Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 09-04-2026 om 21:13:

Een familielid is opgelicht. Heeft op een link in een sms geklikt die zogenaamd van de bank was. Daarna belde iemand van de bank op en moest dingen doen in de bankapp. Partner zei nog ik vertrouw het niet, niet naar geluisterd natuurlijk. €5000 kwijt. En dan zijn er zoveel waarschuwingen en reclamespotjes. Ik begrijp het niet.

Achh wat naar Netherfield, die sms'en en mailtjes van de bank zien er vaak echt uit, waardoor ik soms twijfel.. dus ik begrijp het wel. ik ga er echter vanuit, als ze me echt nodig hebben, dan proberen ze me maar op een andere manier te benaderen.

Yumi schreef op 09-04-2026 om 23:07:

OMG, het gaat me hier ineens onweren schrik me helemaal rot

Ohh vandaar die benauwde/drukkende lucht buiten vandaag! Ik zie dat het hier zo ook gaat onweren dus ik ben voorbereid 😉 Snap dat je er ineens van schrikt zo!

HAHA!wait..what schreef op 09-04-2026 om 23:19:

[..]

Ohh vandaar die benauwde/drukkende lucht buiten vandaag! Ik zie dat het hier zo ook gaat onweren dus ik ben voorbereid 😉 Snap dat je er ineens van schrikt zo!

Het onweer kwam heel zwaar aanrollen, dat je denkt wat hoor ik en toen kwam de knal.

De regen komt met bakken uit de lucht nu 

anomarie schreef op 09-04-2026 om 18:42:

[..]

Nou we zijn nog niet klaar…. De casemanager zegt dat dementie op dit moment niet vast te stellen is omdat het delier nog kan spelen en adviseert dringend opname op de geriatrische revalidatie om uitgevoerd onderzoek te doen. En zeker niet naar huis in deze situatie en ook thuiszorg durft het niet aan. Ondertussen kan mijn moeder mij wel wat aandoen. Ze blijft in ieder geval een nachtje. Morgen een gesprek met de arts in het ziekenhuis, maar ik weet de uitslag al.

Wat heftig allemaal anomalie! Veel sterkte.

Yumi schreef op 09-04-2026 om 23:22:

[..]

Het onweer kwam heel zwaar aanrollen, dat je denkt wat hoor ik en toen kwam de knal.

De regen komt met bakken uit de lucht nu

Hier geen onweer, maar wel ineens hele harde wind en regen. 
Wat een lawaai: ik wil slapen 😝

kerst schreef op 09-04-2026 om 20:18:

Sinds de renovatie zit de ventilatorschakelaar niet in de keuken, maar op de bovenverdieping ☹️

Elke dierenspeciaalzaak, online en offline, lijkt weer een ander assortiment voor katten te hebben. En bijna elke kattenbezitter weet dat katten enorm kieskeurig kunnen zijn in eten/ snacks..

Stekker met een afstandsbediening tussen zetten. Hebben wij ook en in de wc en op de badkamer hangt een afstandsbediening. Werkt perfect 😊

Ik erger me aan mensen die aan mijn kassa staan, de prijs van het product horen, bedenkelijk kijken en zich zichtbaar afvragen of het wel klopt, pinnen toch maar en gaan daarna miepen over het feit dat er bij het schap een andere prijs staat. Zeg dat dan voordat je pint!!! Ik heb geen contant geld, dus ik moet 6 handelingen doorlopen om dat bedrag terug te laten pinnen. En dat voor 50 cent…zucht…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.