Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 23-07-2026 om 08:34:

[..]

Kan het frontje van je la eraf? Dan kan je er met je arm in in dingen recht te leggen en de la te openen. Bij mijn keuken is dat frontje loshalen heel makkelijk. Doe het regelmatig. Frontje er weer op lukt mij niet bij alle lades. Dan laat ik het staan tot man weer thuis is.

oh daar zal ik even naar kijken, dankjewel voor de tip. Oh weet niet of dat gaat helpen, want heb er nog een plastic bak in, waar het bestek in ligt

buufie schreef op 23-07-2026 om 08:36:

[..]

oh daar zal ik even naar kijken, dankjewel voor de tip. Oh weet niet of dat gaat helpen, want heb er nog een plastic bak in, waar het bestek in ligt

Dan kan je aan de bak schudden en rommelen. Ik heb er ook bakken in maar dat gaat altijd goed. 

mijn nagels, ik heb mega uitgroei.. normaal doe ik het zelf maar ik heb al mijn spullen even tijdelijk in de schuur gezet.  
vriendin die het laatste keer heeft gedaan is op vakantie, dus had iemand anders benaderd alleen deze chick is vreselijk laks.. wat het maken van een afspraak betreft... zo duurt het dik 3 dagen voor ze reageert, had me neergezet op een dag dat ik niet kon.
als ik maandag niks heb gehoord, kan ze de boom in en ga ik het alsnog zelf doen. 

buufie schreef op 23-07-2026 om 08:30:

Dat ik mijn besteklade niet meer open krijg. Er zal wel iets net wat omhoog steken, maar ik krijg hem niet meer open. Al wat geschud, mes er tussen om te proberen iets op te schuiven enz. Maar hij wil maar een kleine 10 cm open. GRRRRRRRRRRR

Ohhhhh dat had ik laatst ook, ik heb zo hard gevloekt! En het frontje kon er (voor zover ik kon zien) ook niet af. Heb een half uur zitten schudden en rammelen en poeren met dunne dingen en uiteindelijk lukte het. Maar wat werd ik daar agressief van zeg…..

Overal maar achteraan moeten bellen. Hoe moeilijk is het om dingen goed te regelen zeg? Ik heb hier zo de energie niet voor. En dan wijzen ze ook nog eens allemaal naar elkaar. Boeit mij het wie iets niet geregeld heeft. Doe gewoon je werk!

Moosey schreef op 23-07-2026 om 11:03:

[..]

Ohhhhh dat had ik laatst ook, ik heb zo hard gevloekt! En het frontje kon er (voor zover ik kon zien) ook niet af. Heb een half uur zitten schudden en rammelen en poeren met dunne dingen en uiteindelijk lukte het. Maar wat werd ik daar agressief van zeg…..

nou dat idd. Mijn frontje kan er ook niet zomaar af, dus ik moet ook nog weer aan de slag. Heb nog iets bestek wat ik kan gebruiken, want zat in de vaatwasser, maar bv geen groot snijmes of vorken. Lastig

Ik heb me geërgerd aan het feit dat ik mijn boodschappenbudget heb moeten verhogen. Kwam steeds niet meer uit per maand. Jammer hoor.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.