Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 13-05-2026 om 14:34:

Ik kom vandaag niet goed uit mijn woorden. Kan niet op benamingen van dingen komen en wauwel als een dronken kip zonder kop onsamenhangende verhalen als ik iets probeer te vertellen. Bijzonder weer. Had niet verwacht dat nog zo erg te krijgen 7 maanden later.( normaal gesproken gaat het wel vrij redelijk )

Moet je daar niet mee heen ?

lientje69 schreef op 13-05-2026 om 14:34:

Ik kom vandaag niet goed uit mijn woorden. Kan niet op benamingen van dingen komen en wauwel als een dronken kip zonder kop onsamenhangende verhalen als ik iets probeer te vertellen. Bijzonder weer. Had niet verwacht dat nog zo erg te krijgen 7 maanden later.( normaal gesproken gaat het wel vrij redelijk )

Hm, ik zou nu dan toch de neuroloog gaan bellen. Dat klinkt niet goed hoor 

Roos57 schreef op 13-05-2026 om 14:51:

[..]

Moet je daar niet mee heen ?

0lijfje schreef op 13-05-2026 om 15:16:

[..]

Hm, ik zou nu dan toch de neuroloog gaan bellen. Dat klinkt niet goed hoor

Ik heb het wel eens meer als ik moe ben maar vanmorgen  had ik dit al vroeg. Is nu weer vrij normaal verder maar volgens man heb ik wel vaker dat ik zo warrig ben en niet op woorden kan komen. Normaal merk ik dit zelf niet zo . Maar vanmorgen  was ik zo raar bezig dat het mezelf opviel. Schijnt allemaal wel bij NAH te horen. Maar omdat ik verder geen uitval in spraak / ledematen heb bij onderzoeken en dus : " normaal " moet zijn en doen van mezelf, viel het me nu extra op. Heb hetzelfde gehad 35 jaar terug toen ik een infarct had. Toen kon ik niet op het woord kopje komen. Nu was trechter een uitdaging.  Dan is het net hints, ik omschrijf en man raadt.

Ach ja je maakt wat mee. Maar irritant is het zeker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.