibiotica en een pijnstiller mee naar huis. €112. Pinnen en naar huis. Thuis gaat de kat op den duur enorm veel niezen en even later zie ik een stuk gras uit zijn neus steken. Dus ik pak dat, haal ik een grasspriet van 10-15 cm uit zijn neus! Kat zag er meteen een stuk vrolijker uit. Uur later weer niezen, weer een grasspriet van zo’n 10cm. Dus ik denk dat ik nu €112 heb uitgegeven voor twee grassprieten. Hieronder foto van
koekat:
Oooh wat een lieverd! Hopelijk was dit de oorzaak van de meeste klachten en gaat het nu weer goed 🤞🏼💕.
(Vind trouwens wel dat ie heel veel is afgevallen, 1/3e komt niet in een week, dat zou ik wel heel zorgwekkend vinden. Ik zou daarvoor wel extra onderzoeken laten doen).
Dikke knuffel voor je kat!
Damoontje
09-09-2026 om 07:39
Ik heb vrijdag een voorstel gedaan voor een afspraak. Het is nu woensdag. Ik wacht tot 10 uur (neem aan dat tussen 9 en 10 iedereen de mailbox wel checkt) en dan ga ik bellen.
Ik snap niet waarom dit over zoveel schijven moet.
Yumi
09-09-2026 om 10:26
Damoontje schreef op 08-09-2026 om 19:55:
[..]
Ja idd, beter een nee dan zo vaag.
Hier ook zoiets. Gisteren gevraagd of een vriendin wil helpen met 1 x naar de stort rijden. Ze zei ja, maar dat ze ook op die dag allemaal andere dingen heeft. Ik vroeg hoe laat ze wel kan.
Sinds gisterenmiddag geen reactie meer. Ondertussen heb ik alles wel klaar gezet en staat het best in de weg. Als ze nee zegt kan ik iets anders regelen.
Herken het, tijdens mijn verhuizing anderhalf uur staan wachten op een vriendin die besloot eerst wat anders te gaan doen.... terwijl ik al bij mijn oude huis stond te wachten, en het spul op de stoep had gezet.
Hoop dat je snel een reactie krijgt en anders misschien even bellen?